(Ik weet niet goed waar ik deze precies moet plaatsen. Ik heb de fora lijst doorlopen maar kan niet een plek vinden waarvan je zegt:"Hier hoort dit thuis".)
Als volgt.
Nu mijn probleem.
Ik ben in principe bereid om tijd, geld en energie te investeren in mijn idee. Het probleem is echter het volgende. Laten we zeggen dat ik mijn App heb gerealiseerd met de beschikbare middelen die ik heb. (dat zijn dus geen honderduizenden euros.) Binnen no time komt er een club met betere middelen die een betere versie maakt. Einde droomverhaal.
Ik ben benieuwd naar jullie visie, ervaring en kennis over hoe ik het beste om kan gaan met mijn idee.
Naar mijn inziens heb ik een heel goed idee. Maar ja, hoe krijg je dat idee verkocht zonder dat het gejat wordt?
Waar begin je zoiets? Is er iemand die het al eens gedaan heeft?
Als volgt.
- Ik loop al lange tijd rond met een idee voor een App. Ik wordt regelmatig geconfronteerd met de wens dat mijn App idee een werkelijkheid is aangezien het me zou helpen in mijn dagelijkse leven.
- Er is geen app die de functionaliteit heeft die ik nodig heb.
- Ik denk en ben er van overtuigd dat meer mensen deze functionaliteit zouden kunnen waarderen en daar een klein bedrag voor over hebben.
- Ik heb meerder verdienmodellen in gedachten voor mijn app.
Nu mijn probleem.
Ik ben in principe bereid om tijd, geld en energie te investeren in mijn idee. Het probleem is echter het volgende. Laten we zeggen dat ik mijn App heb gerealiseerd met de beschikbare middelen die ik heb. (dat zijn dus geen honderduizenden euros.) Binnen no time komt er een club met betere middelen die een betere versie maakt. Einde droomverhaal.
Ik ben benieuwd naar jullie visie, ervaring en kennis over hoe ik het beste om kan gaan met mijn idee.
Naar mijn inziens heb ik een heel goed idee. Maar ja, hoe krijg je dat idee verkocht zonder dat het gejat wordt?
Waar begin je zoiets? Is er iemand die het al eens gedaan heeft?