Hallo allemaal, na een lange tijd mobiel te hebben gewerkt heb ik besloten weer een pc aan te schaffen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil video's gaan bewerken met o.a. Adobe After Effects en daarnaast wil ik gamen, streamen en nja multitasken
Wat mag het systeem gaan kosten?
850,- euro max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een monitor, tv scherm, toetsenbord muis etc. Daarnaast heb ik nog 4 HDD's liggen.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb de moederbord gedowngrade zodat ik meer kan uitgeven aan mijn videokaart. Ryze chip ivm multicore/multitasken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Kast mag wel wat groter zijn, geluidsniveau niet al te hoog ofcourse.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Wil graag weten of mijn build goed is en of er misschien wat aangepast kan worden en waarom ofcourse. Het is al aardig lang geleden dat ik een pc samenstel. Heb de afgelopen jaren gewerkt met laptops en dat beviel me prima totdat ik video's ging bewerken. Nieuwe games trekt mijn laptop inmiddels nietmeer, GTA V op wat lagere settings is de laatste.
Bij voorbaat dank!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil video's gaan bewerken met o.a. Adobe After Effects en daarnaast wil ik gamen, streamen en nja multitasken
Wat mag het systeem gaan kosten?
850,- euro max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een monitor, tv scherm, toetsenbord muis etc. Daarnaast heb ik nog 4 HDD's liggen.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb de moederbord gedowngrade zodat ik meer kan uitgeven aan mijn videokaart. Ryze chip ivm multicore/multitasken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Kast mag wel wat groter zijn, geluidsniveau niet al te hoog ofcourse.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Wil graag weten of mijn build goed is en of er misschien wat aangepast kan worden en waarom ofcourse. Het is al aardig lang geleden dat ik een pc samenstel. Heb de afgelopen jaren gewerkt met laptops en dat beviel me prima totdat ik video's ging bewerken. Nieuwe games trekt mijn laptop inmiddels nietmeer, GTA V op wat lagere settings is de laatste.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 200,95 | € 200,95 |
| 1 | MSI B350 Tomahawk Arctic | € 95,- | € 95,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 345,- | € 345,- |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Crucial CT8G4DFS824A | € 62,90 | € 62,90 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 62,- | € 62,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 831,80 | |
Bij voorbaat dank!