Toon posts:

Buitenlandse GoT

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij is dat best wel een idee. Om bijvoorbeeld een Duitse of een Franse versie van GoT te beginnen. Als dat idee net zo aanslaat als dat het hier deed...

Ikzelf woon momenteel in Duitsland en loop daar stage bij een IT bedrijf, iedereen is stinkend jaloers op mij dat ik mijn problemen (op it gebied) kan bespreken. Zij hebben deze mogelijkheid niet. Daarom denk ik dat er best wel vraag naar is.

Is hier wel eens over gedacht?

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
MIsschien dat een Duitse hardware site dit kan gaan doen? GoT lijkt me niet zo'n idee om dit door tweakers.net te laten doen, het is eigenlijk al te groot hier, dat wordt dan een zootje...

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-12 22:12
Dat kan alleen als er ook Duitse en Franse bedrijven er ads op willen zetten. Bovendien zal het waarschijnlijk niet gratis bij Trueserver kunnen, want die sponsoren het niet als het hun niks kan opleveren.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 09 juli 2001 16:25 schreef LL Koelkast het volgende:
MIsschien dat een Duitse hardware site dit kan gaan doen? GoT lijkt me niet zo'n idee om dit door tweakers.net te laten doen, het is eigenlijk al te groot hier, dat wordt dan een zootje...
Wie zegt dat dit door tweakers.net gedaan moet worden? Kan er toch totaal los van staan? Eenmansbedrijfje beginnen, servertje laten hosten om te beginnen, ergens een forumpje vandaan plukken, en bidden dat er users komen...

Verwijderd

Nou doe maar, ik denk dat er in elk land heus wel communities op hardware gebied zijN!

• Femme
  • Nu online

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Een duitse t.net zou op zich een goed idee zijn, maar het is moeilijk om aan de juiste mensen te komen. We hebben sowieso niet de financiële middelen om iets in Duitsland te beginnen. Tijd evenmin.

Met een losstaand forum bereik je niet veel. GoT zou niet zo groot zijn geworden als de rest van Tweakers.net er niet was geweest en andersom.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 09 juli 2001 19:29 schreef Femme het volgende:
Een duitse t.net zou op zich een goed idee zijn, maar het is moeilijk om aan de juiste mensen te komen. We hebben sowieso niet de financiële middelen om iets in Duitsland te beginnen. Tijd evenmin.

Met een losstaand forum bereik je niet veel. GoT zou niet zo groot zijn geworden als de rest van Tweakers.net er niet was geweest en andersom.
Daar heb je ook wel weer gelijk in. Maar zit er dan echt zoveel geld in T.Net? Ik als gewoon gebruiker heb daar geen idee van namelijk. Misschien wat te veel vragen hoor, als het me geen reet aan gaat, zeg het dan ajb gewoon. Maar loopt GoT eigenlijk als een echt bedrijf? Hoe zit dat financieel dan enzo?

Op zich moeten er wel mensen voor te vinden zijn. Het is jammer dat ik nog maar drie weken in duitsland ben, anders had ik graag wat dingentjes voor je uit willen zoeken. Zoals eerder beschreven zit ik bij een IT-Bedrijf, en er zijn wel meer mannetjes daar met een eigen internet-siteje/bedrijfje. Ik kan natuurlijk altijd eens wat navragen.

Schaam je niet om me te mailen,

BlaxLash

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Je kunt toch gewoon de T.Net frontpage hetzelfde houden, zelfde nieuwsposts, driver updates e.d. alleen dan vertaald in het Duits? Dan maak je GoT ook in het Duits (Harte Sachen und Liebe Adchen ;) ), en hop, je hebt een Duitse T.Net :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 09 juli 2001 20:01 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Je kunt toch gewoon de T.Net frontpage hetzelfde houden, zelfde nieuwsposts, driver updates e.d. alleen dan vertaald in het Duits? Dan maak je GoT ook in het Duits (Harte Sachen und Liebe Adchen ;) ), en hop, je hebt een Duitse T.Net :)
Gezien je smilies moet ik maar niet te diep op deze post ingaan :P Maar ehhh, wel eens van copyright gehoord?

• Artcore
  • Niet online
Op maandag 09 juli 2001 20:16 schreef BlaxLash het volgende:

[..]

Gezien je smilies moet ik maar niet te diep op deze post ingaan :P Maar ehhh, wel eens van copyright gehoord?
Mijn bericht was gericht aan Femme, of iig een medewerker van T.Net. Niet aan jou, sorry :)

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 01:17
Dan zou je moeten denken aan een tweakers.de ofzo. Maar vergeet niet dat we al een jaartje of 4 bezig zijn, en dat het veel bloed zweet en crashes :P heeft gekost.

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:53

Ankh

|true

Op maandag 09 juli 2001 20:16 schreef BlaxLash het volgende:

[..]

zal ik ook bij jouw wel niet doen :P :)
als je hetzelf doet (zelfde beheerders zoals femme ofzo) dan mag het wel :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• Femme
  • Nu online

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Op maandag 09 juli 2001 20:01 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Dat vertalen lijkt me iets gecompliceerder dan wat jij hier voorstelt. Wie gaat dat de hele dag doen?

- Er zal iemand voor Tweakers.net (NL HQ) aangetrokken moet worden die de hele toko in duitsland gaat opzetten.
- Er zijn mensen nodig die de site gaan onderhouden. Waar haal je die vandaan?
- Hosting nodig. Het is twijfelachtig of TrueServer dit wil doen (zij hebben er niets aan, allemaal duur transit verkeer). Bandbreedte is duur en servers zijn ook niet gratis.
- Er moet een duits banner netwerk gezocht worden die voor de advertenties wil gaan zorgen. Het is de vraag of de grote netwerken in zee willen gaan met een partij die nog niets voorstelt in Duitsland.
- Met een advertentiebudget van 0 duitse Marken moeten er bezoekers naar de site getrokken worden.
- Vinden de Duitsers het uberhaupt wel relaxed om nieuwspostings met engelstalige quotes te lezen? Zo niet dan gaat het nieuwsposten nog meer tijd kosten.

• Pc123
Op maandag 09 juli 2001 23:47 schreef Femme het volgende:

[..]

Dat vertalen lijkt me iets gecompliceerder dan wat jij hier voorstelt. Wie gaat dat de hele dag doen?

- Er zal iemand voor Tweakers.net (NL HQ) aangetrokken moet worden die de hele toko in duitsland gaat opzetten.
- Hosting nodig. Het is twijfelachtig of TrueServer dit wil doen (zij hebben er niets aan, allemaal duur transit verkeer). Bandbreedte is duur en servers zijn ook niet gratis.
- Er moet een duits banner netwerk gezocht worden die voor de advertenties wil gaan zorgen. Het is de vraag of de grote netwerken in zee willen gaan met een partij die nog niets voorstelt in Duitsland.
- Met een advertentiebudget van 0 duitse Marken moeten er bezoekers naar de site getrokken worden.
- Vinden de Duitsers het uberhaupt wel relaxed om nieuwspostings met engelstalige quotes te lezen? Zo niet dan gaat het nieuwsposten nog meer tijd kosten.
Duitsers kunnen over het algemeen slechter Engels dan Nederlandsers idd, dus alle quotes moeten dat ook vertaald worden ;)

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Lijkt me weinig zinnig om dit als nederlanders te gaan opzetten.

Maar als 1 van de t.net crew mensen hier toevallig duitse vrienden heeft die hier tijd en zin in hebben is het best een mogelijkheid om hen de t.net layout ed. te laten gebruiken.

voor de rest lijkt het me dat een aantal Duitsers dit zelf zullen moeten doen. Als Nederlander heeft dit geen zin.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• CTVirus
  • Laatst online: 26-11 01:25

CTVirus

Dexterslab FAN

Een beter idee is dan een engelse GoT, die taal praten we hier tenminste en is minder irritant dan Duits! Dat het verder hier vandaan ligt zou onse nl-se reet toch roesten!

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
uberhaupt
Je begint al lekker in het duits te lullen hierro ;)

Mein deutch sprechen ist sehr gut aber dass typen nicht so.. :)

Defunctus Deo Juvente

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 18:41

klaaz

it's me!

Ahum... Misschien een franchise?

Complete systeem implementeren, duidelijke afspraken maken over copyrights van de source, de zaak grondig juridisch vastleggen en natuurlijk niet te vergeten de juiste personen (duitsers) vinden om de zaak te runnen.

Of zelf opzetten met een paar vrijwilligers (duitsers, we kennen er allemaal wel een paar, desnoods overlopers uit Nederland of Nederlanders die vloeiend duits beheersen) en klein beginnen. Tweakers.net is toch ook zo begonnen of niet soms?

Wellicht dat er zich later franchisenemers melden als de zaak begint te lopen.

Misschien is het zelfs wel beter om alle tweakers.xxx varianten te registreren en ze allemaal te verwijzen naar tweakers.net

Dan taalkeuze op de frontpage en it is done.
Zo houdt je het zelf in de hand. Niet geprobeerd is niet gewonnen. Ik zou zeggen: doen voor een ander het doet.

Je kunt aan de hand van de landkeuze bij het registreren aan gepaste ad's laten zien?

Misschien dat Trueserver wel heel geinteresseert is in duitse/luxemburgse/oostenrijks/zwitserse klanten... :)

(groot taalgebied hoor!)

En dan vervolgens frans en engels en het is compleet! Er is geen enkele concurrent die dat doet!! :)

• Femme
  • Nu online

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het makkelijkste is een samenwerking met een bestaande duitse Hardware site. Dan heb je in ieder geval al medewerkers en bezoekers. Daar dan een bedrijf voor oprichten met >50% aandeel voor de Nederlandse Tweakers.net. Als 't vanuit Nederland gehost kan worden is het hosting gedeelte in ieder geval al voor elkaar.

Zoiets opzetten gaat heel veel tijd kosten en dat is erg moeilijk aangezien het nu al moeilijk is om Tweakers.net financieel draaiende te houden.

Verwijderd

Topicstarter
Er is al een tweakers.de, met een forum, helaas. Dat zie ik net pas. Het forum is alleen nog niet echt aangeslagen, met hun 680 gebruikers. Kijk er voor de lol eens na, ze kunnen nog veel van hun westerburen leren zo te zien. Misschien heeft de crew zin in een hostile take-over?

Verwijderd

Topicstarter

[..]

Na een beetje rondkoekeloeren vond ik deze sponsors: www.topsponsor.de, www.eurosponsor.de
Sponsering moet dus geen probleem zijn denk ik zo.

Verder denk ik wel dat mond op mond reclame het goed zou doen. Het klinkt raar, mond op mond naar duitsland, maar er zitten meer duitsers op GoT dan je denkt. Verder kan je ook heel veel lol hebben aan het fenomeel persberichtjes ("Nederlands grootste informatika community slaat over naar Duitsland")

Dat van Engelstalige postings is een ander verhaal. Je moet je afvragen op welk publiek je jezelf stort. Ondanks het feit dat de engelse taal in duitsland een stuk slechter beheerst wordt dan in Nederland, zijn de meeste duitsers toch wel aardig in staat om een engelstalige site te bekijken. Dit met of zonder hulp van Babylon (al mijn collegas hebben babylon op hun pc :P ). Quotes kunnen blijven, maar de teksten die bij de quotes staan zullen misschien wel wat uitgebreider moeten worden.

Door dit alles wordt het wel errug moeilijk om in Duitsland te beginnen. Ik heb er gisteravond nog lang over na gedacht (ik kon niet slapen van de warmte, dus je moet toch wat), maar als Tweakers internationaal wil gaan, dan moet er denk ik eerst gedacht worden aan een engelstalige variant. Mocht deze internationaal aanslaan, zullen er vast wel duitsers tussen zitten. Deze Duitsers (je kan ook fransen lezen als je wil) kunnen dan weer helpen bij de start van een duiste tweakers.net

Pfffff, wat een tekst, ik ga maar eens een koffie halen.

• Artcore
  • Niet online
Op dinsdag 10 juli 2001 08:24 schreef BlaxLash het volgende:
Er is al een tweakers.de, met een forum, helaas. Dat zie ik net pas. Het forum is alleen nog niet echt aangeslagen, met hun 680 gebruikers. Kijk er voor de lol eens na, ze kunnen nog veel van hun westerburen leren zo te zien. Misschien heeft de crew zin in een hostile take-over?
Lol, we gaan infiltreren en nemen de zaak van binnenuit over >:)

Verwijderd

Erg moeilijk om te realiseren. Waar veel bedrijven tegenaan lopen is dat de Nederlanders op hun eigen manier de duitsers informatie gaan verschaffen, en dat loopt meestal verkeerd af i.v.m. de cultuurverschillen.

De duitse omgang met informatie wordt heel anders geintepreteerd dan dat wij in Nederland met informatie omgaan.

De enige manier daarvoor zou zijn, een echte duitser de controle te geven over de duitse site, opdat de informatie in de juiste toon, wijze, en manier naar de gebruiker wordt gepresenteerd.

De persoon kan in zijn eentje moeilijk een hele site draaiende houden, dus dat zullen er meer moeten zijn, waaronder evt. vrijwiliggers.

De vaste deutsche crew, zal ook betaald moeten worden. Aangezien een bannermaatschappij niet bijzonder zit te springen op starters met kleine aantallen hits zal de financiering van hun salaris totaal op de nederlandse schouders komen.

Imo, is dat niet haalbaar. Als ik nu al zie dat het geld niet bepaald met bakken binnenstroomt, zou ik zeggen, doe verstandig en hou het bij Nederland, en zeker met het huidige internetklimaat zou ik er persoonlijk nog even mee wachten.

Het idee is niet onhaalbaar, maar vereist toch een redelijk opstartkapitaal en contacten in duitsland.

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 08:48 schreef Artcore_Trooper het volgende:

[..]

Lol, we gaan infiltreren en nemen de zaak van binnenuit over >:)
We kunnen best met z'n allen onze GoTNaam gaan registreren bij dat forum, om zo onze usernames veilig te stellen, en om hen het gevoel te geven dat ze een echt forum hebben >:) ;)

• zeef
Op dinsdag 10 juli 2001 08:47 schreef BlaxLash het volgende:

Ik heb er gisteravond nog lang over na gedacht (ik kon niet slapen van de warmte, dus je moet toch wat), maar als Tweakers internationaal wil gaan, dan moet er denk ik eerst gedacht worden aan een engelstalige variant.
Maar word t.net international dan niet een beetje de 13 hardware site in een dozijn ? Er zijn al een (fors) aantal engelstalige sites. Goed we hebben af en toe een scoop, maar imho halen we het qua nieuwswaarde e.d. niet bij de grote jongens. Dat is ook helemaal niet erg, want t.net is niet op het engelstalige, maar op het nl talige afzetgebied gericht. En daar zijn en blijven we (met z'n allen) lekker de grootste.

Schoenmaker blijf bij je leest !

• Delhi
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
De duitse tweakers.de heeft zelfs een RC5 team :)

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 12:52 schreef Delhi het volgende:
De duitse tweakers.de heeft zelfs een RC5 team :)
Ze heten toch geen 'German Power Cows' he???

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Als het al moeilijk is om t.net financeel in de positieve cijfers te houden, zou ik er nooit aan beginnen om ergens anders hetzelfde proberen op te zetten...

• Femme
  • Nu online

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Er zijn al zoveel engelstalige hardware dat het IMO volstrekt zinloos is om er nog eentje te beginnen. Het Tweakers.net concept leent zich juist uitstekend voor een gelokaliseerde site waar communities in hun eigen taal met elkaar kunnen lullen. Er zijn nog niet zo heel veel lokale hardware sites in Europa die hetzelfde bieden als Tweakers.net.

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-12 10:25

McMiGHtY

- burp -

Misschien klein beginnen met een Friese Versie? >;)

NEW - Het Grote - 2025 Tweakers Social Ride- Topic!

• zeef
Ja, of een Haagse variant !
Er zèn al zauveil engelstalige hagtwâh dat ut IMAU volstrek zinlaus is om r nog eintje te beginne. Ut Tweakers.net concep leint zich jùis ùisteikend voâh een gelaukaliseâhde site waah communisies in hun ège taal met elkaah kunne lulle. R zèn nog nie zau heil veil laukale hagtwâh sites in Uiraupa die hetzellefde biede as Tweakers.net.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 10 juli 2001 23:27 schreef zeef het volgende:
Ja, of een Haagse variant !
[..]
Please niet afdwalen...

Ondanks alles denk ik dat een duitse t.net goed aan zou slaan. De duitse mentaliteit (sneller, goedkoper, beter) sluit hier helemaal op aan. Ik heb gister een collega van mij dit favorite siteje eens laten zien, en zoiets was er niet in Duitsland. Hem stond dit alles 100% aan. Daarom denk ik dat een duitse versie van t.net een goed begin is van de internationalisering van t.net. Moet er wel bij zeggen, doe dit op een moment dat er tijd is, want het zou wel wat inspanning kosten.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op woensdag 11 juli 2001 08:29 schreef BlaxLash het volgende:
Daarom denk ik dat een duitse versie van t.net een goed begin is van de internationalisering van t.net.
Willen 'we' dat?

• CTVirus
  • Laatst online: 26-11 01:25

CTVirus

Dexterslab FAN

Ja jullie hebben gelijk dat er geen markt is voor nog meer engelse sites. Maar ik heb gewoon een pesthekel aan duits dus let niet op mij ;).

Verder lijkt het mij niet zo interessant om al teveel te kijken naar tweakers.de, een site die duidelijk niet helemaal gelukt is :D, maar je kan dan beter kijken welke ander domeinen nog vrij zijn of dat je een tweakers.net subdomein aan de duitsers wilgeven.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

"Übertakten" :r ;)

Professioneel Hyves-weigeraar

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 11 juli 2001 08:32 schreef IceStorm het volgende:
Willen 'we' dat?
Idd. Net zo'n vaag idee als de europesche unie ;)
Heeft ook niemand om gevraagd >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 11 juli 2001 08:32 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Willen 'we' dat?
Aan de reactie van Femme te horen, was het idee om in duitsland iets te gaan beginnen nog niet eens zo een gek idee. Wat ik gedaan heb is niet meer dan alleen maar schrijven wat ik dacht. Als ik het woord 'we' heb gebruikt (wat ik volgens mij niet gedaan heb) dan is dat niet zo mijn bedoeling geweest.

• IceStorm

IceStorm

BlaxLash, sorry ik bedoel het niet verkeerd en ik wil ook zeker niet je inspanningen om zeep helpen maar ik hou juist van T.net omdat het eens een keer NIET engels is. En Duits is dan 'hetzelfde' imho (ja dat is niet waar dat weet ik.. het is gewoon een gevoel).

T.net International klinkt gewoon 'fout' ;)

Trek je niets aan van mijn sentimentele gedoe hoor ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 11 juli 2001 14:34 schreef IceStorm het volgende:
BlaxLash, sorry ik bedoel het niet verkeerd en ik wil ook zeker niet je inspanningen om zeep helpen maar ik hou juist van T.net omdat het eens een keer NIET engels is. En Duits is dan 'hetzelfde' imho (ja dat is niet waar dat weet ik.. het is gewoon een gevoel).

T.net International klinkt gewoon 'fout' ;)

Trek je niets aan van mijn sentimentele gedoe hoor ;)
Tja, je zou dan ook International Modderator worden hoor, dat klinkt wel weer leuk :P

Maar serieus, zo heb ik het niet opgevat. Toch bedankt voor je schrijven.

Het fenomeen 'anti duitse gevoel', tja. Ik ben tijdens mijn stage in Duitsland hier vaak tegen op gelopen. Als ik weer terug was voor een weekendje in Nederland, dan noemde me maten mij 'mofrikaantje' en hier noemen me collegas mij 'kaaskop'. Wat? Toen ik hier begon, kreeg ik als wachtwoord toegeschotelt 'houtenklomp', die heb ik dus ook maar direct veranderd.

Maar nu na 6 maanden heb ik uitgevonden dat nederlanders het in duitsland nog niet eens zo slecht doen.

Vele duitsers hebben respect voor de nederlandse manier van denken. Volgens hun denken nederlanders niet alleen, ze voeren hun ideeen nog uit ook. Een collega van me kwam met het voorbeeld van een rijbaan die smorgens richting stad geopend is, en savonds stad uit geopend is. Dat vonden ze nu dus nederlandse vindingrijkheid. Ik heb trouwens niet gezegd dat dit idee nog steeds geen zin heeft, want er staan nog altijd files.

Nogmaals, ALS got internationaal gaat zou er nog veel moeten gebeuren, maar dan duitsland ZOU dan een goede mogelijkheid zijn.

• zeef
Heren, heren ! De discussie gaat nu een beetje de verkeerde kant op. Het "oude zeer" Nl vs Dld heeft niets te maken met expansie van t.net in welke richting dan ook.

Tweakers.net en later GoT zijn groot geworden doordat ze zich richten op een heel beperkte deelmarkt, de nederlands- en vlaamstalige markt. Er zijn in dit segment van de markt weinig alternatieven, dus tweakers.net heeft met relatief weinig geld een hoge penetratie kunnen halen. Vergeet bovendien niet dat GoT een spin off is van t.net.

Je moet eerst de mensen vinden die het geld en voornamelijk hun vrije tijd in dit project willen steken. En dan nog is succes niet verzekerd, omdat er al aardig wat duitstalige sites zijn. En vergis je niet in de hoeveelheid meer werk die je krijgt, vanwege het veel grotere taalgebied.

De charme van t.net is imho de close community, van nl-talige tweakers. Ik denk dat het veel moeilijker is om het gevoel over te brengen naar een veel groter publiek.

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 11 juli 2001 15:32 schreef zeef het volgende:
De charme van t.net is imho de close community, van nl-talige tweakers. Ik denk dat het veel moeilijker is om het gevoel over te brengen naar een veel groter publiek.
Dat bedoel ik dus :)

Oh mijn 'afkeer' tegen Tweakers.de heeft NIKS te maken met Nl vs. Duitsland hoor. Een Tweakers.es zie ik ook niet echt zitten.

• Femme
  • Nu online

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De komst van een Duitse of Zweedse Tweakers.net hoeft voor Nederlandse bezoekers geen gevolgen te hebben. We zouden wel kunnen streven naar synergie op het gebied van content (vertalen naar moerstaal). De bezoekers hebben daar alleen maar voordeel van.

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

VOOR : McMiGHtY

waarom leren de FRIESEN gewoon geen NEDERLANDS *zucht*

NIET boos bedoelt mijn familie is FRIES

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Hoe zit het eigenlijk met copyright? Die duitse site tweakers.de, mag dat eigenlijk wel zomaar?

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Verwijderd

Op woensdag 11 juli 2001 16:04 schreef Qorne het volgende:
VOOR : McMiGHtY

waarom leren de FRIESEN gewoon geen NEDERLANDS *zucht*

NIET boos bedoelt mijn familie is FRIES
Al mijn 3000 posts op GoT zijn in het Nederlands, dus ik en alle mede-Friezen spreken wel degelijk Nederlands hoor... :+

• Pc123
Op woensdag 11 juli 2001 16:25 schreef Diadem het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met copyright? Die duitse site tweakers.de, mag dat eigenlijk wel zomaar?
tweakers lijkt me een te algemeen begrip om rechten op te hebben

• MP83
  • Laatst online: 01-12 04:04
Zoiets regel je niet ff zomaar. Een forum groeit niet vanzelf.

GoT is ook zeg maar ontstaan uit de bezoekers van Tweakers. Er zit veel meer achter. Je kan wel in Duitsland zo'n forum openen maar als iedereen alleen maar komt vragen en er volgen geen antwoorden bloed het al snel dood....denk ik...
Pagina: 1