Hoe krijg ik McAfee van de computert af, uninstall doet het niet, ik kan hem in verkenner niet vinden, kan ik hem in DOS vewijderen?
Bij mij hing de uninstall, bij jou ook? Hij is halverwege afgebroken waardoor ik wat foutmeldingen kreeg met opstarten, na een beetje rondneuzen in het register heb ik die weggekregen, maar volgens mij zit er nog wel ergens rommel. Het lijkt wel of die virusscanners altijd ellende geven
Förbjuden väg är ofta hårt sliten
tuurlijk kan je hem in dos verwijderen al sje hem kan vinden? Als je hem daar oo niet kan vinden dan staat er geen mcafee meer op hoor?Op maandag 09 juli 2001 16:12 schreef Quadrizz het volgende:
Hoe krijg ik McAfee van de computert af, uninstall doet het niet, ik kan hem in verkenner niet vinden, kan ik hem in DOS vewijderen?
heb je trouwens al is gekeken in config menu en dan software?
Lekker zijn is een gave :)
Nee, hij zegt dat hij hem gaat verwijderen en vrervolgens dat hij afgesloten is omdat hij helemaal geinstalleerd is.\Op maandag 09 juli 2001 16:16 schreef elessar het volgende:
Bij mij hing de uninstall, bij jou ook?
Heb op m'n eigen pc ook problemen ermee gehad, daar heb ik gewoon het volgende gedaan: zie icon
Dat kan ik hier niet doen.
hmz is het niet zo'n installatie als bij office, dat je ergens expliciet moet aangeven dat je wilt verwijderen ipv installeren?Op maandag 09 juli 2001 16:20 schreef Quadrizz het volgende:
[..]
Nee, hij zegt dat hij hem gaat verwijderen en vrervolgens dat hij afgesloten is omdat hij helemaal geinstalleerd is.\
Förbjuden väg är ofta hårt sliten
JA, daar heb ik de uninstall vandaan, maar dat is dus dat verhaal wat ik net vertelde.Op maandag 09 juli 2001 16:18 schreef lordspacie het volgende:
[..]
heb je trouwens al is gekeken in config menu en dan software?
Je moet inderdaad kiezen ver 'verwijderen', dat doe ik dus ook.
In software staat er wel een icoontje, maar dat doet niets
Ik kan het alleen openen (doet nix) of een snelkoppeling maken.
Verwijderd
-Alles wat met de virusscanner te maken heeft wegdonderen van de schijf.
-Regedit openen
-CTRL F ---> McAfee
-alle entries en sleutels wegklappen.
-Wel ff back-upje maken van SYSTEM.DAT en USER.DAT
-Regedit openen
-CTRL F ---> McAfee
-alle entries en sleutels wegklappen.
-Wel ff back-upje maken van SYSTEM.DAT en USER.DAT
Dat doe ik, maar ik krijg dat ook een melding in Program files, die delete ik in regedit, maar dan komt hij gewoon terug, in verkenner kan ik in program files dat bestand niet vinden.
gebruik eens regcleaner van microsoft..
haalde bij mij alles er uit wat niet klopte toen ie ook naar mcaffee dingen vroeg.
haalde bij mij alles er uit wat niet klopte toen ie ook naar mcaffee dingen vroeg.
.........www.raketje.com....................soon.....
[weer thuis]
Nou krijg ik dan kolere ding ookal niet meer op internet.
Kan aan de verbinding liggen natuurlijk.
Hoe kan het dat McAfee naar dingen gaat vragen, terwijl McAfee er niet eens opstaat?
Nou krijg ik dan kolere ding ookal niet meer op internet.
Kan aan de verbinding liggen natuurlijk.
Hoe kan het dat McAfee naar dingen gaat vragen, terwijl McAfee er niet eens opstaat?
edit:
heb hem al
heb hem al
Heb ik hier op 32 werkstations gehad 
Je moet het heel grondig aanpakken: ALLE directories die ook maar lijken op McAfee, VShield en Network Associates verwijderen (staan niet alleen onder Program Files)
En uit de registry alles verwijderen dat McAfee, Network Associates en VShield heet (zoek op VSh, maar let op dat je geen keys verwijderd waarvan je niet zeker weet of ze van McAfee zijn).
Je moet ook kijken in je autoexec.bat en ten slotte een zoekactie op je computer doen naar files die de tekst McAfee, VShield en/of Network Associates bevatten. Als je vermoed dat die dingen wat met McAfee te maken hebben, moet je die regels uit de files halen of ze helemaal verwijderen (natuurlijk niet files verwijderen zoals autoexec.bat en winboot.ini en zo
).
Bij mij is het 32 keer gelukt op die manier.
Succes!
Je moet het heel grondig aanpakken: ALLE directories die ook maar lijken op McAfee, VShield en Network Associates verwijderen (staan niet alleen onder Program Files)
En uit de registry alles verwijderen dat McAfee, Network Associates en VShield heet (zoek op VSh, maar let op dat je geen keys verwijderd waarvan je niet zeker weet of ze van McAfee zijn).
Je moet ook kijken in je autoexec.bat en ten slotte een zoekactie op je computer doen naar files die de tekst McAfee, VShield en/of Network Associates bevatten. Als je vermoed dat die dingen wat met McAfee te maken hebben, moet je die regels uit de files halen of ze helemaal verwijderen (natuurlijk niet files verwijderen zoals autoexec.bat en winboot.ini en zo
Bij mij is het 32 keer gelukt op die manier.
Succes!
Bloed, zweet & koffie
Verwijderd
kweenie of dit al gepost is, maar
Delete de map
start-execute-regedit
dan "search" en typ in mcafee, dan kom je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel dingen tegen en die moet je allemaal deleten
dan heeft tie er geen last meer van, o en voor het gemak moet je de koppeling in de autoexecute ffkes verwijderen anders blijftie blaten dattie het niet kan vinden
Delete de map
start-execute-regedit
dan "search" en typ in mcafee, dan kom je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel dingen tegen en die moet je allemaal deleten
dan heeft tie er geen last meer van, o en voor het gemak moet je de koppeling in de autoexecute ffkes verwijderen anders blijftie blaten dattie het niet kan vinden
Pagina: 1