IT distributie kanaal

Pagina: 1
Acties:
  • 524 views

Onderwerpen

Vraag

Anoniem: 909715

Topicstarter
Beste leden,

Ik ben op zoek naar distributeur voor refurbished pc's en eventueel notebooks. Dit mag zowel in België als Nederland alsook de buurlanden zijn.

Xeptor ken ik al maar heb ik niet zo goede ervaringen mee, kennen jullie nog andere?

Graag distributie kanalen geen webshops (of het moest een zeer goede prijs zijn)

Thx

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Wil je een van de vele dropshippers worden of wil je incidenteel een apparaat privé kopen maar dan voor weinagh? Koop? Verkoop? Voor vijf per jaar of vijfhonderd per dag?

Afhankelijk van hoe en wat zie ik er diverse via Google. Voor incidentele aanschaf: houd het bij bedrijven in de Tweakers pricewatch, voor serieus B2B-werk: neem contact op met partijen die je interessant lijken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Anoniem: 909715

Topicstarter
F_J_K schreef op donderdag 21 september 2017 @ 12:50:
Wil je een van de vele dropshippers worden of wil je incidenteel een apparaat privé kopen maar dan voor weinagh? Koop? Verkoop? Voor vijf per jaar of vijfhonderd per dag?

Afhankelijk van hoe en wat zie ik er diverse via Google. Voor incidentele aanschaf: houd het bij bedrijven in de Tweakers pricewatch, voor serieus B2B-werk: neem contact op met partijen die je interessant lijken.
Euh, topantwoord, zucht.

Ik heb geen interesse in dropshippen. Heb een automatisatiebedrijf en heb redelijk veel vraag van klanten naar refurbished pc's (omdat deze goedkoper zijn en voor kantoorwerk voldoen)

Daarmee de vraag, lijkt me niet zo raar denkelijk

Via google heb ik er niet zo veel gevonden hoor, je mag ze mij altijd bezorgen in een pb als je ze niet openbaar wil zetten :)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 909715 op 21-09-2017 13:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-07 14:57

NeHoX

Gamer + PV

Anoniem: 909715 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:14:
[...]

Euh, topantwoord, zucht.

Ik heb geen interesse in dropshippen. Heb een automatisatiebedrijf en heb redelijk veel vraag van klanten naar refurbished pc's (omdat deze goedkoper zijn en voor kantoorwerk voldoen)

Daarmee de vraag, lijkt me niet zo raar denkelijk

Via google heb ik er niet zo veel gevonden hoor, je mag ze mij altijd bezorgen in een pb als je ze niet openbaar wil zetten :)
Met zo'n attitude ga je het hier niet redden. Wees blij dat je hulp krijgt ook al ligt de geboden hulp niet in het verlengde van je vraag. Tevens vind ik dat je erg weinig eigen moeite hebt gestoken in het zelf beantwoorden van je vraag.

Waar ben je exact naar opzoek?
Desktops?
Laptops?
Specs?
Wel of geen garantie?
Welke merken?
Monitoren?

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-07 18:12

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Wegens gebrek aan eigen inzet sluit ik dit topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.