Publish AngularJS vanuit visual studio

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• BasSpruit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-04-2022
Ik heb binnen visual studio 2015Pro een website met daarin een AngularJS website (geen server side code) en een ander project (asp.net web api).

De webapi kan ik rustig publishen met alles erop en eraan (web.config wordt automatisch de juiste versie van gepakt via transformatie)

Dit wil ik ook doen voor mijn AngularJS website, maar daarvan staat alles in de "dist" folder en die map wil ik publishen. Hoe krijg ik dit in vredesnaam voor elkaar? (eventueel met aangepaste "config.js")

Via een pubxml heb ik dit geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar om alleen de "dist" folder te publishen als root

Ik heb gelukkig een work-around door copy-paste te doen en te hopen dat ik de config niet overschrijf, maar ik zie liever dat dit via een publish mechanisme gaat. Het is namelijk de bedoeling dat we op een gegeven moment automatisch een build kunnen draaien en meteen ook kunnen publishen, voor meerdere projecten.

Blijkbaar is mijn google-fu te zwak om hier een redelijk voorbeeld van te vinden, want na 2 uur googlen kom ik er nog steeds niet uit.

[ Voor 6% gewijzigd door BasSpruit op 20-09-2017 13:14 . Reden: update ]