• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mijn Rio 600 die ik sinds HCCdagen 2000 heb die is echt heel erg beschadigt, een nieuw frontje heb ik al gekregen van Hastec. Ik had ze pics gestuurd met de details ervan maar ze zeggen dat ik het maar moet opsturen en dan kijken ze er naar, geen garantie dat ik eits vergoed krijg ik of een nieuwe.... :( zijn er meer mensen die hetzelfde hebben?

Ik bedoel dat dat plastic laagje er op een hoop plekken vanaf slijt :( ik baal er best van, dat ding heeft me F500,- gekost! ik ben er verder helemaal 200% tevreden over!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Dat gekleurde laagje van het frontje of het rubber-achtige deel? Maakt niet echt uit, bij mij slijt het ook kei-hard weg...

Kan me alleen niet zo superveel schelen, 't is een gebruiksvoorwerp en niet een patsvoorwerp.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Ik zag laatst ook dat mijnes aardig begon te slijten :( , dus ik hou hem voortaan in me hoesje :z

• Cartman!
  • Niet online
Op maandag 09 juli 2001 17:02 schreef Acolyte57 het volgende:
Dat gekleurde laagje van het frontje of het rubber-achtige deel? Maakt niet echt uit, bij mij slijt het ook kei-hard weg...

Kan me alleen niet zo superveel schelen, 't is een gebruiksvoorwerp en niet een patsvoorwerp.
patsvoorwerp is het ook klein beetje hoor, echte gadgets is vaak om mee te patsen. Maar niet dat ik ermee pats maar ik vind het gewoon zonde.

Dat hoesje is een lelijk onding. Hij past er neit eens precies goed in! :(

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Opsturen, bij mij had de battery gelekt, binnen in dus goor, aangetekend opgestuurt alleen de rio, geen kabels etc, kreeg ik 4 dagen later gewoon een hele nieuwe doos van hastec met alles er in, en garantie heb je als je een HASTEC sticker er op hebt. Die had ik gelukkig er nog op zitten, want de RIO was op Zwarte Markt gekocht :)

• Cartman!
  • Niet online
Op dinsdag 10 juli 2001 11:43 schreef SaURoN het volgende:
Opsturen, bij mij had de battery gelekt, binnen in dus goor, aangetekend opgestuurt alleen de rio, geen kabels etc, kreeg ik 4 dagen later gewoon een hele nieuwe doos van hastec met alles er in, en garantie heb je als je een HASTEC sticker er op hebt. Die had ik gelukkig er nog op zitten, want de RIO was op Zwarte Markt gekocht :)
Ik denk dat ik hem dan ook maar opstuur, maar wat heeft dat opsturen jou gekost?

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 10 juli 2001 13:53 schreef Cartman! het volgende:

[..]

Ik denk dat ik hem dan ook maar opstuur, maar wat heeft dat opsturen jou gekost?
heb het aangetekend gedaan, dat was 12.50.
Pagina: 1