[suggestie] Sorteren op het aantal reviews van een product

Pagina: 1
Acties:

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Momenteel hebben we de mogelijkheid om te sorteren op populariteit en kunnen we bij de filters kiezen voor een minimum aantal reviews. Maar de lijst sorteren op het aantal reviews is naar mijn weten niet mogelijk.

Ik vind het altijd wel prettig om te weten welke producten zowel veel reviews hebben als een hoge score.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Was dit stilletjes toegevoegd? Ik zie zojuist de optie verschijnen terwijl ik naar een nieuwe koptelefoon zoek. :)

[ Voor 6% gewijzigd door D4NG3R op 09-10-2017 13:30 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Bij voorbaat excuses voor het kicken van dit topic, maar het verwoordde mijn suggestie perfect.

Ik vind het namelijk ook prettig om te weten welke producten het meeste reviews hebben.
De optie 'meest bekeken' vind ik dan wat dubbel: als producten eenmaal veel bekeken zijn, worden ze dan gewoon niet aangemerkt als 'veel bekeken' puur omdat mensen sorteren op 'meest bekeken' en deze producten dan bekijken (wat een zin, ben er bijna trots op)?

In tegenstelling tot de TS zie ik deze optie niet terug komen in de pricewatch en ik verlang er al een flinke tijd naar; ik heb nu eindelijk de moed genomen om de juiste plek op te zoeken om deze wens te uiten. Maar misschien mankeert er wel iets aan mijn ogen en bestaat de optie al lang?

Voor de duidelijkheid: het gaat mij om een optie om de resultaten te sorteren op meeste reviews naar minste (of geen) reviews. Onafhankelijk van de gemiddelde score van deze reviews.

[ Voor 18% gewijzigd door Majesty op 19-09-2018 16:42 ]