Vraag

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-11 21:06
Ik heb een bedrijfje met het verkopen van tickets voor evenementen. Nu gebruik ik speciale scanner voor het scannen van tickets, deze draaien op android 5.1. Deze importeer ik uit china en kosten rond de 350 euro per stuk. Deze hebben ook moeite met het lezen van schermen. Ik gebruik QR codes.

Nu wou ik overstappen naar gewone android telefoons en scannen met de camera aangezien dat goed bevalt. Maar nu zoek ik een betaalbare android telefoon met de volgende eisen:

- Goede camera voor het scannen van QR codes
- Ingebouwde camera led
- stootvast
- betaalbaar
- goede accu

Nu zat ik zelf al te kijken naar de Cat S30, maar heb m nog niet in de hand gehad verder. Iemand suggesties voor een telefoon die hier aan voldoet? Liefst prijzen tot max 250 euro.

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:38

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@sweebee dit betreft aankoopadvies, dus schopje naar de MAA.

De je budget in combinatie met stootvast en een goede camera is wel een lastige combinatie.:
- High end telefoons hebben een goede camera, maar zijn niet stootvast;
- Tot 250 euro zijn de camera's over het algemeen niet super
- Tot 250 euro en stootvast levert een nog minder goede camera.

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-11 21:06
Bedankt, ik zou er ook voor kunnen kiezen de stootvastheid af te laten vallen en dit op te lossen doormiddel van een hoesje.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:47
Als het alleen scannen is met een camera van tickets zou je ook Lumia 640 telefoons op de kop kunnen tikken die kunnen tegen een stootje en met een hoesje ben je dan onde de 200 Euro klaar. Die Lumia's hebben een goede camera, uitstekend leesbaar amoled scherm, en het OS is geoptimaliseerd plus krijgt gewoon netjes updates. Uiteraard is Windows OS voor extra apps mogelijk een belemmering, maar als die er niet op kunnen, trekken ze ook de accu niet leeg.