Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Firefox opent blanco venster bij download bestand

Pagina: 1
Acties:

• Askjeeves
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:27
Beste mede-tweakerts,

Ik irriteer mij aan de volgende "bug"en krijg het niet opgelost, dus daarom vraag ik jullie om hulp.

Wanneer ik een online PDF open (bijvoorbeeld een handleiding), dan opent Firefox een nieuw venster welke blanco blijft, vervolgens komt de standaard pop-up om het bestand te openen of op te slaan en sluit het blanco venster zich automatisch.

Ik maak van gebruik van 3 PC's met het zelfde OS en Firefox versie. Bij 2 PC's ervaar ik het euvel dat het nieuw geopende venster niet automatisch sluit. Vervelende is dat bij het downloaden/openen van meerdere bestanden steeds meer blanco vensters open komen te staan.

De instelling van Firefox heb ik op alle PC's al doorgelopen en zijn identiek. Bij de opties van Firefox:
  • Bij toepassingen staat portable document format (PDF) op "altijd vragen".
  • Bij algemeen staat bij download "mij altijd vragen waar inhoud opgeslagen moet worden" en bij tabbladen staat enkel "als ik een koppeling open er direct naartoe gaan" enkel aangevinkt.
Weet iemand raad?

Bij voorbaat dank voor je reactie! ;)