Licq gaat op zijn gezicht als iemand iets stuurt.

Pagina: 1
Acties:

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:51

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Ik heb hiero SuSE 7.1. Het is gisterenavond heel de avond goed gegaan (omdat ik met niemand had gesproken via Licq, maar alleen maar users had geadd) Nu stuurde vanochtend iemand: "Hallo RDK_NL" Als ik Licq nu opstart krijg ik van dat persoon "Hallo RDK_NL" en Licq loopt vast. Als ik weer opnieuw opstart krijg ik weer dat bericht, en weer loopt ie vast. erg irri dus.

Wie heeft er een tip?

Edit: Stuurt is met een T |:(

20*350ZO45°

Verwijderd

Die fout heb ik ook gehad. console-licq installeren (zie www.licq.org of je installatie-CD), "licq -p console" (licq in de console), bericht ontvangen, licq afsluiten en "licq -p qt-gui" om weer in grafische modus te komen dan werkte het bij mij iig weer goed.

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Op maandag 09 juli 2001 16:26 schreef beelzebubu het volgende:
Die fout heb ik ook gehad. console-licq installeren (zie www.licq.org of je installatie-CD), "licq -p console" (licq in de console), bericht ontvangen, licq afsluiten en "licq -p qt-gui" om weer in grafische modus te komen dan werkte het bij mij iig weer goed.
Dit lijkt inderdaad de goede oplossing, maar ik heb 1 hele hele domme vraag (Ahum) Hoe ga ik online in Console Licq?

20*350ZO45°

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

"/help" en je had het geweten :)
/status online
dus :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Op maandag 09 juli 2001 17:58 schreef Jotti het volgende:
"/help" en je had het geweten :)
[..]

dus :)
Shit, boze woorden van Jotti, dat kan ik hier maar niet beter krijgen :)

Ik ben een newbie maar ook geen super newbnie voor Linux, maar ik dacht Windows--->/h \h of /help \help & Linux --h of --help

20*350ZO45°