WhatsApp iOS 11 slechte foto kwaliteit?

Pagina: 1
Acties:

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:59

TF

bla bla

Topicstarter
Sinds ios11 krijg ik veel fotos op whatsapp niet meer goed binnen. Ze zijn onscherp en in het overzicht met een ‘vraagteken’. Net of ze niet volledig binnen gekomen zijn.

Auto opslaan of reset, herinstalleren etc heeft geen zin. Toestel van mijn vriendin heeft er ook last van.

Meer mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quicks
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-10-2023
Yep! Ik ook! Ik was al aan het zoeken of er meer mensen last van hebben maar heb precies hetzelfde probleem! Ene, keer gaat het wel goed, andere keer niet! Moet denk ik iets met IOS 11 te maken hebben want daarvoor had ik er nooit last van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
TF schreef op donderdag 21 september 2017 @ 20:19:
Sinds ios11 krijg ik veel fotos op whatsapp niet meer goed binnen. Ze zijn onscherp en in het overzicht met een ‘vraagteken’. Net of ze niet volledig binnen gekomen zijn.

Auto opslaan of reset, herinstalleren etc heeft geen zin. Toestel van mijn vriendin heeft er ook last van.

Meer mensen?
Krijg je ze daadwerkelijk binnen met een vraagteken, of zie je oude foto's binnen WhatsApp als vraagteken na de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quicks
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-10-2023
bram1984 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:14:
[...]

Krijg je ze daadwerkelijk binnen met een vraagteken, of zie je oude foto's binnen WhatsApp als vraagteken na de update?
Ik krijg ze gewoon heel blurry binnen en ik zie ze in het "Media, Links and Doc" overzicht als een vraagteken. Het lijkt wel ze tijdens het laden afgebroken worden of iets dergelijks, of hij ziet ze niet als foto's. Wat ik daar mee bedoel is dat ik ze ook niet terug zie in mijn "All Photos" album terwijl alle foto's van Whatsapp daar wel in moeten verschijnen. Wat me ook opvalt is dat als ik zo'n blurry foto wil Copy/Pasten dit niet gaat. Ik kan hem wel aantikken en op Copy drukken maar als ik paste dan zie ik de inhoud van de vorige copy opdracht. Erg raar...

[ Voor 3% gewijzigd door quicks op 22-09-2017 10:37 ]