Garagepoort openen en sluiten met sonoff?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Aangezien mijn 433 mhz afstandsbediening voor mijn garagepoort op het einde van zijn levensjaren loopt vroeg ik mij het volgende af (ik ben een leek op dit gebied) :

- Kan ik mijn garagepoort sturen met een sonoff?
- Kan ik mijn garagepoort sturen in combinatie met een sonoff wall touch schakelaar?
- Is Ewelink betrouwbaar?

Ik ben een leek op dit gebied, vandaar deze vragen.
Dank bij voorbaat.

Alle reacties

• Rol-Co
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09 00:55

Rol-Co

3,8kWpZ 4,98kWpO-Z-W 2,86kWpN

Voor 5 tientjes heb je een 4 kanaals zender ontvangertje waar je deuren en hekken mee kan aansturen. Bouw je toch zoiets in?

https://nl.rs-online.com/...rol-systems-kits/6729019/

[ Voor 23% gewijzigd door Rol-Co op 21-09-2017 11:33 ]

Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging

Verwijderd

Topicstarter
Rol-Co schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:28:
Voor 5 tientjes heb je een 4 kanaals zender ontvangertje waar je deuren en hekken mee kan aansturen. Bouw je toch zoiets in?

https://nl.rs-online.com/...rol-systems-kits/6729019/
Ik wil mijn poort openen met mijn smartphone...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rol-Co
  • Laatst online: 04-09 00:55

Rol-Co

3,8kWpZ 4,98kWpO-Z-W 2,86kWpN

Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:36:
[...]

Ow sorry, my bad :)
Dan heb je wat anders nodig inderdaad.

Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging

• snoekds20
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:40
Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:36:
[...]

interessant, dat wil ik ook maar dan garage deur middels de smartphone.
eventueel met een timer erop:)
de buitenverlichting werkt prima met een sonoff.
https://nl.aliexpress.com...=a2g0s.9042311.0.0.ZAzZmO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• route99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 05-06-2024

route99