iPhone Cloud (Download) Icon naast tekst app

Pagina: 1
Acties:

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 10:35
Hi,

Ik heb een probleem met een iPhone van een Collega.
Heb al de stappen ondernomen om de iPhone opnieuw te installeren > Reserve Kopie terug zetten.
Geen resultaat.

Collega heeft iPhone geüpdatet naar IOS11 nu openen verschillende apps niet meer.
Zelfs de Notities, weer, maps, calculator etc. niet.

Afbeeldingslocatie: https://d.pr/i/YLH9CE+

Heeft iemand enig idee hoe dit kan? Zelfs het downloaden van een nieuwe App in de app store wordt grijs en is dus niet te openen.

Afbeeldingslocatie: https://d.pr/i/MJBSgz+

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

• Tiagoo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 16:04
Is de telefoon gejailbreakt ?

• Kavaa
Nope, iPhone 5S met IOS 11

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 12:15
niet genoeg vrije ruimte?

• Kavaa
8.8 GB vrij, alle normale dingen die ik kon bedenken al gecontroleerd.

Uitgelogd bij iCloud + Store en opnieuw ingelogd geen resultaat.

Google helpt me ook niet verder met verschillende zoek acties.

[ Voor 19% gewijzigd door Kavaa op 21-09-2017 12:19 ]

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Apps al helemaal verwijderd en opnieuw gedownload? Telefoon soft reset gegeven? Apple Store opnieuw opgestart?

• Kavaa
bram1984 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 12:51:
Apps al helemaal verwijderd en opnieuw gedownload? Telefoon soft reset gegeven? Apple Store opnieuw opgestart?
Yes Yes en Yes

• Tiagoo
Via ITunes een volledige reset gedaan?

• Kavaa
Tiagoo schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:00:
Via ITunes een volledige reset gedaan?
Yes en daarna reservekopie terug gezet. Zelfde resultaat.

• Tiagoo
djkavaa schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:01:
[...]

Yes en daarna reservekopie terug gezet. Zelfde resultaat.
En werkt het wel gewoon als je gewoon de iphone instelt en dan wat installeert ? zonder de back up terug te zetten

• Kavaa
Tiagoo schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:07:
[...]

En werkt het wel gewoon als je gewoon de iphone instelt en dan wat installeert ? zonder de back up terug te zetten
Nog niet geprobeerd, das echt de laatste optie maar die wil ik tot het laatst open laten.

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:15
Dit probleem is ook al voorbijgekomen door in het [iOS 11] Ervaringen & Discussie topic. Ook hier op het werk ervaart een collega hetzelfde probleem.

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:34
Heb je het toestel al een flinke tijd zo laten liggen? Met wifi aan en wellicht ook op de oplader. Ook de standaard apps van iOS worden gewoon uit de store gedownload. Ik zou aanraden om 'm gewoon ff z'n ding te laten doen, en als er na ruim een uur niks veranderd verder te kijken. (Store ect kunnen druk zijn op het moment, veel updates ect.)

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 20:37
Sinus_rhythm schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:21:
Heb je het toestel al een flinke tijd zo laten liggen? Met wifi aan en wellicht ook op de oplader. Ook de standaard apps van iOS worden gewoon uit de store gedownload. Ik zou aanraden om 'm gewoon ff z'n ding te laten doen, en als er na ruim een uur niks veranderd verder te kijken. (Store ect kunnen druk zijn op het moment, veel updates ect.)
Idd. Ik had gister ook last van een trage appstore m.b.t. downloaden van nieuwe apps.

Je zou bijna denken dat het iets te maken heeft met het automatisch verwijderen van niet gebruikte apps wat nieuw is in IOS11. Heb je daar al mee gespeeld?

Wellicht wat vergezocht maar misschien werkt het..

[ Voor 57% gewijzigd door hk12nl op 21-09-2017 13:23 ]

©2004

• Kavaa
emiel74 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:17:
Dit probleem is ook al voorbijgekomen door in het [iOS 11] Ervaringen & Discussie topic. Ook hier op het werk ervaart een collega hetzelfde probleem.
Toevallig een oplossing bekend dan. Heb dat topic nog niet helemaal doorgelezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:32
Waarom zie ik het iTunes sync symbooltje boven aan?

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:15
djkavaa schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:27:
[...]

Toevallig een oplossing bekend dan. Heb dat topic nog niet helemaal doorgelezen.
Voor zover ik weet niet. Je zou het aan @Verwijderd kunnen vragen. Hij had de vraag ook gesteld.

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/52641289

• Tiagoo
djkavaa schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:10:
[...]

Nog niet geprobeerd, das echt de laatste optie maar die wil ik tot het laatst open laten.
Je kan altijd de back up nog terughalen dus wat is het probleem? Weet je meteen of dit wel werkt..

Anders kan je altijd nog de optie van @Sinus_rhythm proberen door hem gewoon een tijdje te laten liggen tot hij alles binnen heeft gehaald

• Kavaa
SpoekGTi schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:33:
Waarom zie ik het iTunes sync symbooltje boven aan?
Omdat ik net de Reservekopie terug gezet had en hij dus nog bezig was met de rest.

Maar hij licht nu al vanaf plaatsen van bericht aan de stroom met wifi en geen vooruitgang.

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 22:01
Settings -> iPhone Storage -> (naar beneden scrollen en op de app tikken die het probleem geeft) -> Reinstall app. Soms moet je daar een paar keer op klikken.
Pagina: 1