We laten een kleine caravan (2 m breed x 4 meter lang) op maat maken.
Daarin wil ik graag een audio (220 volt) laten monteren die ik zelf uitzoek.
Voor mij is het allerbelangrijkst:
• een mooi, zuiver en helder geluid (ik luister vooral naar klassieke muziek)
• maar harde muziek is uitgesloten (ik wil niet dat mijn buren het horen)
en daarnaast:
• de muziekbron is een externe (losse) harde schijf (met cd’s) en spotify, maar in principe zonder pc of laptop
• de boxen moeten vastgezet worden (los met spikes is dus geen optie)
• de boxen kunnen niet groot zijn: maximaal 30 x 25 cm
• eventueel kan er een subwoofer geplaatst worden (in feite onder de zitplek), maar bij voorkeur niet (want is een kwetsbare plek)
er zijn voor de boxen 2 plaatsen in de caravan mogelijk:
1: halverwege de caravan richting zitplek, hangend op een hoogte van 140 cm, of grotendeels ingewerkt in de kast daarboven
2: aan de achterkant van de caravan op de plaats van bovenkastjes, staand op een hoogte van 1.40 cm. (vanwege verlies aan bovenkastjes heeft dat niet de voorkeur)
Ik heb een heleboel vragen:
• hoe stream ik:
... • hoe leg ik het contact met de externe harde schijf (en kan ik die bedienen)
... • hoe leg ik contact met de tablet die Spotify ontvangt
• welke versterker/streamer bevelen jullie aan (wordt ingebouwd in een kast, maar hoeft natuurlijk geen inbouwapparaat te zijn)
• biedt de voorkeursplek (1) voldoende kwaliteit?
• de boxen kunnen bij 1 ingewerkt worden in de bovenkastjes, naar beneden gericht, maar ik heb geen idee of dat storend werkt
• hoe zouden jullie de boxen vastmaken (oftewel: gaan trillingen bij het gewoon vastschroeven de kwaliteit van het geluid verpesten, en wat kun je dan daaraan doen?)
• welke boxen bevelen jullie aan?
• mijn oog viel op de “Eltax Monitor III”, op Marktplaats goed te krijgen. Zou dat in jullie ogen een goed keus zijn?
Daarin wil ik graag een audio (220 volt) laten monteren die ik zelf uitzoek.
Voor mij is het allerbelangrijkst:
• een mooi, zuiver en helder geluid (ik luister vooral naar klassieke muziek)
• maar harde muziek is uitgesloten (ik wil niet dat mijn buren het horen)
en daarnaast:
• de muziekbron is een externe (losse) harde schijf (met cd’s) en spotify, maar in principe zonder pc of laptop
• de boxen moeten vastgezet worden (los met spikes is dus geen optie)
• de boxen kunnen niet groot zijn: maximaal 30 x 25 cm
• eventueel kan er een subwoofer geplaatst worden (in feite onder de zitplek), maar bij voorkeur niet (want is een kwetsbare plek)
er zijn voor de boxen 2 plaatsen in de caravan mogelijk:
1: halverwege de caravan richting zitplek, hangend op een hoogte van 140 cm, of grotendeels ingewerkt in de kast daarboven
2: aan de achterkant van de caravan op de plaats van bovenkastjes, staand op een hoogte van 1.40 cm. (vanwege verlies aan bovenkastjes heeft dat niet de voorkeur)
Ik heb een heleboel vragen:
• hoe stream ik:
... • hoe leg ik het contact met de externe harde schijf (en kan ik die bedienen)
... • hoe leg ik contact met de tablet die Spotify ontvangt
• welke versterker/streamer bevelen jullie aan (wordt ingebouwd in een kast, maar hoeft natuurlijk geen inbouwapparaat te zijn)
• biedt de voorkeursplek (1) voldoende kwaliteit?
• de boxen kunnen bij 1 ingewerkt worden in de bovenkastjes, naar beneden gericht, maar ik heb geen idee of dat storend werkt
• hoe zouden jullie de boxen vastmaken (oftewel: gaan trillingen bij het gewoon vastschroeven de kwaliteit van het geluid verpesten, en wat kun je dan daaraan doen?)
• welke boxen bevelen jullie aan?
• mijn oog viel op de “Eltax Monitor III”, op Marktplaats goed te krijgen. Zou dat in jullie ogen een goed keus zijn?
[ Voor 0% gewijzigd door livingtale op 20-09-2017 18:45 . Reden: vormgeving ]
rein van der meij