Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Punchdown Tool

Pagina: 1
Acties:

• mathias82
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21-11 14:57
Ik ben op zoek naar een goede 110 punchdown tool, alsook UTP stripper. Ik vind prijzen gaande van 2 tot 60€. Reviews zijn moeilijk te vinden, en gebruikers zijn nooit unaniem akkoord.
Kan iemand een merk/model aanraden?

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Welke eisen stel je?
Hoe ziet je gebruik er uit?
Mijn punchtooltje was destijds iets van 15e geloof ik. Voor mijn sporadische gebruik meer dan prima.

Maar moet je toch vast teleurstellen. Op dit forum zijn we ook nooit unaniem akkoord ;)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

Ik heb een tijdje goedkope Chinese punch down tool gebruikt voor 2 euor, maar later toch een originele Krone gekocht voor 50 euro. Wat een verademing.

Maar goed, voor een paar keer per jaar is die Chinese ding ook goed.

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:30

Bob

Ik heb hier eentje van CobiNet naast me liggen, volgens mij een rebranded ding, zeer wslk Krone. Tevreden van, prijs ken ik niet, niet door mij aangekocht.

[ Voor 5% gewijzigd door Bob op 19-09-2017 17:32 ]

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Heb het even precies nagezocht. Ik gebruik sinds een aantal jaar dit modelletje:
https://www.lindy.co.uk/n...-idc-punchdown-tool-p7073

Weinig bijzonders maar prima voor mijn incidentele gebruik.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• mathias82
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21-11 14:57
Bedankt voor de reacties. Om te verduidelijken: het is voor sporadisch maar wel professioneel gebruik. Het moet dus wel een tool zijn die vlot en goed werkt.

Is Krone niet LSA? Ik heb een 110 tool nodig...

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-11 14:37
Krone is lsa.
Pagina: 1