Toon posts:

Ervaring met Ibelink DM22g in combinatie met NiceHash

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand met ervaring in het gebruik van de Ibelink DM22g of eerdere modellen van Ibelink in combinatie met NiceHash die hij of zij graag wil delen?
Voor de mensen die deze machine niet kennen dit zijn de specificaties:

Hash Function: X11
Hash Rate: 22 GH/s ±10%
Power Consumption: 810 W (at the wall, with 25°C ambient temp)
Power Efficiency: 0.037 J/MH
perating Temperature: 0 °C to 40 °C
Network Connection: Ethernet
Power Supply: 110V to 240V, 50Hz/60Hz
Certifications: FCC, CE
Dimensions: 490mm(L)*350mm(W)*180mm(H)
Weight: 21kg
Aanschafprijs: +/- €5000,-

Graag zou ik willen weten of het enigszins rendabel is om deze aan te schaffen. Door de volatiliteit van de munt blijft het natuurlijk altijd een gok, dat weet ik.
Volgens NiceHash zelf zou het om en nabij de €5000,- per maand opleveren als ik met deze specificaties de ''Profitability calculator'' invul. Zie: https://www.nicehash.com/profitability-calculator Maar goed, dat zou ik zelf ook zeggen als ik NiceHash was.
Iemand ervaring? Ik hoor het graag!

Alle reacties

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2019 08:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Die apparaten gaan waarschijnlijk zo vaak over de kop dat de verkoop ervan meer zal opleveren dan het gebruik. En aangezien ik het niet zelf kan maken ben ik bereid ervoor te betalen. Alleen voordat ik dat doe op zoek naar mensen met ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick2102
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 15:30
Wij hebben hier sinds gisteren een apparaat draaien op 22Gh/s en in eerste opzicht lijkt het een degelijk apparaat en zien we in de portal van NiceHash netjes naar voren komen dat het mined op 22 Gh/s.
Echter toen we Orange Pi in gingen om de software te controleren bleek de miner op een oude versie van CGMiner te draaien. De broncode is niet beschikbaar dus is niet te controleren of het apparaat compleet veilig is te gebruiken :| . We zijn dus nog een beetje sceptisch over de inrichting van de software.

Zodra NiceHash heeft uitbetaald kan ik een indicatie geven wat de ROI tijd ongeveer is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,
Ik heb net dezelfde machine staan,ik gebruik het nu voor te minen,opbrengst 7 à 8 € per dag!bij nicehash lijkt de verloning totaal niet meer op de 5000€ die ze soms voorstellen!momenteel 150€/maand
Lijkt mij dure machine te worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:33
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:23:
Beste,
Ik heb net dezelfde machine staan,ik gebruik het nu voor te minen,opbrengst 7 à 8 € per dag!bij nicehash lijkt de verloning totaal niet meer op de 5000€ die ze soms voorstellen!momenteel 150€/maand
Lijkt mij dure machine te worden!
Daadwerkelijke winst? of moeten de stroomkosten er nog vanaf?
Pagina: 1