Wie gaat er van een non Plus naar een Plus of vice versa?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Wie gaat er van een non Plus naar een Plus of vice versa?

Ik lees op diverse fora dat vooral dit jaar mensen aan het overwegen zijn om van een non Plus model naar een Plus model te gaan of vice versa.
Wellicht komt dit ook door de verschillende persoonlijke teleurstellingen van de nieuwe iPhone X (en welke deze zijn, weten we inmiddels wel denk ik :P )

Ik heb altijd non Plus modellen gehad, afgelopen 12 maanden 2 keer de iPhone 7 Plus geprobeerd. Enerzijds heb ik zelf nog moeite met de ergonomie van het Plus model tov het non Plus model.
Tevens kreeg ik na wat intensief non stop gebruik tijdens mijn iPhone 7 Plus wat kramp in mijn hand wat ik tijdens het gebruik van mijn iPhone 7 totaal niet heb.
Maar de pluspunten van een Plus model zijn er genoeg en daar heb ik zeer zeker van genoten toen ik mijn 7 Plus had.

Nu met mijn 7 heb ik de prettige ergonomie weer terug.

Ben er eigenlijk nog helemaal niet uit, wat de opvolger van mijn 7 gaat worden; de iPhone 8 Plus of iPhone X of misschien zelfs gewoon nog een jaartje mijn 7 houden (wat me sterk lijkt, mezelf kennende :X )
:? :?

[ Voor 25% gewijzigd door _Bailey_ op 20-09-2017 17:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook eventjes nagedacht voor de plus maar was bang dat het voor mij een 'te' grote stap ging worden. Van de SE naar de 8 is al heel wat, haha.

Ik zou zeggen, wacht tot ze in de winkels liggen en bekijk ze eventjes? Je hebt nu een iPhone 7, die kan zeker nog een paar weekjes mee :9~

Had van jou overigens wel een X verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 22:01
Ik ben eigenlijk aan het wachten tot MP en eBay zowat overspoeld worden door iPhone 7, maar het gebeurt nog niet.

Sony A7 iv en wat recycled glas

• _Bailey_
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:10:Je hebt nu een iPhone 7, die kan zeker nog een paar weekjes mee :9~
ow ja, absoluut....de iPhone 7 kan in principe nog heel lang mee en werkt verder prima. Ook nog wel die paar weken ja ;)

Ben gewoon meer benieuwd naar de verschillende motivaties van mensen om evt te switchen.
Wellicht is je keuze ook nog afhankelijk van andere Apple devices thuis, zoals iPads en Mac(book)'s.

@Tommie12 wellicht omdat de iPhone 7 een meer dan goed toestel is voor gros van de mensen? En de meeste mensen die jaar in, jaar uit hun toestel gingen upgraden, een beetje klaar zijn met telkens upgraden en zeker nu met het huidige nieuwe prijsniveau van Apple

[ Voor 21% gewijzigd door _Bailey_ op 20-09-2017 16:16 ]

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-09 23:13
Tommie12 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:12:
Ik ben eigenlijk aan het wachten tot MP en eBay zowat overspoeld worden door iPhone 7, maar het gebeurt nog niet.
Kun je beter wachten op de iPhone X. Vraag naar iPhone 8-serie is erg lauw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Geert1976 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:14:
[...]

ow ja, absoluut....de iPhone 7 kan in principe nog heel lang mee en werkt verder prima. Ook nog wel die paar weken ja ;)

Ben gewoon meer benieuwd naar de verschillende motivaties van mensen om evt te switchen.
Wellicht is je keuze ook nog afhankelijk van andere Apple devices thuis, zoals iPads en Mac(book)'s.
Oh ja, Apple devices heb ik wel :9 Maar was voor mij niet echt de motivatie om te switchen van de SE naar de 8. Was puur een keer proberen en beetje met de hype mee voor een nieuw toestel. Wel keer leuk om een telefoon te pre-orderen, als student kon ik dat nooit doen, nu wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
6s 64 GB -> 8 Plus 64 GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

7 128gb -> 8 64gb -> iPhone X?????????????

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2017 16:18 ]

• _Bailey_
  • Niet online
wat is je voornaamste motivatie? ''gewoon omdat het kan''? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Geert1976 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:18:
[...]

wat is je voornaamste motivatie? ''gewoon omdat het kan''? ;)
Om de 2 jaar € 150,- bijdrage vanuit werk, kijk vaak video's e.d. dus groter formaat lijkt me wel wat, goede camera, betere accu, waterdicht, draadloos laden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DarknessAwaits
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-01 12:41
Hier ook 6S 64GB -> 8 Plus 64GB. Voornaamste argumenten voor de wissel:

- Camera: lijkt me leuk om te kunnen spelen met de nieuwe features die dus ontbreken op de normale 8
- Screen size: hoewel ook niet altijd even handig/mooi past er wel gewoon meer content op zo'n opgeblazen exemplaar

Waarom geen X?

- Duur
- Lelijk
- FaceID

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorgen83
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 16:19
Ik ga van 6s 64 naar 8 plus 256.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 14:07
Als ik ga upgraden, dan ga ik van 7 naar 8+. Wil graag de betere camera en het grotere scherm. Maar het ksotenplaatje tov mijn motivatie heeft mij nog niet kunnen overtuigen dat dit een noodzakelijke upgrade is.

Het doorschuiven van mijn 7 naar mijn vrouw, die nog een 6 heeft geeft wellicht de doorslag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

loeberce schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:26:
Als ik ga upgraden, dan ga ik van 7 naar 8+. Wil graag de betere camera en het grotere scherm. Maar het ksotenplaatje tov mijn motivatie heeft mij nog niet kunnen overtuigen dat dit een noodzakelijke upgrade is.

Het doorschuiven van mijn 7 naar mijn vrouw, die nog een 6 heeft geeft wellicht de doorslag.
Vrouw ook weer blij, ik zeg doen. Ik begrijp het wel, scheelt wel 100 euro oid weer.

• _Bailey_
  • Niet online
loeberce schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:26:

en de wat mindere ergonomie van de 8 Plus staat jou niet in de weg dus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 14:07
Geert1976 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:31:
[...]

en de wat mindere ergonomie van de 8 Plus staat jou niet in de weg dus?
Ik heb vrij lange vingers. En doe veel met twee handen. Enige zorg die ik heb is of de + goed in mijn broekzak past. Maar daar vind ik ook wel weer wat op. Mijn spijkerbroeken hebben al jaren een verkleuring waar de telefoon in mijn linkerbroekzak zit.

Doorschuiven doe ik al jaren. Mijn zoon gebruikt mijn 5s nog steeds. En die iPhone is al vier jaar oud.

[ Voor 76% gewijzigd door loeberce op 20-09-2017 16:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 12:02

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Persoonlijk vind ik het formaat van de niet-plus ideaal. Een van de eerste echte smartphones die ik had was de Samsung Galaxy S2. Daarna een iPhone 5C gehad. Dat kleinere scherm daar was wel aan te wennen maar ik vond het toch net te klein. Nu al weer een hele tijd zeer tevreden met een iPhone 6 64GB. Als ik zou upgraden naar een 8 dan zou het sowieso de niet-plus zijn. Zoals gezegd, de Plus vind ik gewoon net een tikkie te groot. :)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorgen83
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 16:19
Eigenlijk is de 5 16 van mijn vrouw de reden dat ik upgrade. 16gb is gewoon te weinig voor haar, dus ik schuif de 6s naar haar door. Nieuwe 8 plus koop ik zakelijk, dus relatief goedkoop. Ik vind de camera en hogere resolutie meer als upgrade voelen tov de 6s.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
wat zijn jullie allemaal ideale partners voor jullie eigen partner, zo met dat doorschuiven van iPhones :P
Economisch gezien uiteraard een slimme zet.

Hier thuis nog nooit ter sprake gekomen eigenlijk.....food for thought!

[ Voor 11% gewijzigd door _Bailey_ op 20-09-2017 16:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 21:39
7+ --> X. Zou geen kleiner scherm meer willen maar de X lijkt me wat ergonomischer dan de 8+. Ook is de 8+ weer 14 gram zwaarder geworden dan de 7+ die ik al aan de zware kant vind.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheIbex
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-09 20:45
Van 6 64gb naar 8 64gb..

Heb plussen altijd al te groot gevonden, X moet ik in real life even zien, maar dan vind ik 1150 euro voor een telefoon te nog gortig. (809 trouwens ook hoor, maar goed, je moet wat :+ )

Voornaamste motivatie: 6 is inmiddels 3 jaar oud en begint wat kuren te vertonen.

Interpolis, glashelder!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 12:02

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Doorschuiven heeft voor- en nadelen. Is alleen praktisch als degene die de hand-me-downs krijgt geen fashion statement wil maken met een telefoon van een specifiek kleurtje, bijvoorbeeld. ;)

Al dat geüpgrade snap ik trouwens ook niet echt. Zoals ik al zei, ik heb nu al een jaar of 2 een iPhone 6 64GB en die bevalt nog steeds heel goed. Ik kan er zeker nog een jaar mee doen. En dan misschien eens kijken naar een iPhone 8. Of wie weet, een Android-toestel? Ik ben meer van de prijs-kwaliteit-verhouding dan van het nieuwste-van-het-nieuwste. De reden waarom ik de 64GB-versie van de iPhone 6 koos (terwijl de 6S al in de winkels lag) was ook vooral zodat hij lekker lang mee kon gaan. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Mx. Alba op 20-09-2017 16:48 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• _Bailey_
  • Niet online
Malt007 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:42:
7+ --> X. Zou geen kleiner scherm meer willen maar de X lijkt me wat ergonomischer dan de 8+. Ook is de 8+ weer 14 gram zwaarder geworden dan de 7+ die ik al aan de zware kant vind.
heb je er geen moeite mee dat je behoorlijk wat feitelijke 'screen estate' verliest ten op zichte van je huidige iPhone 7 Plus?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 22:01
Ik heb in December 2016 een 6 64GB gescoord voor 350€, en die ga ik nog een jaartje houden en dan hoop ik onder de 500€ een 8 of X te scoren.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Verwijderd

Tommie12 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:46:
Ik heb in December 2016 een 6 64GB gescoord voor 350€, en die ga ik nog een jaartje houden en dan hoop ik onder de 500€ een 8 of X te scoren.
onder de 500 euri en X in 1 zin, haha, tot over 10 jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Mx. Alba schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:44:

Al dat geüpgrade snap ik trouwens ook niet echt.
ik denk dus serieus dat merendeel van de mensen (dus niet alleen mede- Tweakers bedoelend) dit punt nu hebben bereikt.
Ik zou heel graag weer een nieuwe iPhone willen hebben, maar de echte drang/zin die aanwezig was na voorgaande iPhone-Keynotes, is een beetje weg bij mij.

De smartphones, maar laten we het bij de iPhone houden dus zeg de SE/6/6S/7 prima smartphones zijn die nog jaren mee kunnen.

Waar je in de jaren van de 4 / 4S / 5 en zeker van 5S naar 6 vooruitgang zag, is dat tegenwoordig (imho) overall gezien, minimaal.

Het upgraden om het upgraden is denk ik wel een beetje voorbij... (ook uiteraard om, nogmaals, het huidige prijsbeleid van Apple)

[ Voor 12% gewijzigd door _Bailey_ op 20-09-2017 16:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Ik ga van non plus naar plus.
Vorig jaar bij mijn iphone 6 gebleven omdat ik de verschillen te minimaal vond.
Dit jaar wilde ik dat weer doen maar het kriebelt en ik wil toch een gadget. Dus besloten voor de iphone 8 plus te gaan.
Dual camera en fullhd scherm geeft het toch een 'nieuwer' gevoel, alhoewel ik meer fan ben van het formaat van de normale iphone 8.
Eigenlijk wilde ik voor de lg v30 gaan, wide angle lens,hoge resolutie oled scherm, quaddac audio geven het toch meer de gadget factor, maar omdat er zoveel onduidelijk bestaat over releasedate en prijs ben ik toch voor de iphone gegaan.
Kan altijd na een paar maanden de iphone verkopen en de lg v30 halen via marktplaats :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Geert1976 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:50:
[...]

ik denk dus serieus dat merendeel van de mensen (dus niet alleen mede- Tweakers bedoelend) dit punt nu hebben bereikt.
De smartphones, maar laten we het bij de iPhone houden dus zeg de SE/6/6S/7 prima smartphones zijn die nog jaren mee kunnen.

Waar je in de jaren van de 4 / 4S / 5 en zeker van 5S naar 6 vooruitgang zag, is dat tegenwoordig (imho) overall gezien, minimaal.

Het upgraden om het upgraden is denk ik wel een beetje voorbij... (ook uiteraard om, nogmaals, het huidige prijsbeleid van Apple)
Denk dat het gevoel van upgraden overal wel minimaal is, dat komt omdat, eerlijk is eerlijk, niks echt nieuws komt. Zowel bij Samsung, als bij Apple, of andere merken. Er komt weinig "Echt vernieuwing". Processors is leuk, beetje "Wie heeft de grootste ..." verhaal. In de praktijk merk je daar echter niet veel van. Mijn SE draait alles vlekkeloos en rete snel, daar heeft hij geen fancy A11 processor voor nodig.

Ik ga gewoon upgraden omdat ik een keer wat anders wil, groter scherm.

Voor mensen met de 7 zie ik eigenlijk maar 1 reden waarom je zou willen upgraden, en dat is dat je momenteel nog goed geld kan vragen voor je 7. Terwijl dat over 1 of 2 jaar een stuk minder is. Zo kun je voor relatief weinig geld telkens het nieuwste van het nieuwste kopen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valinor
Geert1976 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:50:
[...]

Ik zou heel graag weer een nieuwe iPhone willen hebben, maar de echte drang/zin die aanwezig was na voorgaande iPhone-Keynotes, is een beetje weg bij mij.

Klopt, ik zit nog op de iphone 6 en moet eerlijk zeggen dat hij nog supersnel is. Kan zeker nog makkelijk 2 of 3 jaar mee.
Maarja, je wilt soms toch iets nieuws om mee te spelen :p
De keynotes kijk ik niet eens meer omdat het totaal niet meer verrassend is.

[ Voor 3% gewijzigd door Valinor op 20-09-2017 16:57 ]

• _Bailey_
  • Niet online
D2FValinor schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:56:
[...]

Maarja, je wilt soms toch iets nieuws om mee te spelen :p
zeer herkenbaar.
Ik had alleen niet dat ''wow'' gevoel na het zien van de laatste Keynote waar de iPhones werden gepresenteerd. Dat had ik tot afgelopen jaren wel.

boys & toys he :+

• bram1984
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:54:
[...]

Denk dat het gevoel van upgraden overal wel minimaal is, dat komt omdat, eerlijk is eerlijk, niks echt nieuws komt. Zowel bij Samsung, als bij Apple, of andere merken. Er komt weinig "Echt vernieuwing". Processors is leuk, beetje "Wie heeft de grootste ..." verhaal. In de praktijk merk je daar echter niet veel van. Mijn SE draait alles vlekkeloos en rete snel, daar heeft hij geen fancy A11 processor voor nodig.

Ik ga gewoon upgraden omdat ik een keer wat anders wil, groter scherm.

Voor mensen met de 7 zie ik eigenlijk maar 1 reden waarom je zou willen upgraden, en dat is dat je momenteel nog goed geld kan vragen voor je 7. Terwijl dat over 1 of 2 jaar een stuk minder is. Zo kun je voor relatief weinig geld telkens het nieuwste van het nieuwste kopen :+
Kan me voorstellen dat draadloos laden ook welkom is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:59:
[...]

Kan me voorstellen dat draadloos laden ook welkom is.
Uiteraard, is het nieuw? Neen, Nokia's hadden dat 6 jaar terug o.a.
Maar precies, ik vind dat ook gaaf haha, maar echt "nieuw" is het nou niet of wel? :9~

• _Bailey_
  • Niet online
D2FValinor schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:54:

Eigenlijk wilde ik voor de lg v30 gaan, wide angle lens,hoge resolutie oled scherm, quaddac audio geven het toch meer de gadget factor.
deze staat ook nog zeer scherp op mijn radar ja. Heb wat filmpjes gezien, dit is mijn ogen 1 van de beste alternatieven als je geen iPhone X wil aanschaffen, maar wel een mooi oled scherm wil hebben.
Ik denk dat deze LG V30 best wel eens een grote Jackpot kan gaan worden voor LG (en dat gun ik ze van harte!)

Voordeel bij LG smartphones is, wacht 3 maanden en ze zijn al een paar honderd euro in prijs gezakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 21:39
Geert1976 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:46:
[...]

heb je er geen moeite mee dat je behoorlijk wat feitelijke 'screen estate' verliest ten op zichte van je huidige iPhone 7 Plus?
Verschil zal minimaal zijn I guess? Ben heel blij dat de X een cm smaller is vooral, houd net wat makkelijker vast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Geert1976 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 17:00:
[...]

deze staat ook nog zeer scherp op mijn radar ja. Heb wat filmpjes gezien, dit is mijn ogen 1 van de beste alternatieven als je geen iPhone X wil aanschaffen, maar wel een mooi oled scherm wil hebben.
Ik denk dat deze LG V30 best wel eens een grote Jackpot kan gaan worden voor LG (en dat gun ik ze van harte!)

Voordeel bij LG smartphones is, wacht 3 maanden en ze zijn al een paar honderd euro in prijs gezakt
Nadeel is weer dat je 3 maanden wacht en dan ook maar 9 maanden support over hebt. Software is na een jaar of minder al niet meer goed onderhouden.

• _Bailey_
  • Niet online
johnkeates schreef op woensdag 20 september 2017 @ 17:06:
[...]

Nadeel is weer dat je 3 maanden wacht en dan ook maar 9 maanden support over hebt. Software is na een jaar of minder al niet meer goed onderhouden.
ik heb de (ijdele?) hoop dat LG met deze V30 eindelijk eens echt aan de slag gaat met goeie software updates

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:11
Ik wil van een 5SE naar de X of 8+. Ik dacht dat het kleine formaat wel fijn zou zijn, maar ik merk dat ik mijn telefoon steeds meer gebruik op de bank en mijn iPad eigenlijk al maanden ligt te verstoffen. iPad de deur uit en een groot scherm lijkt me wel relaxed.

Nu twijfel ik wel of het prijsverschil het waard is tussen de 8+ en de X, maar dat is een andere discussie.

[ Voor 17% gewijzigd door HenkEisDS op 21-09-2017 14:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
HenkEisDS schreef op donderdag 21 september 2017 @ 14:33:
Ik wil van een 5SE naar de X of 8+. Ik dacht dat het kleine formaat wel fijn zou zijn, maar ik merk dat ik mijn telefoon steeds meer gebruik op de bank en mijn iPad eigenlijk al maanden ligt te verstoffen. iPad de deur uit en een groot scherm lijkt me wel relaxed.

Nu twijfel ik wel of het prijsverschil het waard is tussen de 8+ en de X, maar dat is een andere discussie.
Het had het m.i. alleen waard geweest als je net zoveel of meer schermoppervlak, Touch ID, een snellere CPU en een OLED met meer nits had gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik ga waarschijnlijk van iPhone 7 128GB naar iPhone 8 Plus 64GB.

Waarom? De camera lijkt me een meerwaarde, zeker t.o.v. iPhone 7. Daarnaast is het draadloos opladen een mooie feature en bovenal (een beetje autistisch) meer ruimte tussen iconen en op het scherm.

Zeker nu al die grotere letters in iOS denk ik dat dat beter uitkomt op een Plus-model of X-model. Mocht het me echt te groot zijn, kan ik altijd weer naar een iPhone 8. In verband met werk is dat allemaal niet zo'n big deal.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
THE_BASE schreef op donderdag 21 september 2017 @ 15:10:
Ik ga waarschijnlijk van iPhone 7 128GB naar iPhone 8 Plus 64GB.

Waarom? De camera lijkt me een meerwaarde, zeker t.o.v. iPhone 7. Daarnaast is het draadloos opladen een mooie feature en bovenal (een beetje autistisch) meer ruimte tussen iconen en op het scherm.

Zeker nu al die grotere letters in iOS denk ik dat dat beter uitkomt op een Plus-model of X-model. Mocht het me echt te groot zijn, kan ik altijd weer naar een iPhone 8. In verband met werk is dat allemaal niet zo'n big deal.
hier neig ik zelf ook naar toe...van mijn huidige 128Gb iPhone 7 naar het base model iPhone 8 Plus, 64Gb.
Kan de 8 Plus dan sowieso een half jaartje gebruiken, tegen die tijd zal de iPhone X vast wel enigzins fatsoenlijk verkrijgbaar zijn.

En voor de specs hoef ik niet perse de X te nemen, die zijn vrijwel identiek aan die van de 8 Plus.

luxerious problems, much? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Geert1976 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 15:30:
[...]

hier nijg ik zelf ook naar toe...van mijn huidige 128Gb iPhone 7 naar het base model iPhone 8 Plus, 64Gb.
Kan de 8 Plus dan sowieso een half jaartje gebruiken, tegen die tijd zal de iPhone X vast wel enigzins fatsoenlijk verkrijgbaar zijn.

En voor de specs hoef ik niet perse de X te nemen, die zijn vrijwel identiek aan die van de 8 Plus.

luxerious problems, much? ;)
You have no idea!

Klinkt als een goed planneke Geert, volgens mij had zelfs iemand dit al voorspeld in het iPhone X topic haha. Ik zeg doen :+

Hier, ik heb hem nog gevonden ook:
Dennisweb schreef op donderdag 14 september 2017 @ 17:30:
[...]

Van Geert weten we zeker dat hij aanstaande vrijdag de volgende smartphones bestelt:

Eerst de iPhone 8 64 GB, dan de iPhone 8 256 GB. Vervolgens wisselt ie beide modellen in alle kleuren van de regenboog en dan kiest 'ie toch weer voor het 'surfboard'-model (de Plus).

Die is 'ie over een maand beu en dan bestelt 'ie toch de iPhone X in beide groottes. Hij eindigt dan bij het 256 GB-model, om over 3 maanden een Galaxy Note 8 te kopen... :D :D
_/-\o_

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2017 15:39 ]

• _Bailey_
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2017 @ 15:32:
[...]

Hier, ik heb hem nog gevonden ook:

[...]

_/-\o_
haha...beetje overdreven van hem.
En al zou ik alle kleuren van de regenboog kopen, snap niet dat hij zich daar zo druk om maakt :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Geert1976 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 15:42:
[...]

haha...beetje overdreven van hem.
En al zou ik alle kleuren van de regenboog kopen, snap niet dat hij zich daar zo druk om maakt :D
8)7

Waren ze er maar in alle kleuren van de regenboog, had ik er minstens 2 gekocht. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valinor
Nou ik ga toch niet van een iphone 6 naar een 8 plus :p Net mijn bestelling geannuleerd. Ik ga rustig de lg v30 afwachten. En als dat hem niet wordt dan blijven we bij de iphone 6 totdat de volgende generatie iphone uitkomt :)

[ Voor 31% gewijzigd door Valinor op 21-09-2017 20:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Overseer10
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-06 21:27
Ik ga van een 6 Plus naar een 8. Vind het kleinere formaat toch fijner, gebruik de telefoon vaak met 1 hand en dan is de omvang en het gewicht van de Plus niet heel fijn. De 8 Plus is dan ook nog eens zwaarder dan de 6 Plus.
Pagina: 1