Toon posts:

Geen beeld op televisie

Pagina: 1
Acties:
  • 212 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Hopelijk kunnen jullie mij helpen met mijn probleem.
Mijn vaste pc loopt continu vast ofwel blijft het scherm hangen en kan ik niets meer doen ofwel is het blauw scherm met witte letters.
Nu ik heb mijn pc is open gedaan alles heringeplugd.
Ik start hem terug op en via de HDMI uitgang op mijn videokaart krijg ik geen beeld meer op mijn tv ook niet als ik mijn kabel aansluit rechtstreeks op moederbord.

Bedankt

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hoi @Verwijderd, toen je dit topic opende stonden er al een paar regels voorgeschreven, die kon je aanvullen met extra informatie. Die heb je weggehaald, geen idee waarom. De antwoorden op die vragen geven mensen hier op Tweakers voor het zoeken naar een oplossing.

Wat je nu hebt, een blauw scherm met witte letters, is een BSOD (Blue Screen Of Death). Een foutmelding waarmee je computer compleet is vastgelopen. De enige manier om verder te komen is herstarten. OP dat blauw scherm staat ook informatie over waarom de computer is vastgelopen. Die informatie is belangrijk voor het zoeken naar de oorzaak van het probleem, daardoor dus ook voor het zoeken naar een oplossing.

Je zult dus meer informatie moeten geven inclusief de antwoorden op de 3 vragen. Om het je makkelijk te maken staan ze hieronder nog een keer:

Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veng7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-11-2023

Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep ;-) Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken, maar vraag je af wanneer dat zal gebeuren! En dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:35

br00ky

Moderator Harde Waren
Zonder fatsoenlijke informatie kunnen we helaas niets. Dicht. Mocht je nog met het probleem zitten, lees dan even de post van sypie door om de benodigde informatie te kunnen verschaffen.

Dit topic is gesloten.