Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-11 12:57
Mijn laptop de Acer aspire one 522 met AMD c-60 word veel te warm rond de 70-80 graden idle.

Onder belasting valt hij uit.

Heb de laptop open gemaakt en schoon gemaakt viel reuze mee en maakt ook geen verschil.

Toen het koelertje eraf gehaald inclusief een verdroogde dikke laag koelpasta.

Dus nieuwe pasta er op, koeler er op en er weer even af om te kijken. Het probleem is er zit geen pasta aan de koeler... Ook niet als ik hem goed vast schroef.

Ding rijp voor de kliko of valt hier nog wat op te verzinnen?

Alle reacties

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:46
Dan moet je kijken/uitvogelen waarom de koeler geen contact maakt.

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:20
Je kunt het opvullen met een koperen plaatje. Of een koelpad. Maar je kunt beter eerst even kijken waarom hij geen contact maakt. Hoeveel ruimte zit er eigenlijk tussen?

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-11 12:57
Er zat inderdaad een koelpad tussen van ca een mm. Bij normale pc was dat nooit een probleem als ik die verving met koelpasta. Bij een laptop kennelijk wel? Kan mij niet voorstellen dat de koeler opeens krom is. Een koper plaatje lijkt me wat link omdat ik direct op de die kijk.

• jonathan2000
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08-04-2024
Wazzup! schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:19:
Er zat inderdaad een koelpad tussen van ca een mm. Bij normale pc was dat nooit een probleem als ik die verving met koelpasta. Bij een laptop kennelijk wel? Kan mij niet voorstellen dat de koeler opeens krom is. Een koper plaatje lijkt me wat link omdat ik direct op de die kijk.
bijzonder verhaal is de enige juiste opmerking hierop :P 8)7

jonathan

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:40

nelizmastr

Goed wies kapot

Ik heb wel vaker gewoon een muntje van 2 of 5 cent tussen de CPU en de koeler gedrukt, koelpasta tussen elke laag uiteraard. Heeft me heel wat leed bespaard :+

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

Pagina: 1