Ik heb een bedrijfje met het verkopen van tickets voor evenementen. Nu gebruik ik speciale scanner voor het scannen van tickets, deze draaien op android 5.1. Deze importeer ik uit china en kosten rond de 350 euro per stuk. Deze hebben ook moeite met het lezen van schermen. Ik gebruik QR codes.
Nu wou ik overstappen naar gewone android telefoons en scannen met de camera aangezien dat goed bevalt. Maar nu zoek ik een betaalbare android telefoon met de volgende eisen:
- Goede camera voor het scannen van QR codes
- Ingebouwde camera led
- stootvast
- betaalbaar
- goede accu
Nu zat ik zelf al te kijken naar de Cat S30, maar heb m nog niet in de hand gehad verder. Iemand suggesties voor een telefoon die hier aan voldoet? Liefst prijzen tot max 250 euro.
Nu wou ik overstappen naar gewone android telefoons en scannen met de camera aangezien dat goed bevalt. Maar nu zoek ik een betaalbare android telefoon met de volgende eisen:
- Goede camera voor het scannen van QR codes
- Ingebouwde camera led
- stootvast
- betaalbaar
- goede accu
Nu zat ik zelf al te kijken naar de Cat S30, maar heb m nog niet in de hand gehad verder. Iemand suggesties voor een telefoon die hier aan voldoet? Liefst prijzen tot max 250 euro.