Google agenda koppelen aan iphone agenda

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Rogier.Fransen
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 03-12-2024
Onlangs heb ik geupdate naar ios 11 en ik wil mijn Google agenda nu koppelen aan mijn iphone agenda.

Op de officiële Apple support pagina staat een uitgebreide stappenplan hoe je dat doet, maar deze stappenplan is nog niet geupdate naar ios 11, want als ik bij mijn Agenda instellingen kijk kan ik het kopje account niet meer terugvinden.

Weet iemand hoe je dit op de nieuwe ios 11 kan koppelen.

Bij voorbaat dank,

Ik gebruik trouwens een iPhone 6

[ Voor 84% gewijzigd door Rogier.Fransen op 20-09-2017 22:10 ]

Beste antwoord (via Rogier.Fransen op 21-09-2017 07:29)

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:46

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Staat zo te zien nu onder “Accounts en wachtwoorden”.

Tip: als iets niet meer exact op de plek staat die in de handleiding genoemd wordt: kijk gewoon even rond, vaak is het gewoon op een logische andere plek te vinden.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En wat had de Apple klantenservice je te vertellen? Waren (elders) forums omtrent de iOS 11 beta niet voorzien van de informatie?

Zag vandaag al dat bepaalde knoppen ergens anders zitten; neem aan dat dat op jouw telefoon ook zo is.

Bel Apple morgen even.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:46

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Staat zo te zien nu onder “Accounts en wachtwoorden”.

Tip: als iets niet meer exact op de plek staat die in de handleiding genoemd wordt: kijk gewoon even rond, vaak is het gewoon op een logische andere plek te vinden.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr