Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mening: Lenovo IdeaPad 700-17ISK 80RV008SMH

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hoi hoi,

Ik wil een laptop aanschaffen: voor administratie, browsen, sociale media, films. Maar daarnaast zouden gaming mogelijkheden ook welkom zijn. Geen zware spellen (sims oid)

Nu is het niet nodig dat deze erg licht is: het zal vooral voor thuis gebruik zijn. En het budget zou max 900 euro.

Nu heb ik een laptop gezien die op het moment in de aanbieding is bij paradigit:
Lenovo IdeaPad 700-17ISK 80RV008SMH
Zou dit een goede laptop zijn?

En deze: Acer Aspire E5-774-58HJ ?

Of zijn er nog andere doe iemand zou aanraden? Wellicht ook 1 boven mijn budget die ik qua prijs in de gaten kan houden ;-)

Alvast bedankt!

Groetjes,
EJW Haas

Alle reacties

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:13
Zou een tablet/laptop combo ook een optie kunnen zijn?
Zoals de Surface Pro pricewatch: Microsoft Surface Pro 4 (Core i5, 8GB, 256GB) Zilver

€900 is namelijk best veel voor een laptop die voor doeleinden gaat dienen zoals jij die beschrijft.
Bij een Surface Pro zijn de prestaties wat minder dan ordinaire laptops in die prijsklasse maar krijg je er comfort voor terug en een touch screen met een hoge scherm resolutie.

Als dat het niet is wat je zoekt zou ik naar goedkopere laptops kijken behalve als het geld je er niet echt toe doet.

In vino veritas, in aqua sanitas