MacBook 12" naar APR of Genius Bar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb een MacBook 12" en daarvan doet sinds gisteren de letter S het slecht. De letter ligt ook dieper dan de rest, indrukken is dus lastiger.

Heb hem er even uitgehaald en kom er niet achter in welk gedeelte het zit. Nu wil ik ermee langs Apple.

Kan een Amac hetzelfde als Apple Genius Bar in deze? Of ben ik hem sowieso kwijt omdat hij opgestuurd gaat worden? :(

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ascension
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:20
Amac kan niks, die hebben een technische dienst in Utrecht maar niet in de winkels zitten. Je kan beter langs een Apple Store, mogelijk kunnen die het ter plekke fixen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChristianBurger
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 09-08 18:12
De kans is groter dat je hem direct mee kan nemen bij de Genius Bar. Hier willen ze hem wel eens gelijk maken. Bij Amac wordt die opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartpijn
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-04 21:16
Een vriendin van mij heeft tweeëneenhalve week geleden haar macbook met een probleem opgestuurd via Amac, maar krijgt geen gehoor over de status van haar reparatie. Klantenservice is ook erg slecht met communicatie. Amac in mijn mening dus geen aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thieske1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:52
Laatst ben ik voor een zelfde soort euvel naar de Genius bar in den haag geweest. moest ff wachten omdat geen afspraak had gemaakt, maar daarna hebben ze gelijk mij toetsenbord gemaakt. Ik zal dus lekker naar de apple store zelf gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idutchman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 12:20
De Apple Store of zaken zoals Microfix zijn perfect. Microfix is nog het beste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Bedankt allen, ik ga omboeken van Amac (was lekker dichtbij), naar Apple Store Amsterdam. Helaas hebben alle stores morgen geen tijd meer in de agenda.

Heeft langs gaan zonder afspraak zin?

[ Voor 36% gewijzigd door THE_BASE op 24-09-2017 13:07 ]

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thieske1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:52
Ja dat heeft zin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-10 20:39
Ik wil dit wel even benadrukken, ik kon mijn 15" MBPr via Amac aanbieden voor schermvervanging; 3-4 weken verwerkingstijd. Apple Store in A'dam; 5 werkdagen maximaal, vrijdag ingeleverd, maandagavond opgehaald...

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-10 18:02
Ff je laptop omdraaien en paar kleine tikken op geven.
Heb ik ook regelmatig. De feedback is al enorm klein. Als je paar keer te hard tikt of een keer per ongeluk op leunt (mijn zoontje altijd op de spacebar) moet je het omdraaien en paar tikken geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashlane
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 01-10 07:56
Wat is je aankoopdatum en waar is die gekocht?
Pagina: 1