Mijn ervaring is zo'n 6 jaar geleden. Ik ken het probleem niet maar heb hem ook niet zo heel intensief gebruikt toen.
De bout vond ik erg fijn, heel klein en prettig in de hand, maar toch heel krachtig. Met de dikke punt soldeerde ik moeiteloos grote leds op aluminium printplaten.
Het station was ik minder over te spreken. Soms trok iemand de stekker uit het stopcontact en de volgende dag was hij alle instellingen vergeten.
Een draaiknop zoals op die weidinger JBC vind ik veel prettiger omdat je letterlijk in een handomdraai de temperatuur instelt, geen gehannes met up/down toetsen als je bezig bent met solderen.
DIe weidinger is in dit forum wel vaker besproken en prima geschikt voor professioneel werk (hoewel ik er persoonlijk geen ervaring mee heb).
Maar als je volgens strakke ISO normen wil werken dan heb je een professioneel apparaat nodig waarmee je de temperatuur kan garanderen, met een slot of een USB log functie bijvoorbeeld. Ach als prijs geen issue is, ga gewoon voor een duure JBC
.