Bij een vriend van me werkt gewoon geheugen ook.
Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)
meestal Kingston of compaq (duur!!) geheugen...
ander geheugen kan ook alleen is het niet zeker dat het werkt en geeft compaq ook geen garantie dat het werkt.
Lord T
ander geheugen kan ook alleen is het niet zeker dat het werkt en geeft compaq ook geen garantie dat het werkt.
Lord T
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
[url="http://"http://www.mycom.nl"]mycom[/url]
Compaq
64 MB ƒ145.00
128 MB ƒ245.00
Compaq
64 MB ƒ145.00
128 MB ƒ245.00
Ik heb ook een Compaq EP.
Laatst heb ik gewoon A-merk geheugen gekocht en dat pakte hij gewoon. Scheelde me flink wat geld
Wat wel raadzaam is, is om het verhaal even uit te leggen en af te spreken dat je je geld terug krijgt als je compaq het geheugen niet pakt.
Bij mij was dat geen probleem, mits het geheugen gewoon onbeschadigd terug kwam.
Laatst heb ik gewoon A-merk geheugen gekocht en dat pakte hij gewoon. Scheelde me flink wat geld
Wat wel raadzaam is, is om het verhaal even uit te leggen en af te spreken dat je je geld terug krijgt als je compaq het geheugen niet pakt.
Bij mij was dat geen probleem, mits het geheugen gewoon onbeschadigd terug kwam.
Idd.. Gewoon Amerk proberen, 80% dat ie t lust, 20% zekerheid laten dat je t terug kan brengen als je compraq t niet lust.Op maandag 09 juli 2001 17:02 schreef T het volgende:
Ik heb ook een Compaq EP.
probeerde hier de compraq van mn pa met 256 mb extra te vullen, ging ie flippen met de andere module, hebben we gewoon de 64 er uit gerukt en toen deed ie et wel
Pagina: 1