Toon posts:

Klein mengpaneel gezocht voor 2 bronnen (iPad en didi piano)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Een klein mengpaneel om het geluid van een iPad en een digitale piano via één hoofdtelefoon te kunnen beluisteren.

Wat is je budget?
Maximaal 50 euro.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik dacht de oplossing te hebben gevonden (had 'm zelfs al besteld), een DJoclate van Pepperdecks, maar die bleek geen hoofdtelefoonuitgang te hebben.

Toelichting: op de iPad heb ik backing tracks en ik wil meespelen op de piano. Dit moet via de hoofdtelefoon maar ja, twee hoofdtelefoons op elkaar werkt niet echt handig. ;)

P.S. Excuus voor de typefout in de topictitel. :X didi = digi

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2017 17:00 ]

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-10 14:35

SeatRider

Hips don't lie

Ik denk eigenlijk dat de twee signalen gewoon op elkaar plakken prima gaat werken, volume regeling doe je dan gewoon op de individuele apparaten.

Edit: dit dus: http://www.topmedia.nl/ca...tter-cab-jack-ph-sp2.html

[ Voor 33% gewijzigd door SeatRider op 21-09-2017 17:04 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt

Verwijderd

Topicstarter
O, verhip, haha, zo'n simpele oplossing had ik helemaal niet aan gedacht!!! Maar dit is natuurlijk het makkelijkst en goedkoopst! Dat ik dat zelf niet bedacht... Bedankt voor de tip! Ik ga naar een kabel met de goede lengte kijken!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Nee dat gaat niet werken, dan stuur je beide signalen ook naar beide apparaten en die vinden dat niet tof :)
Maar ik snap je probleem. Al eens bij Feedback muziek gekeken? Verder weet ik dat Alecto al jaren simpele mengpanelen bouwt, is tweedehand ook voor een prikkie aan te komen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bzzzt
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-10 15:15
Een goedkoop mengpaneeltje heb je inderdaad nodig. Bedenk wel dat je (waarschijnlijk) 2 stereo bronnen wil mixen en of je daar de ingangen voor hebt. Bij de betere muziekzaken heb je wel iets onder de 50 euro, maar de geluidskwaliteit is er ook naar. Juist met een hoofdtelefoon op kan een beetje ruis best irritant zijn...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ToTheBone
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-09 11:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Flex
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-08 20:13
Kan het Behringer paneeltje ook van harte aanbevelen. Heb twee mengpanelen van Behringer en is goed spul voor de prijs.
Pagina: 1