Ik heb een tijdje geleden Windows 10 van mijn PC gehaald aangezien ik er niks tevreden over ben. Nu wil ik mijn PC echter aan een kennis geven aangezien ik een andere heb gekocht. Is het nu mogelijk om deze opnieuw van de Windows 10 upgrade te voorzien zonder dat ik daar een licentie voor moet kopen? Deze werkt momenteel met Windows 7.
Vraag
Alle reacties
Als je toentertijd de windows geactiveerd heb en er nog steeds dezelfde hardware (moederbord) in zit dan is dat geen probleem.
Dus gewoon iso downloaden en installeren maar? Ik hoef niet ergens een key in te voeren?
Normaal gesproken is de gratis upgrade periode voorbij, maar dit werkt nog wel:
nieuws: Windows 10-upgrade is eenvoudig gratis via toegankelijkheidspagina te...
nieuws: Windows 10-upgrade is eenvoudig gratis via toegankelijkheidspagina te...
De computer heeft een legitieme Windows 10 installatie gehad en die is bij een OEM versie daarmee gebonden aan het moederbord. Je hoeft dan niet deze weg te volgen. Je kunt gewoon de ISO downloaden en gebruiken.pennywiser schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 14:15:
Normaal gesproken is de gratis upgrade periode voorbij, maar dit werkt nog wel:
Ter aanvulling op wat hierboven staat: Je kan tijdens de setup de vraag om een productcode negeren, er is een knop voor.
Ik ga er es een oog op werpen. Thanx folks
Pagina: 1