The "real" Champ will always be The Champ
Verwijderd
Waarvoor anders? Foto's bewerken? Denk even logisch na. Het is een 3d kaart, dus speciaal gemaakt voor spellen. Als het de beste 3d kaart is zal hij wel het beste zijn in spellen he?
Het is zeker de beste 3d kaart van dit moment, maar helaas gaat ie niet zo goed samen met de Irongate chipset van AMD. Er is wel een utility om AGP 2x en sidebanding aan te zetten, maar dat kan instabiel worden. Maar het is maar de vraag of je het verschil tussen AGP 1x en 2x merkt. In ieder geval is de GeForce een supersnelle kaart, ik heb hem ook (de DDR en ook een Athlon 600), en hij draait echt supersnel!
Maar je zou kunnen wachten op de concurentie kunnen wachten als je geduld hebt, maar op dit moment is het gewoon de beste, ondanks de probleempjes met de Irongate,
Jag
Maar je zou kunnen wachten op de concurentie kunnen wachten als je geduld hebt, maar op dit moment is het gewoon de beste, ondanks de probleempjes met de Irongate,
Jag
veel mesen vinden het erg dat hun kaartje op agp 1x loopt maar het maakt nauwlijks verschil met ag 2x of 4x een paar procentjes maar met 4x ca 6%
Er zijn ook mensen die geen problemen hebben met dit spul, problemen worden soms veroorzaakt door een verkeerde instelling in de bios bv SDramburst disabled veroorzaakt crashes met superbypass enabled (bij mij)
AGP2x en SBA enabled. En al die regtweaks kunnen ook tegen elkaar in werken. bv DOIOtoflush erbij en mijn spulletje ging weer plat in 3dmark2000
AGP2x en SBA enabled. En al die regtweaks kunnen ook tegen elkaar in werken. bv DOIOtoflush erbij en mijn spulletje ging weer plat in 3dmark2000
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
Verwijderd
Bij snelle athlon's schijnt de ati rage fury maxx sneller te zijn dan de geforce. Alleen in de hoogste res en full detail.
Pagina: 1