Installatie locatie niet gevonden

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Nder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-08 22:15
Goedemiddag,

Ik wou vandaag een programma verwijderen van mijn computer. Ik heb via Programma's en onderdelen het programma aangeklikt en op verwijderen gedrukt.

Hier kreeg ik de volgende melding :

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/2f3ba6428fe1a624bf425bb4b0bcecdf.png

De melding geeft aan dat hij het bestand genaamd LGSInst.msi niet kan vinden en hem dus niet kan verwijderen. Ik heb via het register naar de installatie locatie gezocht en die zij het volgende :

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/7bfdca8b0edd52a9c21503f4d2958696.png

Volgens verkenner bestaat deze locatie niet / niet meer. Het vreemde is dat het programma gewoon nog opgestart kan worden zonder problemen.

Iemand enig idee hoe ik dit oplos ?

Software : Logitech Gaming Software 5.10
Windows : 10

Contact met logitech leverde dit op :

Beste,

Een standaard installatielocatie is mij helaas niet bekend. Het lijkt er enigszins op dat er een probleem is met uw besturingssysteem. U zou wellicht kunnen proberen om een programma van een derde partij te gebruiken om te proberen de software te verwijderen.

Beste antwoord (via Nder op 21-09-2017 16:04)

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nder schreef op donderdag 21 september 2017 @ 15:36:
[...]

Dit heb ik geprobeerd te doen. Maar zoals ik vermoeden krijg ik niet de optie om te verwijderen. Als ik hem er overheen installeer accepteer ik de voorwaarden en laad de installatie een paar dingen. Hierna krijg ik gelijk installatie voltooid.
En na de installatie uninstallen werkt niet?

je kan tijdens de installatie even in je temp folder kijken. Vermoedelijk zet hij daar tijdelijke setup bestanden neer en verwijdert deze weer bij het afsluiten. Kopie maken en daarna terugzetten in de juiste folder en nog eens uninstall proberen.

Alle reacties

• eric.1
  • Laatst online: 22:19
Het installatiebestand stond daar ooit. Na het installeren is deze denk ik verwijderd.

Kijk eens in de installLocation (1 regel erboven in de registry) of daar een uninstaller tussen staat.

• Nder
eric.1 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 15:04:
Het installatiebestand stond daar ooit. Na het installeren is deze denk ik verwijderd.

Kijk eens in de installLocation (1 regel erboven in de registry) of daar een uninstaller tussen staat.
Nee helaas. daar staat 1 .exe bestand tussen en de rest zijn allemaal .dll bestanden. ( :? )
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/353377fc413bc0a8c00240b654357058.png

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Zorian

What the fox?

Wat je kan proberen is de setup nogmaals downloaden alsof je het programma nog niet hebt. Soms krijg je dan de optie om te verwijderen omdat hij hem al heeft aangetroffen. Anders gewoon eroverheen installeren zodat je weer een Uninstaller hebt en dan verwijderen.

• Nder
Zorian schreef op donderdag 21 september 2017 @ 15:19:
Wat je kan proberen is de setup nogmaals downloaden alsof je het programma nog niet hebt. Soms krijg je dan de optie om te verwijderen omdat hij hem al heeft aangetroffen. Anders gewoon eroverheen installeren zodat je weer een Uninstaller hebt en dan verwijderen.
Dit heb ik geprobeerd te doen. Maar zoals ik vermoeden krijg ik niet de optie om te verwijderen. Als ik hem er overheen installeer accepteer ik de voorwaarden en laad de installatie een paar dingen. Hierna krijg ik gelijk installatie voltooid.

• nelizmastr
  • Laatst online: 21:59

nelizmastr

Goed wies kapot

Revo uninstaller draaien, dat ruimt ook de achtergebleven meuk op.

I reject your reality and substitute my own

• Zorian
  • Nu online

Zorian

What the fox?

[...]

Helaas. Het werkt inderdaad niet bij elke setup.
Dan toch een third party tool gebruiken zoals revo.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

je kan tijdens de installatie even in je temp folder kijken. Vermoedelijk zet hij daar tijdelijke setup bestanden neer en verwijdert deze weer bij het afsluiten. Kopie maken en daarna terugzetten in de juiste folder en nog eens uninstall proberen.

• Nder
Zorian schreef op donderdag 21 september 2017 @ 15:41:
[...]

Helaas. Het werkt inderdaad niet bij elke setup.
Dan toch een third party tool gebruiken zoals revo.
nelizmastr schreef op donderdag 21 september 2017 @ 15:38:
Revo uninstaller draaien, dat ruimt ook de achtergebleven meuk op.
Revo (free) geïnstalleerd. Revo werkt niet ik krijg dan zelfde melding als Windows zelf geeft dat hij niks kan vinden. Meschien andere tool ?
Viper® schreef op donderdag 21 september 2017 @ 15:46:
[...]

Ga ik even proberen

• Zorian
  • Nu online

Zorian

What the fox?

Wat een hele dirty methode is als niks anders werkt is gewoon de map weg kieperen en de eraan gelieerde registersleutels wissen. Opstart entry eruit en je bent er een soort van verlost. Niet netjes though.

• Nder
Viper® schreef op donderdag 21 september 2017 @ 15:46:
[...]

_/-\o_ We de oplossing ;)
Ik kon inderdaad het bestandje vinden in temp tijdens de installatie.
En het is gelukt om deze in een een map te zetten. en windows te vertellen dat daar de .msi te vinden was.
Pagina: 1