• Koenzk
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 31-10 14:32
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een goede nieuwe Chinaphone, ik heb hierbij wel verschillende eisen en aantal mogelijke wensen.
Mijn grootste eis is eigenlijk snelle updates/actieve custom ROM support. (Official LineagoOS?)
Ook ben ik op zoek naar genoeg storage (32GB + MicroSD slot of 64GB+ mogelijk zonder SD slot) en 4GB+ RAM.

Wat is je budget?
Ik heb met mezelf afgesproken de grens te leggen bij €250,-. Qua (echte) chinaphones moet dit meer dan voldoende zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Browsen, Facebook, WhatsApp. Gamen doe ik eigenlijk niet maar een goede performance is nooit weg.

Wat heb je zelf al gevonden?
LeEco (LeTV) Le Pro 3 (Official LineageOS support?)
Xiaomi Mi A1 (Android One)
Zuk Z2 Pro (Met goede custom ROM?)
Vernee Mars Pro
Vernee Apollo
Ulefone T1

Welke vragen heb je hier nog over?
LineageOS klinkt mij erg goed in de oren, open-source is echt iets waar ik fan van ben. En als ik het goed begrijp krijgt een toestel dat officieel wordt ondersteund door LineageOS regelmatig updates?
Mijn belangrijkste eis is een (open-source) ROM met regelmatige updates.

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 21:07
Ik zou me persoonlijk niet wagen aan Vernee / Ulefone. Ik meende ergens gelezen te hebben dat Lenovo de stekker uit Zuk getrokken heeft? Je zou dan aangewezen zijn op community, wel goede specs trouwens.

Je kunt ook nog de Redmi Note 4 Global overwegen voor ~140 euro. Scheelt je weer 100 euro.

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

• Koenzk
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 31-10 14:32
John Rambo schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:42:
Ik zou me persoonlijk niet wagen aan Vernee / Ulefone. Ik meende ergens gelezen te hebben dat Lenovo de stekker uit Zuk getrokken heeft? Je zou dan aangewezen zijn op community, wel goede specs trouwens.

Je kunt ook nog de Redmi Note 4 Global overwegen voor ~140 euro. Scheelt je weer 100 euro.
Hmm, ook een interessant toestel voor die prijs, en een MicroSD slot in tegenstelling tot de LeEco.
En ook lijkt hij officiële support te hebben voor LineageOS net zoals de LeEco zo te zien?
En wat is je persoonlijke mening over de LeEco Le Pro 3 als ik vragen mag?

• John Rambo
Leeco was een erg veelbelovend opkomend merk. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ze maken volgens mij goede toestellen. Hoe de support vanuit leeco is weet ik niet. Volgens mij zitten ze wel in financieel zwaar weer.

Qua specs wel de betere maar ik zou wel ff goed kijken hoe de rom support precies zit, of de bootloader te unlocken is enz.

[ Voor 22% gewijzigd door John Rambo op 20-09-2017 17:45 ]

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-11 14:57

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Is de Vernee Thor Plus iets voor jou?

Edit: laat maar, heeft 3gb ram, maar wel 6200mah

[ Voor 17% gewijzigd door Dutchredgaming op 21-09-2017 23:33 ]

Review QNAP TS-230 NAS

• John Rambo
Dutchredgaming schreef op donderdag 21 september 2017 @ 23:32:
Is de Vernee Thor Plus iets voor jou?

Edit: laat maar, heeft 3gb ram, maar wel 6200mah
en een 720p scherm op 5,5"

Pagina: 1