Artikelen over nieuwe software versies met oude afbeeldingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• veltnet
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-10 15:53
Het valt mij op dat bij het schrijven van een artikel over nieuwe software versies de afbeeldingen vaak niet worden geupdate.

Voorbeelden:
downloads: UltraVNC 1.2.1.6
downloads: fre:ac 1.0.29
downloads: Malwarebytes 3.2.2.2029

en zo kan ik nog even doorgaan.

Soms is dit niet storend. Maar het komt vaak voor dat de afbeelding van een zodanig oude versie is dat het tijd wordt om een nieuw plaatje te uploaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Ik denk dat dit komt omdat ze bij Tweakers in het admin panel een product kunnen selecteren en dan makkelijk een tekst kunnen neerplempen en publishen. :) Scheelt tijd/moeite om dat alles goed recht te krijgen. Daarnaast zijn de meeste programma's wel bekend genoeg dat een nieuw plaatje niet nodig is.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• veltnet
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-10 15:53
[b][message=52633249,noline] Daarnaast zijn de meeste programma's wel bekend genoeg dat een nieuw plaatje niet nodig is.
In veel gevallen is het plaatje al 3 of 4 jaar oud en is de software al een paar major releases verder. Dan is een nieuw plaatje dus wel nodig.

Bij een artikel over de nieuwste computer ga je ook geen plaatje plaatsen van een computer van 5 jaar geleden omdat die toevallig nog ergens in een database stond.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:13

Grvy

Bot

Gewoon een age check doen op de afbeelding en dan in het rood erbij zetten "let op plaatje is ouder dan X jaar, misschien aan vervanging toe gezien de GUI etc?" zoiets.

Dit is een account.