Toon posts:

oudere ipx versie gebruiken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik op mijn win2000 systeem een ouder IPX protocol installeeren en gebruiken (bijv van win98/95) dit in verband met mijn probleem met lightbikes en andere spellen!!

zie hier, mijn topic over het probleem: [topic=179450]

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

Verwijderd

meestal weken die OUDERE spellen niet onder win2k :)

Verwijderd

Topicstarter
wel maar ze pakken het win2000 ipx protocol niet

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
vreemd.. dus werkt misschien toch dat stukje niet.
Kan best gebeuren..niet werken hoeft niet altijd te betekenen dat het spel het _helemaal_ niet doet. In dit geval weigert IPX dus.

Als je met IPX wel gewoon bestanden via Windows kunt uitwisselen tussen Windows 2000 en 9x, lijkt dat IPX-protocol gewoon OK. Ik kan gewoon op mijn Netware server (versie 4.11 die nog gewoon IPX gebruikt) komen vanaf Windows 2000. Dat IPX-protocol lijkt mij prima, ik denk dat het gewoon een probleem is tussen dat spel en Win 2K.

Verwijderd

IPX kent een paar varianten.
o.a. :
802.3 ( oude standaard Novell 3.11)
802.2 ( Novell 3.12 en 4.x )

Je moet dus weten welke je nodig hebt.

Peter

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Het frametype doet er niet echt toe, zolang beide kanten maar dezelfde gebruiken. En dat autosenset Windows. :)

IPX spellen werken overigens prima onder w2k hier... (lees: Westwood spellen, verder heb ik geen IPX spellen)

• Myrdhin
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 10:19
Op dinsdag 10 juli 2001 13:41 schreef Onno het volgende:
Het frametype doet er niet echt toe, zolang beide kanten maar dezelfde gebruiken. En dat autosenset Windows. :)
[..]
En als ze allebij staan te autosensen? ;)
Uiteindelijk lukt het wel maar moest ff reageren (zie de smilie, dus grappig bedoeld)
Pagina: 1