Toon posts:

GBA nergens verkrijgbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er meer mensen die al stad en land hebben afgezocht naar een GBA?
Het lijkt wel of ze overal uitverkocht zijn, en nou wist ik wel dat ze lekker liepen maar het lijkt nu wel of Nintendo de boel niet kan bijbenen. Iemand in het bezit van info die daar op wijst?
/me baalt!

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Ikw erk bij E-plaza, en wat ik gehoord heb zijn ze overal uitverkocht, Nintendo gebeld, die krijgt ze dus niet aangesleept....
Wanneer wel weer? Geen idee...

Verwijderd

Ligt gewoon aan waar je naar de winkels gaat voor zo'n GBA.
Ik heb afgelopen zaterdag ook 1 gekocht (met batterypack, lampje en 2 games) bij de FRS, maar daarvoor was ik dus bij de BartSmit geweest en daar was ALLES van de GBA uitverkocht...
...Dus bij de FRS in Emmen hebben ze nog genoeg GBA's en games op voorraad.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 09 juli 2001 16:21 schreef blueeyes het volgende:
1 gekocht (met batterypack, lampje en 2 games) bij de FRS, maar daarvoor was ik dus bij de BartSmit geweest en daar was ALLES van de GBA uitverkocht...
Ja, ik was ook al bij de Bart Sjit en de Dixons geweest. FRS bij ons in Gorinchem is nogal een klotezaak als het gaat om ruilen en garantie (waar niet overigens) dus daar kom ik liever niet. Slechte ervaringen in overvloed... :(
Misschien zaterdag toch maar ff naar de Mediamarkt in R'dam. ALS ze ze daar nog hebben.

• DOCACE
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11-2025

DOCACE

Whut's up

HAHA, lol.

Heb de mijne vorige week nog bij replay videogames in Eindhoven gehaald en ze hadden er toen nog genoeg (en een heel rek vol met vers. spellen).
Ik had de keuze uit 3 verschillende kleuren. Heb de doorzichtige maar genomen, zie ik tenminste wat er in zit 8-)

En als ze inderdaad nergens meer verkrijgbaar zijn, dan moet je hem dus echt gaan bestellen. En ik zou ook ff informeren of het spel dat je wilt ook op voorraad is omdat deze er ook snel uitvliegen. :'(

DOC.

DOC.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
mediamarkt rotterdam, als je daar binnen komt en naar de goede verdieping loopt val je bijna ieder meter over een stapel met die dingen...

• ProGo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:10
Bij ons in Steenwijk, bij de intertoys hebben we nog genoeg paarse GBA's...

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

in Maarssen zijn ze ook nog wel te krijgen :P

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ga hier maar ff verder: [topic=165688]

Daar staan al enkele adresjes genoemd en dit hoort niet echt in HA, maar in GT

Imitation is the sincerest form of flattery