Adblocker voor iOS 11 gezocht

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• virtualite
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-06 07:22
Weet iemand een goede (liefst gratis) ad blocker voor ios 11?

Ik heb er diverse geprobeerd, echter, geen lijkt er te werken.

Voorheen gebruikte ik de adblocker van f-secure.

Nu heb ik op diverse sites gelezen dat er in ios 11 e.e.a. wordt tegen gehouden door Apple, maar Safari adblockers niet. Er worden echter geen gratis apps aangeraden, en de betaalde tip (adblocker) is dubieus of deze nog werkt op ios 11.

Edit:

Tot op heden zijn er diverse suggesties gedaan door mede tweakers.

- 1Blocker: Gratis versie laat steeds meer ads door. (edit: 20-11-2017)
- Adguard Gratis versie laat steeds meer ads door. (edit: 20-11-2017)

- op basis van DNS ads kunnen blocken: https://adguard.com/en/adguard-dns/overview.html
- Purify for iOS (Geen testversie aanwezig)
- Adblock van FutureMind (Geen testversie aanwezig)
- Refine (Geen testversie aanwezig)

[ Voor 52% gewijzigd door virtualite op 20-11-2017 09:55 ]

Beste antwoord (via virtualite op 26-11-2017 21:44)

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Deze werkt volgens reddit in iOS 11.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 525104

Vergeet niet Tweakers.Net te whitelisten, dat is belangrijker.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• virtualite
@Anoniem: 525104 Ik ben supporter van Tweakers en heb geen reclames :D

[ Voor 19% gewijzigd door virtualite op 20-09-2017 23:38 ]

Oh, was me niet opgevallen :9~
Maar, goed bezig! haha. Oh, ik ben trouwens ook nieuwschierig. Zie nu dat mijne ook niet meer functioneert.

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Je zou op basis van DNS ads kunnen blocken: https://adguard.com/en/adguard-dns/overview.html
Dan moet je dus je wifi of data DNS aanpassen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hEgelia
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-05 17:38
1Blocker vind ik persoonlijk een uiterst effectieve (en regelbare) Content Blocker, maar de gratis versie staat alleen het blokkeren van òf advertenties òf trackers toe. De volledige functionaliteit ontsluiten kost enkele euro, maar dat vind ik de app zeker waard. En bovendien, wat zijn nou een paar euro (kop koffie / craft beer) voor zoiets nuttigs, wanneer je honderden hebt neergelegd voor je toestel. Daarnaast kosten advertenties uiteindelijk ook MB's uit je bundel...

Overigens dien je na installatie de Content Blocker in te schakelen via Instellingen > Safari. En zet fatsoenlijke sites in je whitelist ;)

iOS 11 heeft inderdaad een stringenter cookie beleid genaamd Intelligent Tracking Prevention, maar dat weert voornamelijk tracking cookies van derde partijen. Het is zeker niet ontworpen om advertenties te blokkeren. Zie ook dit stuk op NOS voor verdere uitleg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Anoniem: 525104 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 23:35:
Vergeet niet Tweakers.Net te whitelisten, dat is belangrijker.
Behoorlijk irritante reclame soms die Tweakers gebruikt. Ik heb ze al een paar keer aan de whitelist van mijn PiHole toegevoegd maar ze zorgen er toch steeds weer voor dat ik daar spijt van krijg (en dan gaan ze er gelijk weer vanaf)

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 20-09-2017 23:43 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• virtualite
hEgelia schreef op woensdag 20 september 2017 @ 23:42:
1Blocker vind ik persoonlijk een uiterst effectieve (en regelbare) Content Blocker, maar de gratis versie staat alleen het blokkeren van òf advertenties òf trackers toe. De volledige functionaliteit ontsluiten kost enkele euro, maar dat vind ik de app zeker waard. En bovendien, wat zijn nou een paar euro (kop koffie / craft beer) voor zoiets nuttigs, wanneer je honderden hebt neergelegd voor je toestel. Daarnaast kosten advertenties uiteindelijk ook MB's uit je bundel...

Overigens dien je na installatie de Content Blocker in te schakelen via Instellingen > Safari. En zet fatsoenlijke sites in je whitelist ;)

iOS 11 heeft inderdaad een stringenter cookie beleid genaamd Intelligent Tracking Prevention, maar dat weert voornamelijk tracking cookies van derde partijen. Het is zeker niet ontworpen om advertenties te blokkeren. Zie ook dit stuk op NOS voor verdere uitleg.
Paar euro is ook niet veel. Maar deze werkt dus zeker met ios 11?

Ik krijg met gratis versie namelijk toch nog reclame te zien.

[ Voor 40% gewijzigd door virtualite op 20-09-2017 23:59 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

virtualite schreef op woensdag 20 september 2017 @ 23:45:
[...]

Valt me op dat sinds Apple Store paypal accepteerd, dat ik maandelijks wel 20-30 euro aan apps aanschaf :+
Nu me eigen apps nog 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 525104 op 20-09-2017 23:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
virtualite schreef op woensdag 20 september 2017 @ 23:45:
[...]

Ik krijg met gratis versie namelijk toch nog reclame te zien.
Ik heb deze ook maar via de macOS versie nog wat meer geblokkeerd. Vergeet niet om na het activeren via de instellingen ook nog een keer het programma te starten.
Overigens ik draai een beta versie van 1Blocker en het kan zijn dat de gewone versie bijna klaar is voor iOS 11. Bij beta 2 was die het iig nog niet

• virtualite
Anoniem: 525104 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 23:47:
[...]

Valt me op dat sinds Apple Store paypal accepteerd, dat ik maandelijks wel 20-30 euro aan apps aanschaf :+
Nu me eigen apps nog 8)7
Klopt, ik geef ook meer uit.
Pendora schreef op woensdag 20 september 2017 @ 23:54:
[...]
Ik heb deze ook maar via de macOS versie nog wat meer geblokkeerd. Vergeet niet om na het activeren via de instellingen ook nog een keer het programma te starten.
Overigens ik draai een beta versie van 1Blocker en het kan zijn dat de gewone versie bijna klaar is voor iOS 11. Bij beta 2 was die het iig nog niet
Ik wacht toch nog even met kopen tot deze werkt. App had ik gestart en instelling in safari uiteraard ook aangevinkt. Hij blokkeerd wel wat, maar niet alles. (bijv op telegraaf)

[ Voor 24% gewijzigd door virtualite op 21-09-2017 00:05 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Niet online
Deze werkt volgens reddit in iOS 11.

• Pendora
  • Nu online
virtualite schreef op woensdag 20 september 2017 @ 23:59:

Ik wacht toch nog even met kopen tot deze werkt. App had ik gestart en instelling in safari uiteraard ook aangevinkt. Hij blokkeerd wel wat, maar niet alles. (bijv op telegraaf)
Kun je een screenshot maken van de advertenties? Ben benieuwd welke het zijn.

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Valt me wel op dat ze een VPN opzetten. Ik kan het niet testen (kost me 2,5 euro) maar ik lees een review die zegt dat de VPN echter niet geactiveerd is, het toch werkt. Beetje vaag allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foxl
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Gebruik hier Firefox Focus, die kun je stand-alone gebruiken of als materiaalblokkerings-plugin voor Safari. Gratis en werkt perfect.

I'm really easy to get along with, once you people learn to worship me...

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Ik gebruik Refine, die kan meer als alleen add-blocking. Kan bijvoorbeeld ook de facebook like / share buttons blokkeren op websites en heeft shutup-css als optie.

Aanrader!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• My_self
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-05 11:53
Purify voor iOS. Dit is van de ontwikkelaar die ook uBlock Origin ontwikkeld heeft (Nik Rolls/Raymond Hill). Absoluut een topper en net zoals uBlock Origin installeren en nooit meer naar omkijken. Razendsnel en doet zijn werk uitstekend. Ik gebruik het al vanaf de dag dat het beschikbaar is.

Tegen een kleine eenmalige vergoeding kun je deze extensie voor Safari aanschaffen en gebruiken. Je wilt eigenlijk geen gratis (ad)blockers voor Safari in iOS gebruiken.

[ Voor 4% gewijzigd door My_self op 21-09-2017 10:18 ]

• OkselFris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06 21:11

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

Ik heb een tijdje 1Blocker gebruikt totdat mij opviel dat deze steeds minder effectief werdt.
Ik gebruik nu Adguard Pro, zowel op IOS als op MacOS en het moge dan niet gratis zijn, deze is wel uitzonderlijk effectief.

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 06-06 20:13
Had Adblock Plus geïnstalleerd onder iOS 10, deze gehouden icm iOS 11 en merk eigenlijk geen verschil..de advertenties op bekende nieuwssites worden niet getoond, echter bij sommige filmpjes laat die af en toe nog een advertentie door.

Dus kijk graag even mee of er een betere is!

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• virtualite
Pendora schreef op donderdag 21 september 2017 @ 08:35:
[...]

Kun je een screenshot maken van de advertenties? Ben benieuwd welke het zijn.
Screenshot: Linkje

Zowel 1Blocker als Adguard (beide de gratis varianten) zijn ingeschakeld op moment van de screenshot.

[ Voor 25% gewijzigd door virtualite op 21-09-2017 12:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03 13:51
Crystal werkt zeer goed ook in iOS zelf. Ik weet niet meer precies wat hij kost, maar gratis is hij niet.

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-06 21:09
My_self schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:12:
Purify voor iOS. Dit is van de ontwikkelaar die ook uBlock Origin ontwikkeld heeft (Nik Rolls/Raymond Hill).
Dit was de eerste en lange tijd de enige adblocker die werkte onder de iOS 11 beta's. Sinds dien gebruik ik 'm. Houdt volgens mij alles tegen, iig bij de sites waar ik kom zie ik geen advertenties meer

• virtualite
Sinus_rhythm schreef op donderdag 21 september 2017 @ 12:49:
[...]

Dit was de eerste en lange tijd de enige adblocker die werkte onder de iOS 11 beta's. Sinds dien gebruik ik 'm. Houdt volgens mij alles tegen, iig bij de sites waar ik kom zie ik geen advertenties meer
Kan je is telegraaf checken? Ergens halverwege de pagina zoals in de screenshot?

[ Voor 5% gewijzigd door virtualite op 21-09-2017 12:50 ]

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-06 21:09
virtualite schreef op donderdag 21 september 2017 @ 12:49:
[...]

Kan je is telegraaf checken? Ergens halverwege de pagina zoals in de screenshot?
Die komt er met purify ook doorheen. Het is geen mega opdringerige advertentie, maar wel jammer dat het gebeurt. Ik dien gelijk een raport in wellicht doen ze er wat aan.

Buiten de adblock om is het een verschrikkelijke website

• virtualite
Sinus_rhythm schreef op donderdag 21 september 2017 @ 12:54:
[...]

Die komt er met purify ook doorheen. Het is geen mega opdringerige advertentie, maar wel jammer dat het gebeurt. Ik dien gelijk een raport in wellicht doen ze er wat aan.

Buiten de adblock om is het een verschrikkelijke website
Daarom gebruik ik Telegraaf ook als voorbeeld :). Echter, op iOS 10 komt bij mij deze ad er niet doorheen. Ik zal TS ook aanpassen zodra er één echt goed werkt. Zodra deze goed werkt, wil ik er best voor betalen. Maar nu heeft een gratis variant dus hetzelfde effect als een betaalde variant. (puur op adblock)

• Pendora
  • Nu online
Ik heb het ook even bekeken maar het wordt ook niet als reclame ingeladen maar als een simpel iframe. De link in de ad is ook direct van BVA.

• virtualite
Pendora schreef op donderdag 21 september 2017 @ 12:57:
Ik heb het ook even bekeken maar het wordt ook niet als reclame ingeladen maar als een simpel iframe. De link in de ad is ook direct van BVA.
Dus in andere woorden, deze zal nooit geblokt kunnen worden? Ik zie hem namelijk op mijn tablet (met nog iOS 10 erop) niet.

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-06 13:45
Combinatie van 1Blocker and Admop doet het voor mij.

Enige irritante sinds een paar weken is dat Screenrant je blijft pushen om hun site te whitelisten of om 5 dollar/maand af te tikken voor ad-free.

Gekke is dat op Firefox uBlock + ABP dit wel oplost. Op Chrome weer niet. Denk kwestie van de juiste rule list.

Overigens snap ik niet dat mensen nog browsen zonder adblocker. Werd gek van die agressieve reclames, plus het houdt behoorlijk op qua laadtijden (=> verspilde MBs in je data bundel).

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• CyberJack
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-06 09:46
Voor thuis: PiHole
Verder gebruik ik op mijn pc, ipad en android devices Brave browser.
Volgens mij blocked die ook reclames en trackers.

https://bottenberg.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:02

GeeBee

Oddball

Dolphin browser met Ad block ON
PiHole in het netwerk

Daar komt niet veel doorheen 😃

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Adblock plus werkt niet in iOS 11?

Ik heb deze geinstalleerd op m'n Iphone 7 plus en het werkt erg goed. Er zijn wel wat reclames maar teminste geen storende meer die je scherm c.q tab wegkapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Ik heb zelf 1 Blocker voor iOS en MacOS aangeschaft.
Zelf heb ik 0 reclame en kan ik alle instellingen synchroniseren en direct terug zien op beide systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HopOnline
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 15:35
Ik kwam deze toevallig gisteren tegen en direct gekocht. Vooral als ik vanuit de Facebook app webpagina’s open vind ik de reclame erg vervelend (beeldvullend) terwijl ik gewoon het artikel wil lezen. Hiervoor kun je niet zomaar een andere browser (Dolphin gebruiken) want je zit in de Facebook app en daar wil ik niet steeds uit naar een andere app. Met AdBlock is dit probleem verholpen en zijn ze zelfs vanuit Apps verdwenen doormidden van een VPN profiel waarop alleen de advertenties draaien. De rest van je internet verloopt normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-06 10:22
Jay-v schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:12:
Ik gebruik Refine, die kan meer als alleen add-blocking. Kan bijvoorbeeld ook de facebook like / share buttons blokkeren op websites en heeft shutup-css als optie.

Aanrader!
Werkt deze ook goed op Nederlandse sites? En is hij te customizen, dus kan je zelf regels opstellen voor een bepaalde site?

Ik ben toch niet meer tevreden met Firefox Focus, en 1Blocker en Purify zijn afgaande op de recensies ook niet ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-06 17:37

MaxPoweR

-=StopTech=-

Disconnect Free

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
AdBlock van FutureMind. Zit een DNS blokker in die ads system wide blokkeert, dus niet alleen in safari.

https://itunes.apple.com/nl/app/adblock/id691121579?mt=8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

nino_070 schreef op zondag 19 november 2017 @ 15:42:
[...]

Werkt deze ook goed op Nederlandse sites? En is hij te customizen, dus kan je zelf regels opstellen voor een bepaalde site?

Ik ben toch niet meer tevreden met Firefox Focus, en 1Blocker en Purify zijn afgaande op de recensies ook niet ideaal.
Ja, en ja :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualite
Ik heb zojuist adguard en 1blocker eraf gehaald. Er kwam steeds meer reclame bij. Ik ga kijken of refine wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
MP3-Junky schreef op zondag 19 november 2017 @ 17:32:
AdBlock van FutureMind. Zit een DNS blokker in die ads system wide blokkeert, dus niet alleen in safari.

https://itunes.apple.com/nl/app/adblock/id691121579?mt=8
Je kan filters toevoegen, en in Safarie werkt dat inderdaad wel.
Maar niet systemwide, op de een of andere manier krijg ik daar geen juiste filterlijst ingezet
( ik heb als voorbeeld de coinminer geplaatst, deze wordt als safariblock gezien )

Maar zoiets als dit wordt niet geaccepteerd in de DNSrules
Maar ook een hosts file rechtstreeks komt er niet doorheen

Afbeeldingslocatie: https://vgy.me/GqI4cQ.png Afbeeldingslocatie: https://vgy.me/E7VHm9.png

edit :

Deze werkt in de DNSrules

https://github.com/yous/YousList/raw/master/hosts.txt

edit2

Deze werken ook in de DNSrules, take your pick ;)

https://github.com/AdAway/AdAway/wiki/hostssources

[ Voor 17% gewijzigd door FreshMaker op 20-11-2017 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-06 10:22
virtualite schreef op maandag 20 november 2017 @ 08:06:
Ik heb zojuist adguard en 1blocker eraf gehaald. Er kwam steeds meer reclame bij. Ik ga kijken of refine wat is.
Ik heb juist 1Blocker en Refine geïnstalleerd en heb voor Refine een refund aangevraagd. 1Blocker is nog beter te customizen en liet van zichzelf al minder advertenties zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualite
FreshMaker schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:24:
[...]

Je kan filters toevoegen, en in Safarie werkt dat inderdaad wel.
Maar niet systemwide, op de een of andere manier krijg ik daar geen juiste filterlijst ingezet
( ik heb als voorbeeld de coinminer geplaatst, deze wordt als safariblock gezien )

Maar zoiets als dit wordt niet geaccepteerd in de DNSrules
Maar ook een hosts file rechtstreeks komt er niet doorheen

[afbeelding] [afbeelding]

edit :

Deze werkt in de DNSrules

https://github.com/yous/YousList/raw/master/hosts.txt

edit2

Deze werken ook in de DNSrules, take your pick ;)

https://github.com/AdAway/AdAway/wiki/hostssources
Werkt deze system wide of alleen binnen safari?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Volgens hun systemwide ( je gaat momenteel nog via een local vpn server )
De bedoeling is, zoals ik het begreep dat ze het op dnsbasis gaan implementeren, vanwege nieuwe regels in de appstore

edit :
Eigenlijk frappant hoe weinig apps ik heb de reclame sturen.

Iemand een 'goede' test hiervoor ?

Safari is redelijk schoon, dat is het probleem niet, maar ik zoek eigenlijk die irritante banners onder / bovenin
( of ze wel geblocked worden .... )

[ Voor 40% gewijzigd door FreshMaker op 20-11-2017 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Niet online
Sinds versie 4 werkt het al via DNS proxy. VPN logo is nodig om DNS te laten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Zojuist zo'n game geinstalleerd, maar halverwege toch zo'n irritante reclame film die niet te skippen is
Verder is er weinig andere zooi te zien

Ik had deze hostsfile gebruikt, maar die doet er erg lang over om zijn ( 40.000+ ) vermeldingen te importeren :+
https://github.com/StevenBlack/hosts
deze lijkt de app dus onhandelbaar te maken :+
Geen aanrader !

[ Voor 15% gewijzigd door FreshMaker op 20-11-2017 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-06 21:43
Crystal geprobeerd? Lijkt hier nog steeds ada te blocken.

Listen & subscribe to my Life as a Journey Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Niet online
Wat ook top is aan AdBlock van futuremind is dat de DNS blocker ook via 3G /4G werkt. De meeste andere dns blockers werken alleen via WiFi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naendeau
  • Registratie: Maart 2017
  • Niet online
Werkt Adblock van Futuremind ook in de iOS Youtube app? Ik lees trouwens ook beoordelingen in de App Store dat de app niet meer werkt sinds iOS 11?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualite
Naendeau schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:47:
Werkt Adblock van Futuremind ook in de iOS Youtube app? Ik lees trouwens ook beoordelingen in de App Store dat de app niet meer werkt sinds iOS 11?
De app werkt voor mij prima sinds iOS 11. Ik zal morgen voor je testen met de youtube app. Deze heb ik niet geïnstalleerd staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Niet online
Werkt wel met iOS 11 maar niet in de YouTube app.

Ik gebruik Tubex om reclamevrij YouTube te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualite
MP3-Junky schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:59:
Werkt wel met iOS 11 maar niet in de YouTube app.

Ik gebruik Tubex om reclamevrij YouTube te kijken.
Klopt, ook mijn bevinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

Even een vraag mbt dat DNS blocken.
Dan krijg je zo'n vpn logootje boven in je scherm toch?
Hoe weet je dat die gasten alle data die binnenkomt en naar buiten gaat met betrekking tot bijvoorbeeld internetbankieren niet ook te zien krijgen?
Ik ben daar een beetje huiverig voor. Iemand expertise voor/ ervaring mee met hoe dit werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Niet online
414524 schreef op zondag 26 november 2017 @ 15:12:
Even een vraag mbt dat DNS blocken.
Dan krijg je zo'n vpn logootje boven in je scherm toch?
Hoe weet je dat die gasten alle data die binnenkomt en naar buiten gaat met betrekking tot bijvoorbeeld internetbankieren niet ook te zien krijgen?
Ik ben daar een beetje huiverig voor. Iemand expertise voor/ ervaring mee met hoe dit werkt?
Die garantie heb je niet. Je zou het handmatig kunnen controleren door het netwerkverkeer van je telefoon te inspecteren, maar een eenmalige controle garandeert niet dat het een volgende keer ook veilig is. Internetbankieren is dusdanig beveiligd dat je het rustig kunt gebruiken over een onveilige wifi-verbinding of onveilige VPN.

Wel apart dat ik adblock van futuremind al op 21 september noemde, inclusief bron dat het op iOS 11 werkt, en hetzelfde antwoord twee maanden later nogmaals wordt gegeven en dan wel door TS wordt geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualite
GlowMouse schreef op zondag 26 november 2017 @ 16:00:
[...]

Die garantie heb je niet. Je zou het handmatig kunnen controleren door het netwerkverkeer van je telefoon te inspecteren, maar een eenmalige controle garandeert niet dat het een volgende keer ook veilig is. Internetbankieren is dusdanig beveiligd dat je het rustig kunt gebruiken over een onveilige wifi-verbinding of onveilige VPN.

Wel apart dat ik adblock van futuremind al op 21 september noemde, inclusief bron dat het op iOS 11 werkt, en hetzelfde antwoord twee maanden later nogmaals wordt gegeven en dan wel door TS wordt geaccepteerd.
Klopt, ik had toen reeds een werkende combi. Daarna heb ik over de jouwe (en andere) heen gelezen.

Heb hem inmiddels wel genoteerd als beste antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolter.
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-06 09:59
Kleine kick ;).
Inmiddels werken deze adblockers niet meer omdat Apple het niet meer toestaat om een app te laten beïnvloeden door een adblocker.
Heeft iemand nog een manier om advertenties te blokkeren in alle apps. Of moet ik hiervoor toch maar eens mijn toestel gaan Jailbreaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
wolter. schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:54:
Kleine kick ;).
Inmiddels werken deze adblockers niet meer omdat Apple het niet meer toestaat om een app te laten beïnvloeden door een adblocker.
Heeft iemand nog een manier om advertenties te blokkeren in alle apps. Of moet ik hiervoor toch maar eens mijn toestel gaan Jailbreaken.
Deze werkt hier nog steeds ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolter.
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-06 09:59
Check de changelog van versie 1.3.0 even....
Ik denk dat je de app nog niet geüpdatet hebt.

[ Voor 35% gewijzigd door wolter. op 25-01-2018 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
wolter. schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 18:10:
Check de changelog van versie 1.3.0 even....
Ik denk dat je de app nog niet geüpdatet hebt.
Ik denk dat je de verkeerde voor hebt dan
Hier namelijk al op v 4.1

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LXa4NTS.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cem.
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-06 08:08
Ik gebruik op iOS11 zogenaamd app 1Blocker maar op marktplaats zie ik geen fotos van de advertenties, welke tweak moet ik uitzetten om fotos te kunnen zien?
Pagina: 1