Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Films afspelen (vanuit eigen collectie, 1080P & 4K60Hz), browsen, muziek luisteren (deezer), streamen (netflix, rtlxl), Kodi, Blu Rays afspelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de €600 - €1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb onlangs een nieuwe audioset gekocht die ik wil aansluiten aan het nieuwe systeem. (marantz SR7011) Voor het systeem zelf neem ik niets mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Behuizing, moederbord, CPU, geheugen, Grafische kaart?, voeding, SSD, Blu Ray speler, een goede geluidskaart (ASUS Sonar!?)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia en Intel. Goede ervaringen mee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De HTPC komt in onze nieuwe TV meubel te staan. Hij moet zo stil mogelijk zijn, voldoende snel zijn en liefst koel. De kast mag de vorm van een Blu Ray speler hebben.
Verder wil ik er eventueel een Blu Ray speler in bouwen zodat ik gekochte Blu Rays kan afspelen. (HDCP 2.2 is dan van belang? En dat kan alleen met Kaby Lake?)
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Advies over de componenten die voldoen aan mijn wensen.
Films afspelen (vanuit eigen collectie, 1080P & 4K60Hz), browsen, muziek luisteren (deezer), streamen (netflix, rtlxl), Kodi, Blu Rays afspelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de €600 - €1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb onlangs een nieuwe audioset gekocht die ik wil aansluiten aan het nieuwe systeem. (marantz SR7011) Voor het systeem zelf neem ik niets mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Behuizing, moederbord, CPU, geheugen, Grafische kaart?, voeding, SSD, Blu Ray speler, een goede geluidskaart (ASUS Sonar!?)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia en Intel. Goede ervaringen mee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De HTPC komt in onze nieuwe TV meubel te staan. Hij moet zo stil mogelijk zijn, voldoende snel zijn en liefst koel. De kast mag de vorm van een Blu Ray speler hebben.
Verder wil ik er eventueel een Blu Ray speler in bouwen zodat ik gekochte Blu Rays kan afspelen. (HDCP 2.2 is dan van belang? En dat kan alleen met Kaby Lake?)
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Advies over de componenten die voldoen aan mijn wensen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-7100 Boxed | € 104,95 | € 104,95 |
| 1 | ASRock Fatal1ty Z270 Gaming-ITX/ac | € 176,75 | € 176,75 |
| 1 | MSI GeForce GT 1030 2GH LP OC | € 72,- | € 72,- |
| 1 | Club 3D DisplayPort 1.2 to HDMI 2.0 UHD Active Adapter | € 27,50 | € 27,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 141,95 | € 141,95 |
| 1 | Seasonic G-series 360 watt | € 61,- | € 61,- |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 91,50 | € 91,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 675,65 | |