Edit: 2 Yep het is kennelijk een OW probleem. limit instellen op mijn frames heeft het opgelost raar genoeg, maarja. Het is opgelost
Mijn vraag:
Hoi allemaal, ik heb vandaag mijn nieuwe videokaart binnen gekregen en wat was ik blij... Tot dat ik door kreeg dat er toch niet helemaal iets '''goed'' gaat. Ik ben van een Asus GTX670 4gb naar een
Gigabyte GeForce GTX 1080 G1 Gaming 8GB. Al snel zag ik dat bepaalde objecten in Overwatch een andere kleur hadden (reflecties voornamelijk) en ik soms zwarte vlakken zag verschijnen op het scherm. ongeveer 1 a 2 minuten wordt het scherm helemaal zwart op een paar omlijningen van andere spelers en mijn abilities na. Ik heb het nog niet in een andere spel kunnen testen, het is vrij laat nu na heleboel nadenken en het proberen op te lossen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Ik heb natuurlijk voordat ik mijn nieuwe videokaart ging installeren de oude drivers verwijderd.
- Toen ik de foutjes merkte deed ik de nieuwe drivers overnieuw installeren
- Ik heb uiteindelijk mijn Windows ververst (maar persoonlijke bestanden gehouden)
- BIOS update gedaan daarna (want die was kennelijk erg oud)
- Weer drivers geïnstalleerd & fresh install van Overwatch
- Ik heb een benchmark gedraaid, en daar werkte alles prima!
Ik merk dat het niet meteen gebeurd het bouwt zich op tot uiteindelijk ik het scherm niet meer kan zien, alleen een paar witte lijntjes. Alles gaat gewoon door in het spel en ik kan gewoon alt-tabben. Ik merkte ook als ik gewoon heel snel weg keek, dat de zwarte blokjes even verdwenen.
Morgen wil ik een ander spel proberen, ik moet even kijken of nog iets zwaars in mijn steam library heb staan :x. Zou het misschien zijn dat mijn overige onderdelen gewoon bagger zijn en dat ik moet updaten?
Bedankt voor alle hulp

edit 1: Het ziet eruit zoals de eerste clip van deze video YouTube: WHOLE MAP IS BLACK! (crazy glitch) | Overwatch Best and Funny Moment...
Nu maar eens uitzoeken of meer mensen hier last van hebben
Mijn vraag:
Hoi allemaal, ik heb vandaag mijn nieuwe videokaart binnen gekregen en wat was ik blij... Tot dat ik door kreeg dat er toch niet helemaal iets '''goed'' gaat. Ik ben van een Asus GTX670 4gb naar een
Gigabyte GeForce GTX 1080 G1 Gaming 8GB. Al snel zag ik dat bepaalde objecten in Overwatch een andere kleur hadden (reflecties voornamelijk) en ik soms zwarte vlakken zag verschijnen op het scherm. ongeveer 1 a 2 minuten wordt het scherm helemaal zwart op een paar omlijningen van andere spelers en mijn abilities na. Ik heb het nog niet in een andere spel kunnen testen, het is vrij laat nu na heleboel nadenken en het proberen op te lossen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 173,50 | € 173,50 |
1 | Asus B85M-E | € 85,05 | € 85,05 |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1080 G1 Gaming 8GB | € 566,- | € 566,- |
1 | NZXT S340 Wit | € 65,95 | € 65,95 |
1 | NZXT Sleeved LED Kit, 1 Meter, Oranje | € 7,36 | € 7,36 |
1 | NZXT FZ LED Oranje, 140mm | € 10,07 | € 10,07 |
1 | Corsair XMS CMX8GX3M2A1333C9 | € 63,95 | € 63,95 |
1 | NZXT Hale82 V2 550W | € 92,99 | € 92,99 |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 92,90 | € 92,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.157,77 |
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Ik heb natuurlijk voordat ik mijn nieuwe videokaart ging installeren de oude drivers verwijderd.
- Toen ik de foutjes merkte deed ik de nieuwe drivers overnieuw installeren
- Ik heb uiteindelijk mijn Windows ververst (maar persoonlijke bestanden gehouden)
- BIOS update gedaan daarna (want die was kennelijk erg oud)
- Weer drivers geïnstalleerd & fresh install van Overwatch
- Ik heb een benchmark gedraaid, en daar werkte alles prima!
Ik merk dat het niet meteen gebeurd het bouwt zich op tot uiteindelijk ik het scherm niet meer kan zien, alleen een paar witte lijntjes. Alles gaat gewoon door in het spel en ik kan gewoon alt-tabben. Ik merkte ook als ik gewoon heel snel weg keek, dat de zwarte blokjes even verdwenen.
Morgen wil ik een ander spel proberen, ik moet even kijken of nog iets zwaars in mijn steam library heb staan :x. Zou het misschien zijn dat mijn overige onderdelen gewoon bagger zijn en dat ik moet updaten?
Bedankt voor alle hulp
edit 1: Het ziet eruit zoals de eerste clip van deze video YouTube: WHOLE MAP IS BLACK! (crazy glitch) | Overwatch Best and Funny Moment...
Nu maar eens uitzoeken of meer mensen hier last van hebben
[ Voor 4% gewijzigd door Dracemaas op 22-09-2017 02:58 ]