Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Verwijderd
Nee, alleen pcashop volgens mij, maar als die hem niet meer heeft zou je hem in duitsland moeten bestellen ja. In nederland kost die 844,-
Als je hem in duitsland besteld inclusief de verzendkosten ben je ongeveer 710,- kwijt.
Koopje toch?
Als je hem in duitsland besteld inclusief de verzendkosten ben je ongeveer 710,- kwijt.
Koopje toch?
koop geen yamakawa... en ik kan het weten... als je meer info wilt kun je icqen ofzow.
Ik kan er denk ik trouwens nog wel aan 1 komen. (nieuw, voor goede prijs, maar weet ik niet helemaal zeker)
Ik kan er denk ik trouwens nog wel aan 1 komen. (nieuw, voor goede prijs, maar weet ik niet helemaal zeker)
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Handig, op een openbaar forum een heel merk afkraken, zonder onderbouwing. Want dat zullen heel veel mensen dan gaan lezen en misschien wel gaan geloven... En dat wellicht alleen maar omdat jij een keer (misschien twee keer) een slechte ervaring met Yamakawa hebt gehad.Op maandag 09 juli 2001 18:16 schreef intert0y het volgende:
koop geen yamakawa... en ik kan het weten... als je meer info wilt kun je icqen ofzow.
De eerste spelers hiervan waren zeker niet de mooiste qua beeldkwaliteit en de laatste hebbik nooit gezien. Maar zelfs van de eerste waren zat tevreden gebruikers, hoor.
Dus onderbouw zoiets even, en meldt het anders niet via het forum...
edit: zinsbouw
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik had ook liever dat je je mening hier onderbouwt, Intertoy.
Nog even ten overvloede: de 860 is dus een compleet ander apparaat dan de 7xx serie. Dit is geen Raite kloon meer maar een op zichzelf staande machine waarover ik heel veel goede en geen enkele slechte review online gevonden heb.
Maar ik denk dat ik hem dan maar in die Heimat bestel. DM 619 is idd maar f 709.
Thanx.
Nog even ten overvloede: de 860 is dus een compleet ander apparaat dan de 7xx serie. Dit is geen Raite kloon meer maar een op zichzelf staande machine waarover ik heel veel goede en geen enkele slechte review online gevonden heb.
Maar ik denk dat ik hem dan maar in die Heimat bestel. DM 619 is idd maar f 709.
Thanx.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Ik wil die onderbouwing ook wel eens horen ivm een toekomstige aankoop.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Pagina: 1