Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een goede nieuwe Chinaphone, ik heb hierbij wel verschillende eisen en aantal mogelijke wensen.
Mijn grootste eis is eigenlijk snelle updates/actieve custom ROM support. (Official LineagoOS?)
Ook ben ik op zoek naar genoeg storage (32GB + MicroSD slot of 64GB+ mogelijk zonder SD slot) en 4GB+ RAM.
Wat is je budget?
Ik heb met mezelf afgesproken de grens te leggen bij €250,-. Qua (echte) chinaphones moet dit meer dan voldoende zijn.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Browsen, Facebook, WhatsApp. Gamen doe ik eigenlijk niet maar een goede performance is nooit weg.
Wat heb je zelf al gevonden?
LeEco (LeTV) Le Pro 3 (Official LineageOS support?)
Xiaomi Mi A1 (Android One)
Zuk Z2 Pro (Met goede custom ROM?)
Vernee Mars Pro
Vernee Apollo
Ulefone T1
Welke vragen heb je hier nog over?
LineageOS klinkt mij erg goed in de oren, open-source is echt iets waar ik fan van ben. En als ik het goed begrijp krijgt een toestel dat officieel wordt ondersteund door LineageOS regelmatig updates?
Mijn belangrijkste eis is een (open-source) ROM met regelmatige updates.
Ik ben op zoek naar een goede nieuwe Chinaphone, ik heb hierbij wel verschillende eisen en aantal mogelijke wensen.
Mijn grootste eis is eigenlijk snelle updates/actieve custom ROM support. (Official LineagoOS?)
Ook ben ik op zoek naar genoeg storage (32GB + MicroSD slot of 64GB+ mogelijk zonder SD slot) en 4GB+ RAM.
Wat is je budget?
Ik heb met mezelf afgesproken de grens te leggen bij €250,-. Qua (echte) chinaphones moet dit meer dan voldoende zijn.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Browsen, Facebook, WhatsApp. Gamen doe ik eigenlijk niet maar een goede performance is nooit weg.
Wat heb je zelf al gevonden?
LeEco (LeTV) Le Pro 3 (Official LineageOS support?)
Xiaomi Mi A1 (Android One)
Zuk Z2 Pro (Met goede custom ROM?)
Vernee Mars Pro
Vernee Apollo
Ulefone T1
Welke vragen heb je hier nog over?
LineageOS klinkt mij erg goed in de oren, open-source is echt iets waar ik fan van ben. En als ik het goed begrijp krijgt een toestel dat officieel wordt ondersteund door LineageOS regelmatig updates?
Mijn belangrijkste eis is een (open-source) ROM met regelmatige updates.