Tardisk Pear of Nifty minidrive?

Pagina: 1
Acties:
  • 335 views

• Vlaampie
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 05-10-2024
Even een topic om te kijken wat jullie er van vinden!
Als jullie opslag van jullie macbook/laptop te vol zou zitten waarvoor zouden jullie gaan!
Tardisk Pear of Nifty miniDrive

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Geen van beiden (zorgen dat je genoeg interne storage hebt, of dat uitbreiden). En anders een normaal SD-kaartje. Gelukkig heb ik een laptop met een normaal SD-kaart slot, en niet zo'n half SD-kaart slot wat Apple gebruikt, en je zo dwingt accesoires te kopen die 3x zo duur zijn. (256GB Tardisk : 399€ . 256GB Samsung micro-SD met adapter: 129€)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Vlaampie
Maar als je zou moeten kiezen tussen beide, wat zou je dan doen. Want 256gb harddisk upgrade kost ook al gauw 400 tot 500 euro!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Als je daar problemen mee hebt, is een Mac wellicht niet het juiste apparaat voor jou :p
Maar ik zie dat die Nifty in feite een micro-sd adapter is, dan is de keuze toch makkelijk ?

Edit: gewoon een externe usb-drive (SSD) geen optie ? Want sd-kaartjes (ook als ze een fancy naam hebben) halen het nooit qua performance t.o.v een ssd.

[ Voor 30% gewijzigd door u_nix_we_all op 21-09-2017 13:54 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Vlaampie
De tardisk mengt zich soort van met de harde schijf van de macbook waardoor je niks over hoeft te zetten, Kan dat ook met de nifty minidrive?
bij mij gaat het namelijk niet zo erg om de snelheid maar meer dat ik video's van imovie op het sd kaartje kwijt kan!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:54

br00ky

Moderator Harde Waren
Tja, zonder je eigen standpunten uiteen te zetten gaat dit een dumptopic worden. Dicht. Als je me wil overtuigen dat dit topic toch levensvatbaar is, stuur me dan even een bericht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.