Vraag: Wat zouden jullie nu verder doen/ zijn er andere met deze ervaring?
Geen internet & geen bereik in het buitenland ( met abbonement van Simpel: onbeperkt sms +bellen en 1 GB)
Meerdere malen voor gebeld met simpel, verschillende uitkomsten vanuit klantenservice.
Ik moest een procedure volgen namelijk;
- De juiste APN instellen : internet.access.nl
- Toestelhulp volgen via de website (In toestelhulp staat mijn telefoontype niet)
- Roaming aanzetten
( Dit alles uiteraard aangezet en gevolgd.. nog steeds geen internet en geen bereik, dus niet bellen, smsen helemaal NIKS)
Drie maal naar het buitenland geweest, drie maal geen internet en geen bereik!! Wel hier voor moeten betalen maar in het buitenland kon ik NIKS !
Nogmaals gebeld .. Oplossing vanuit Simpel;
1. Ik moet bewijzen leveren dat ik geen internet heb + geen bereik heb gehad.
"Ze kunnen iedere minuut die ik bel of internet gebruik inzien... maar nu moet ik bewijzen dat ik geen internet en geen bereik heb"
2. De bewijzen mogen niet ouder zijn dan 48 uur
3. Ga dan maar naar andere provider
Ik wilde het graag opgelost hebben maar ik wil niet mee werken aan de procedure volgens Simpel ( ik heb geen bewijzen omdat ik niks kon met mijn mobile... ) Dus zelfs als zou ik mee willen werken aan de procedure... heb ik geen bewijzen dat mijn internet het niet deed.
Ik kan namelijk niks met mijn mobile in het buitenland ....
Ik heb in totaal een maand geen internet en geen bereik gehad dus heb een maand NIKS gekund!
Geen vergoeding, geen oplossing!
Ik betaal gewoon, dus zij moeten leveren
Geen internet & geen bereik in het buitenland ( met abbonement van Simpel: onbeperkt sms +bellen en 1 GB)
Meerdere malen voor gebeld met simpel, verschillende uitkomsten vanuit klantenservice.
Ik moest een procedure volgen namelijk;
- De juiste APN instellen : internet.access.nl
- Toestelhulp volgen via de website (In toestelhulp staat mijn telefoontype niet)
- Roaming aanzetten
( Dit alles uiteraard aangezet en gevolgd.. nog steeds geen internet en geen bereik, dus niet bellen, smsen helemaal NIKS)
Drie maal naar het buitenland geweest, drie maal geen internet en geen bereik!! Wel hier voor moeten betalen maar in het buitenland kon ik NIKS !
Nogmaals gebeld .. Oplossing vanuit Simpel;
1. Ik moet bewijzen leveren dat ik geen internet heb + geen bereik heb gehad.
"Ze kunnen iedere minuut die ik bel of internet gebruik inzien... maar nu moet ik bewijzen dat ik geen internet en geen bereik heb"
2. De bewijzen mogen niet ouder zijn dan 48 uur
3. Ga dan maar naar andere provider
Ik wilde het graag opgelost hebben maar ik wil niet mee werken aan de procedure volgens Simpel ( ik heb geen bewijzen omdat ik niks kon met mijn mobile... ) Dus zelfs als zou ik mee willen werken aan de procedure... heb ik geen bewijzen dat mijn internet het niet deed.
Ik kan namelijk niks met mijn mobile in het buitenland ....
Ik heb in totaal een maand geen internet en geen bereik gehad dus heb een maand NIKS gekund!
Geen vergoeding, geen oplossing!
Ik betaal gewoon, dus zij moeten leveren
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2017 18:44 . Reden: Zeer ontevreden over handelen van klanten service vanuit Simpel ]