Ik ben van plan om de componenten van dit systeem over een langere tijd te kopen omdat ik de componenten niet allemaal te gelijk kan kopen, als ik dit op een slimmere manier kan doen zijn mijn oren open.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil dit systeem gebruiken voor programma's als photoshop/illustrator/premiere/blender/maya etc.
Ook zou ik er mee willen gamen, maar ik ben nu voor een goedkopere GPU gegaan omdat ik deze later wil upgraden naar een duurder model zodra ik ruimte in mijn budget heb.
Ik ben van plan dit systeem over een langere periode bij elkaar te sprokkelen dus als ik beter kan wachten op nieuwere componenten hoor ik dit graag.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ben van plan het systeem in delen te kopen, dus niet alles tegelijk maar het budget voor het complete systeem is nu 600/700 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb verder geen overige componenten, monitor/muis/toetsenbord heb ik wel.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb wel een voorkeur naar Intel maar na wat zoeken ben ik toch deze AMD processor tegengekomen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De grote en het energie consumptie zijn geen grote zorgen, wel zou ik het fijn vinden als het systeem niet extreem luid is. Ik ben voor de 1TB harde schijf gegaan omdat ik veel bestanden wil opslaan en de 250GB SSD om windows op te installeren en voor games / programma's
Ga je overklokken?
Ik heb geen ervaring met overklokken, ik ben er wel in geïnteresseerd.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb nog nooit een systeem gebouwd dit zal dus mijn eerste zijn, omdat ik toch wel aan mijn budget moet denken vond ik het slim om advies te vragen aan mensen die er meer van weten.
Ik heb de componenten wel onderzocht en ik geloof dat deze bij elkaar passen. Ik hoop dus dat jullie mij voor fouten kunnen behoeden en advies kunnen geven over de keuzes die ik heb gemaakt, en als deze keuzes verkeerd zijn geweest hoor ik graag waarom zodat ik hier van kan leren!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil dit systeem gebruiken voor programma's als photoshop/illustrator/premiere/blender/maya etc.
Ook zou ik er mee willen gamen, maar ik ben nu voor een goedkopere GPU gegaan omdat ik deze later wil upgraden naar een duurder model zodra ik ruimte in mijn budget heb.
Ik ben van plan dit systeem over een langere periode bij elkaar te sprokkelen dus als ik beter kan wachten op nieuwere componenten hoor ik dit graag.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ben van plan het systeem in delen te kopen, dus niet alles tegelijk maar het budget voor het complete systeem is nu 600/700 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb verder geen overige componenten, monitor/muis/toetsenbord heb ik wel.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A10-7850K Boxed | € 100,27 | € 100,27 |
| 1 | ASRock Fatal1ty FM2A88X+ Killer | € 96,78 | € 96,78 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI 4GT LP | € 153,50 | € 153,50 |
| 1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 45,- | € 45,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX318C10FBK2/8 | € 63,75 | € 63,75 |
| 1 | be quiet! System Power B8 350W | € 37,50 | € 37,50 |
| 1 | WD Blue SSD 2,5" (TLC) 250GB | € 88,95 | € 88,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 585,75 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb wel een voorkeur naar Intel maar na wat zoeken ben ik toch deze AMD processor tegengekomen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De grote en het energie consumptie zijn geen grote zorgen, wel zou ik het fijn vinden als het systeem niet extreem luid is. Ik ben voor de 1TB harde schijf gegaan omdat ik veel bestanden wil opslaan en de 250GB SSD om windows op te installeren en voor games / programma's
Ga je overklokken?
Ik heb geen ervaring met overklokken, ik ben er wel in geïnteresseerd.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb nog nooit een systeem gebouwd dit zal dus mijn eerste zijn, omdat ik toch wel aan mijn budget moet denken vond ik het slim om advies te vragen aan mensen die er meer van weten.
Ik heb de componenten wel onderzocht en ik geloof dat deze bij elkaar passen. Ik hoop dus dat jullie mij voor fouten kunnen behoeden en advies kunnen geven over de keuzes die ik heb gemaakt, en als deze keuzes verkeerd zijn geweest hoor ik graag waarom zodat ik hier van kan leren!