Ik heb een Synology DiskStation DS215j waar momenteel DSM 6.1.3-15152 Update 4 op draait. Deze heb ik via internet bereikbaar gemaakt op een eigen domein. Tevens heb ik binnen DSM een SSL certificaat van Let's Encrypt geïnstalleerd. Echter, zowel Firefox, Edge als IE11 zeggen dat de site onveilig is. Het vreemde is dat Chrome geen problemen heeft en de site wel als veilig markeert.
Ik heb ongetwijfeld ergens een instelling niet goed staan of het certificaat is onjuist, maar ik weet even niet waar ik het zoeken moet. Ik heb de NAS en het domein als volgt ingeregeld:
Ik heb in het DNS van het domein via het control panel van de hosting provider (TransIP) slechts de volgende twee records opgenomen:
Ik heb ongetwijfeld ergens een instelling niet goed staan of het certificaat is onjuist, maar ik weet even niet waar ik het zoeken moet. Ik heb de NAS en het domein als volgt ingeregeld:
Ik heb in het DNS van het domein via het control panel van de hosting provider (TransIP) slechts de volgende twee records opgenomen:
- Een A-record welke verwijst naar mijn thuis-IP (waar de NAS staat).
- Een CNAME-record met als waarde @

- Bij Configuratiescherm > Externe toegang > DDNS heb ik een serviceprovider (No-IP.com, waar ik een account aangemaakt heb) toegevoegd, welke mijn thuis-IP als extern IP heeft ingesteld

- Bij Configuratiescherm > Netwerk > DSM-instellingen heb ik de DSM-poorten voor HTTP (5000) en HTTPS (5001) ingesteld en tevens een vinkje gezet om automatisch HTTP naar HTTPS om te leiden

- Bij Configuratiescherm > Beveiliging > Certificaat heb ik een nieuw Let's Encrypt-certificaat aangemaakt welke verstrekt is aan mijn domein. Dit certificaat lijkt in orde (maar is dat wellicht niet?)

Hoe kan ik dit oplossen?quote: FoutmeldingHet hostnaam in het beveiligingscertificaat van de website verschilt van de website die u probeert te openen.
Foutcode: DLG_FLAGS_SEC_CERT_CN_INVALID