Goede 4K@60FPS mediaplayer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-04 22:51
Even voorstellen: (Ben net verhuist dus troep)

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/3506olv.jpg

Mijn huidige setup is vrij snel toe aan een nieuwe TV (nu plasma). Het wachten is op een leuke aanbieding voor een 60+ inch oled omdat ik de backlight bleeding van TFT vrij naar vind. Deze nieuwe tv zal uiteraard 4K ondersteunen en dat gaat mijn huidige NUC (Intel Celeron N2820) niet trekken.
Ik heb ook de MI Box in de slaapkamer, dit ding is geniaal maar trekt echte 4K ook niet.

Welke mediaplayer bevelen jullie aan? Ik wil graag klaar zijn voor de komende 5 jaar. Dus 4K@60 en HDR) moeten echt draaien. Nou las ik al over de nieuwste NUC's met I7's die dit niet trekken.. Dus wat dan?

Hoop dat jullie me wat advies kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Nieuwe Apple TV 4K?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Aankoopadvies dus een verhuizing naar Consumentenelektronica Aankoopadvies.

Check ook de Nvidia Shield even; doet alles wat je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Nee bedankt, ik wil graag alles af kunnen spelen zonder na te denken over codecs.
Geen idee of dit nog steeds een issue is met apple TV maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
S1NN3D schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 13:03:
Aankoopadvies dus een verhuizing naar Consumentenelektronica Aankoopadvies.
Check ook de Nvidia Shield even; doet alles wat je zoekt.
Thanks! de 2017 versie schijnt dit goed t edoen idd. Ik ga even researchen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

procyon schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 13:19:
[...]

Nee bedankt, ik wil graag alles af kunnen spelen zonder na te denken over codecs.
Geen idee of dit nog steeds een issue is met apple TV maar goed.
Je weigert al iets zonder de mogelijkheden/technische ondersteuning te kennen? Ik wens je veel succes verder.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Gekkenhuis schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 13:23:
Je weigert al iets zonder de mogelijkheden/technische ondersteuning te kennen? Ik wens je veel succes verder.
Well, mijn excuses. Ik heb slechte ervaringen met de AppleTV producten. Ik wil graag een oplossing die altijd werkt met elk formaat. Als jij zegt dat de AppleTV dit nu wel goed kan ga ik er serieus naar kijken.

Inmiddels achtergekomen dat VLC goed lijkt te werken vanaf windows shares op de AppleTV's. Zie nu ook dat het product nog niet gereleased is dus dan maar even de reviews afwachten. De 2017 shield ziet er geweldig uit. (Fijn ook om een BT afstandbediening te hebben).

[ Voor 23% gewijzigd door procyon op 19-09-2017 15:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:08

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@procyon Ik zou eens even dit topic op het Kodi-forum bekijken:
START HERE - Pick the Right Kodi Box (updated September 2017) Weliswaar gericht op het afspelen van je media door middel van Kodi, maar er staat heel veel nuttige informatie in over de do's en don'ts bij de aanschaf van een mediaspeler.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niet_Jan_Jaap
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 25-04 13:40
check ook de vero 4k, heb ik sinds een week en speelt alles perfect af wat ik er naartoe gooi. Nog geen 4K geprobeerd, maar dit zou geen probleem moeten zijn als je op de naam af gaat. Daarnaast krijg je gegarandeerd elke maand updates voor de komende 5 jaar. Is ontwikkeld om altijd aan te staan dus geen opstarttijden oid.

via de kodi-box link gevonden

• procyon
Niet_Jan_Jaap schreef op donderdag 21 september 2017 @ 08:38:
check ook de vero 4k, heb ik sinds een week en speelt alles perfect af wat ik er naartoe gooi.
via de kodi-box link gevonden
Goede tip, weinig reviews gevonden maar de twee die er zijn waren zeer positief over de codec ondersteuning, future proofness en performance.

Helaas overal uitverkocht maar net maar even de UK versie besteld. (zet er hier wel een andere stekker op :) )

Dank voor je suggestie.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Is ondersteuning van Netflix nog iets dat meetelt? Dat doen zulke boxjes zelden; en in 4K nog minder vaak.

• procyon
S1NN3D schreef op donderdag 21 september 2017 @ 14:18:
Is ondersteuning van Netflix nog iets dat meetelt? Dat doen zulke boxjes zelden; en in 4K nog minder vaak.
Dit is zeer belangrijk. Ik begreep dat dit wordt toegevoegd in de komende software update voor die Vero 4K.

Bron:
https://discourse.osmc.tv...s-for-vero-2-4k/23059/109

[ Voor 11% gewijzigd door procyon op 21-09-2017 15:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-04 14:40
procyon schreef op donderdag 21 september 2017 @ 15:20:
[...]

Dit is zeer belangrijk. Ik begreep dat dit wordt toegevoegd in de komende software update voor die Vero 4K.

Bron:
https://discourse.osmc.tv...s-for-vero-2-4k/23059/109
Je mag er rustig vanuit gaan dat jouw nieuwe TV dit zal ondersteunen. Ik heb ook een LG OLED en Netflix is zeer aangenaam via de TV app.

• procyon
buzzbuzz68 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 15:24:
Je mag er rustig vanuit gaan dat jouw nieuwe TV dit zal ondersteunen. Ik heb ook een LG OLED en Netflix is zeer aangenaam via de TV app.
idd, een no-brainer maar had ik nog niet aan gedacht.
Mijn huidige plasma is in dat opzicht als een nokia 3310 (oude model wel te verstaan) O-)

Mocht er nog iemand interesse hebben; Alleen de UK versie en nog 9 op voorraad.
https://www.modmypi.com/electronics/osmc-598/osmc-vero-4k-uk

• procyon
Gekkenhuis schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 13:23:
[...]

YouTube: Apple TV 4K review
Mooi ding, maar helaas toch weer wat limitaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
procyon schreef op donderdag 21 september 2017 @ 15:27:
[...]

idd, een no-brainer maar had ik nog niet aan gedacht.
Mijn huidige plasma is in dat opzicht als een nokia 3310 (oude model wel te verstaan) O-)

Mocht er nog iemand interesse hebben; Alleen de UK versie en nog 9 op voorraad.
https://www.modmypi.com/electronics/osmc-598/osmc-vero-4k-uk
Ik heb er ook 1 besteld :) Ben heel benieuwd hoe die gaat bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-04 17:31

Grudgie

PSN: Grudgie7

Zeker de Nvidia Shield. Gebruik hem ook als mediaspeler en is tot nu toe 1 van de betere spelers op de markt. Gewoon doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04 15:50

westergas

rikkie_pc

Grudgie schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 08:42:
Zeker de Nvidia Shield. Gebruik hem ook als mediaspeler en is tot nu toe 1 van de betere spelers op de markt. Gewoon doen!
Ik heb er ook één alleen hardware h265 decoden gaat niet zonder problemen. Resulteert in een groene streep van 1 pixel onderin het beeld. Software decoden gaat wel alleen ik gok dat ie 4k HDR @60fps niet gaat trekken zonder hardware decoder. 1080p trekt ie wel.

Ik heb een ticket lopen bij Nvidia en zij erkennen het probleem alleen er is nog geen fix.

25/50fps materiaal werkt ook niet.

Verder is het een heerlijke media player.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Kleine tip. Ga je nog wat doen aan de opstelling van de speakers? Zo met de rug tegen de muur recht naar voren is zachtst gezegd verre van ideaal ;)

• procyon
Fairy schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:53:
Kleine tip. Ga je nog wat doen aan de opstelling van de speakers? Zo met de rug tegen de muur recht naar voren is zachtst gezegd verre van ideaal ;)
Je bent niet de eerste die deze tip meegaf en ze staan nog steeds zo om eerlijk te zijn.
Denk dat ik ze even wat meer van de muur afzet en wat moet gaan verdiepen in de beste opstelling..

• procyon
westergas schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:52:
[...]

Ik heb er ook één alleen hardware h265 decoden gaat niet zonder problemen. Resulteert in een groene streep van 1 pixel onderin het beeld. Software decoden gaat wel alleen ik gok dat ie 4k HDR @60fps niet gaat trekken zonder hardware decoder. 1080p trekt ie wel.

Ik heb een ticket lopen bij Nvidia en zij erkennen het probleem alleen er is nog geen fix.

25/50fps materiaal werkt ook niet.

Verder is het een heerlijke media player.
Ik heb inmiddels de Vero 4K binnen. Weet jij of er egens wat sample's te downloaded zijn puur voor testen?
Mijn eerste ervaring is dat de wifi ontvangst wat minder is dan de NUC, resulterend in haperingen door bufferingen. (moet binnenkort CAT5 naar de woonkamer aanleggen wegens glasvezel internet (tv) dus hoop dat het dan opgelost is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:07

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Op http://4kmedia.org is het een en ander te vinden wat betreft content.

Overigen zou ik meteen CAT6 of 7 aanleggen naar de woonkamer toe maar dat terzijde :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niet_Jan_Jaap
procyon schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:00:
[...]

Ik heb inmiddels de Vero 4K binnen. Weet jij of er egens wat sample's te downloaded zijn puur voor testen?
Mijn eerste ervaring is dat de wifi ontvangst wat minder is dan de NUC, resulterend in haperingen door bufferingen. (moet binnenkort CAT5 naar de woonkamer aanleggen wegens glasvezel internet (tv) dus hoop dat het dan opgelost is.
Ik gebruik hier zelf geen wifi voor, omdat dit nooit stabiel is. 100mbit lijn icm NAS werkt iig perfect, getest met 50GB bluray rips. Nog geen 4K rips geprobeerd, want heb (nog) geen 4K tv.

• procyon
DaMarcus schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:09:
Op http://4kmedia.org is het een en ander te vinden wat betreft content.

Overigen zou ik meteen CAT6 of 7 aanleggen naar de woonkamer toe maar dat terzijde :)
Heb dit al een poosje liggen in mijn meterkast voor als ik tijd heb.
https://www.sandervunderi...cat-6-doos-100-meter.html

Er zijn nu al twee kabels getrokken door de vorige bewoner, ik gebruik ze nu voor twee Ubiquiti UniFi AP AC LR accesspoints op een Edgerouter op PoE, echter werken deze op 100mb/s. Denk dat het slechte kabels zijn.

Vind het alleen jammer dat ik wanneer ik de "ziggo" kabel (wat is de naam daarvan) vervang door UTP, ik er waarschijnlijk 2 moet trekken naar hetzelfde punt. 1 voor de TV en 1 voor data.

Thanks voor de tip voor de test content :)

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Begin toch serieus te twijfelen over de nieuwe Apple TV samen met Firecore Infuse 5. Dat ziet er echt goed uit en kan vrijwel alles spelen. Alleen Dolby Atmos support moet nog uitkomen...

Iemand hier ook ervaring mee al? (ATV + FireCore)

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
procyon schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:00:
[...]
Als je echt zware test content wil dan zou ik hier eens kijken: http://jell.yfish.us/

De laatste file is 4K, HEVC 10 bit, 400 Mbps, 1.4 GB groot en slechts 30 seconden lang. Ik verwacht niet dat die video soepel gaat draaien, maar ben wel benieuwd.

@procyon laat vooral even weten hoe je nieuwe Vero 4k presteert :)

[ Voor 6% gewijzigd door stin00 op 27-09-2017 19:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

procyon schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:56:
[...]

Je bent niet de eerste die deze tip meegaf en ze staan nog steeds zo om eerlijk te zijn.
Denk dat ik ze even wat meer van de muur afzet en wat moet gaan verdiepen in de beste opstelling..
Kwestie van mee spelen. Is nog leuk ook. Pak een stuk muziek dat je goed kent. Draai de speakers wat naar binnen, gericht op je luisterpositie als uitgangspunt zodat je een driehoek vormt. Later kun je dat eventueel wat wijder maken voor de WAF of omdat je een bredere luisterpositie hebt.
Afstand tot de muur is een kwesie van spelen. Als je ported speakers hebt bepaalt de afstand het aanzetten van de lage tonen. Afhankelijk van de afstand kun je een bepaalde frequentie aanzetten of juist verzwakken doordat de golven elkaar opheffen of versterken.

Bij mij thuis staan lijfstraffen op het aanraken van de speakers. Ze staan bij mij precies goed :*)

[ Voor 5% gewijzigd door Fairy op 27-09-2017 10:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• procyon
DennusB schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:34:
Begin toch serieus te twijfelen over de nieuwe Apple TV samen met Firecore Infuse 5. Dat ziet er echt goed uit en kan vrijwel alles spelen. Alleen Dolby Atmos support moet nog uitkomen...
Dolby Atmos, klijkt interessant. Echter hoewel mijn reciever dat ondersteund, zit ik nog steeds op ouderwets 5.1 Het is gewoon bijna ondoenlijk om ergens speakers in het plafond op te tuigen zonder lelijke kabelbrei.

Spierballen heeft die AppleTV iig wel.

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

procyon schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:02:
[...]

Dolby Atmos, klijkt interessant. Echter hoewel mijn reciever dat ondersteund, zit ik nog steeds op ouderwets 5.1 Het is gewoon bijna ondoenlijk om ergens speakers in het plafond op te tuigen zonder lelijke kabelbrei.

Spierballen heeft die AppleTV iig wel.
Er zijn ook speakers die naar het plafond kunnen projecteren. Dan heb je geen kabels over het plafond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dat is inderdaad mogelijk. Je moet het echter vergelijken met een soundbar. Leuk als je het hebt, maar in vergelijking met echte speakers veel minder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Jorgen schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:28:
Dat is inderdaad mogelijk. Je moet het echter vergelijken met een soundbar. Leuk als je het hebt, maar in vergelijking met echte speakers veel minder.
Da's ook waar. Ik ben zelf echter gewoon maar een stereofiel :P

Liever uitmuntende stereo dan matige 5.1 maar films is voor mij dan ook bijzaak. Heb wel eens bij iemand gezeten met een 5.1 setje en ik werd bloednerveus van die rear speakertjes. Die zaten om de meest onverwachte momenten ineens dichtbij in mijn oren te bleren. Zal ook wel niet zo'n best afgesteld setje zijn geweest dat geef ik toe. De subwoofer had namelijk ook grote moeite om in de behuizing te blijven, zelfs bij simpele voetstappen.

Laatst in een Atmos theater gezet in Zwolle (da's vrij nieuw allemaal) en dat was toch wel gaaf, maar nog vind ik voor thuis mijn stereo opstelling voldoende voor die incidentele netflix serie die ik kijk :)

Edit: Volgens mij was dat best wel heel erg offtopic :+

[ Voor 8% gewijzigd door Fairy op 27-09-2017 13:08 ]

• procyon
stin00 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:50:
Thanks voor de tip. Helaas is mijn wifi verbinding ruk en heb nu alleen even een brakke 4GB flashstick op de USB2.0 poort aangesloten. Hij speelt alles tot 180mb af, hoger hapert wegens buffering.

Ik ga morgen kijken hoe ik de overige bestanden kan kopiëren naar het interne geheugen (is mij nu nog een raadsel) om te kijken wat er in het vat zit :)

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-04 15:13
Ik ben ook op zoek naar een Mediaspeler met Kodi voor mijn 1080p TV, maar een 4k mediaspeler mag ook.

Op dit moment heb ik een Apple TV 3. Werkt goed, alleen heeft deze helaas geen support voor bluetooth headphones en heeft geen kodi. Dit is wel een vereiste. Streamen vanaf mn iPhone via de ZiggoGo app moet ook werken.

Die nVidia Shield 2017 ziet er wel goed uit, alleen vind ik 230 euro wel veel geld. Iemand een tip voor een mediaspeler die aan mijn wensen voldoet?

PC Specs

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04 15:50

westergas

rikkie_pc

Montu schreef op donderdag 28 september 2017 @ 13:33:
Die nVidia Shield 2017 ziet er wel goed uit, alleen vind ik 230 euro wel veel geld. Iemand een tip voor een mediaspeler die aan mijn wensen voldoet?
nieuws: Nvidia gaat Shield TV zonder controller leveren voor 199 euro

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• buzzbuzz68
De Vero 4K is in ieder geval vandaag nog met 10% korting te koop. Zo'n €125,- incl. gratis verzending. Ze beloven 5 jaar updates te verzorgen!

[ Voor 12% gewijzigd door buzzbuzz68 op 28-09-2017 14:04 ]

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Montu Kijk ook eens in dit topic op het Kodi-forum: START HERE - Pick the Right Kodi Box (updated September 2017)

Enkele quotes uit dit topic:
4K HEVC & HDR devices

Q. What about devices for up to 4K HEVC (H265) video playback over HDMI 2.0 to my non HDR capable 4K TV ?
All AMLogic S9xx devices including WeTek's, MINIX U1, ODROID C2 + others
MINIX U9
Vero 4K (OSMC)
Xiaomi Mi Box
NVIDIA Shield
Amazon FireTV2 (limited to 4K@30Hz)
HiMedia Q5/Q10 Pro
Zidoo X9S
Intel / AMD x86-64 computer with a GeForce GTX 960 or later Nvidia graphics card, preferably
GeForce GT 1030 or better. (Windows 7/10 only)
Intel x86-64 computer with Apollo Lake or Kaby Lake CPU (users still need to check for Displayport > HDMI 2.0 adapter issues)

NOTE: 99% of devices running the Android OS cannot Automatically Resolution Switch from 1080p to 4K like you will get with other non-Android Kodi devices. 4K LibreELEC devices have no such auto resolution switching issues.

Demanding potential NVIDIA Shield owners would be advised to read this upscaling thread
Sharper video is usually displayed when upscaling SD/HD video to 4K using a 4K TV's upscaling Hardware, instead of the media players.

Q. I need HDR10 and 4K video playback support ?
Have you got all your HDR10 hardware ducks in a row ?
Cut through the Marketing B.S. and read what is required and where to get properly encoded HDR content in this post.
MINIX U9
NVIDIA Shield (HDR Netflix & HDR Amazon Video)
Xiaomi Mi Box
HiMedia Q5/Q10 Pro
Zidoo X9S
The DIY Intel + GeForce GTX 960 or later Nvidia graphics card, preferably GeForce GT 1030 or better (Windows 7/10 only)
AMLogic S905X / S905D running the preferred LibreELEC / OSMC Kodi Krypton or Android (bit buggy)
Gimme the best Audio !

Q. I need full HD Audio passthrough support including Multichannel (>2.0) PCM output of 16/24bit/192kHz FLAC ?
NOTE: all devices using an Android OS have 16bit Multichannel 48/96kHz PCM Audio output limitations (click)
Read NVIDIA Shield - Multichannel Hi-Res audio limitations for extra information.
** Be aware HDMI only supports 24bit audio NOT 32bit **
WeTek Hub / Play2 (LibreELEC - 16bit/192kHz)
ODROID C2 (LibreELEC - 16bit/192kHz)
Vero 4K (OSMC- 16bit/192kHz)
Various cheap AMLogic S905 devices running LibreELEC Kodi (16bit/192kHz)
Chromeboxes (24bit/192kHz)
Intel / AMD x86-64 computers, inc. Macs running Windows.(24bit/192kHz except Sky/Apollo/Kaby Lake)

Q. I need Android 5.1/7.1 Audio passthrough (inc. Dolby Atmos/TrueHD, DTS:X/HD-Master) when using Kodi Krypton ?
NOTE: Android devices must meet the Google IEC61937 standard, more details in Welcome to Android MediaCodec standards
(make sure "Expert" mode is enabled in Kodi Krypton settings - bottom left)
WeTek Play2
WeTek Hub
MINIX U9
NVIDIA Shield running Android Nougat (**Be aware - Audio passthrough is unreliable for some users)
Xiaomi Mi Box (uses backported Nougat Audio code)
AMLogic S9xx devices running Android Nougat Firmware
1080p/4K Netflix and Amazon Video streaming

Q. I need a Kodi box that can play 1080p or 4K DRM copy protected video streams such as Netflix, HBO etc. ?
NOTE: Unless you have a HDMI connected Dolby Digital Plus Audio receiver, expect 2.0 Audio only from DD+ DRM streaming Apps running on Android TV platforms. Only very specific devices, noted below can run the Amazon Video App properly.

1080p/4K Android Netflix / Amazon Video is only possible on media players boxes that include Widevine L1 & HDCP 1.x/2.2 support in device Firmware.
NVIDIA Shield (4K HDR Netflix / 4K HDR Amazon Video)
Xiaomi Mi Box (4K Netflix - no HDR)
Amazon Stick/FTV1 + FTV2 (4K) (Amazon Video)
Intel / AMD x86-64 computers with GeForce GT 1030 or later Nvidia graphics card solution running Win10, using either dedicated Apps or a Web Browser.
WeTek's Core (1080p touchscreen Netflix, audio is 2.0 only)
WeTek Hub & Play2** (4K Netflix with ATV ROM)
** ATV Netflix on Play2 also allows 5.1 Audio via SPDIF, joining the Amazon FireTV1 that can also do this.
Apple TV4 & 4K TV5
MECOOL M8S Pro + (S905X) (1080p Netflix with 3rd party Android TV Firmware)
Het is echt aan te bevelen om dat topic grondig door te lezen. V.w.b. de Shield TV, met of zonder controller, is dit een van de beste mediaspelers die je kunt kopen. Ga je de gaming echter niet gebruiken, of volecoet Android TV niet aan je eisen, dan ben je in jouw geval bijv. beter af met een Minix Neo U9-H of WeTek Hub. Dit zijn maar enkele mogelijkheden. Wellicht past een andere beter bij jouw wensen. Check dus genoemd topic om gerichter iets uit te zoeken.

• procyon
stin00 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:50:
[...]

Als je echt zware test content wil dan zou ik hier eens kijken: http://jell.yfish.us/

De laatste file is 4K, HEVC 10 bit, 400 Mbps, 1.4 GB groot en slechts 30 seconden lang. Ik verwacht niet dat die video soepel gaat draaien, maar ben wel benieuwd.

Goed, ik heb de Vero inmiddels getest direct op de Synology (kan ongeveer 85 MB/s data leveren via netwerk)
Vol verwachting de test bestanden geprobeerd en heb moeten concluderen dat zelfs 120mbit/s bestanden totaal niet draaien...
waarom? De netwerkpoort is slechts 100mbit/s en is de flessenhals hier. Continue bufferen. Wat een ontwerpkeuze...

Edit: vanaf het interne geheugen draait alles tot 300MBit/s perfect.
In het 400mbit bestand, zijn er in de eerste scène wat haperingen (volgens de vero4K is dat 385mbit/s. De tweede scène (grote kwal, gaat perfect, die bitrate is 356 Mbit per seconde.

Al met al, is het hebben van zulke spierballen natuurlijk nutteloos als dat niet via je netwerk kan.

Kan iemand met de Shield checken tot welke bitrate te streamen is? Die heeft als het goed is 1gbit/s netwerk.

[ Voor 32% gewijzigd door procyon op 30-09-2017 18:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mouse5312
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-04 21:27
Waarom zou je überhaupt nog een losse mediaplayer kopen?
In iedere OLED tv zit een vrij goede mediaplayer ingebouwd.
Ik heb sinds een paar maanden een LG OLED 55C7V en deze speelt alle content van mijn PLEX mediaserver perfect af. Ik kan zelfs een Plex applicatie zelf installeren op de tv en daar vanaf draaien, gaat ook heel goed.
Kost niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
Mouse5312 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:10:
Waarom zou je überhaupt nog een losse mediaplayer kopen?
In iedere OLED tv zit een vrij goede mediaplayer ingebouwd.
Ik heb sinds een paar maanden een LG OLED 55C7V en deze speelt alle content van mijn PLEX mediaserver perfect af. Ik kan zelfs een Plex applicatie zelf installeren op de tv en daar vanaf draaien, gaat ook heel goed.
Kost niks..
Maar kan ARC alle audio formaten naar de receiver sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niet_Jan_Jaap
procyon schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 16:40:
[...]

Goed, ik heb de Vero inmiddels getest direct op de Synology (kan ongeveer 85 MB/s data leveren via netwerk)
Vol verwachting de test bestanden geprobeerd en heb moeten concluderen dat zelfs 120mbit/s bestanden totaal niet draaien...
waarom? De netwerkpoort is slechts 100mbit/s en is de flessenhals hier. Continue bufferen. Wat een ontwerpkeuze...

In het 400mbit bestand, zijn er in de eerste scène wat haperingen (volgens de vero4K is dat 385mbit/s. De tweede scène (grote kwal, gaat perfect, die bitrate is 356 Mbit per seconde.

Al met al, is het hebben van zulke spierballen natuurlijk nutteloos als dat niet via je netwerk kan.

Kan iemand met de Shield checken tot welke bitrate te streamen is? Die heeft als het goed is 1gbit/s netwerk.
als je daadwerkelijk echte content (dus geen testbestanden) hebt die een bitrate van >85 mbs heeft dan kan je ook kiezen voor een USB 3.0 Gigabit poort oplossing, de 50GB bluraybestanden hebben dit ruimschoots niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Niet_Jan_Jaap schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:47:
als je daadwerkelijk echte content (dus geen testbestanden) hebt die een bitrate van >85 mbs heeft dan kan je ook kiezen voor een USB 3.0 Gigabit poort oplossing, de 50GB bluraybestanden hebben dit ruimschoots niet nodig.
Hij heeft alleen USB2.0. Maar je punt blijft en ik ben het met je eens dat met 100mbit/s op een film van 120 minuten maximaal +/- 65GB is.
Denk dat we de komende jaren iig wel goed zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse5312
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-04 21:27
buzzbuzz68 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:17:
[...]

Maar kan ARC alle audio formaten naar de receiver sturen?
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar ik ga er vanuit dat ze anno 2017 dit toch wel in orde zullen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Vaak gaat er niet meer dan Dolby Digital + over ARC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

procyon schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 16:40:
[...]

Ik wil dat best voor je testen, hoe test ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Grudgie schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:12:
Ik wil dat best voor je testen, hoe test ik dat?
Top! De testfiles staan hier ter download.
http://jell.yfish.us/

Dank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

procyon schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:47:
[...]

Top! De testfiles staan hier ter download.
http://jell.yfish.us/

Dank ;)
Zal dit weekend er naar kijken. Waar wil je dat ik precies naar kijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
DennusB schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:34:

Iemand hier ook ervaring mee al? (ATV + FireCore)
Ik gebruik hier de ATV 4k icm Mr.MC Media Center (Kodi), en die slikt echt alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
EValentino schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:09:
[...]

Ik gebruik hier de ATV 4k icm Mr.MC Media Center (Kodi), en die slikt echt alles!
Die Mr.MC IS dat echt Kodi of lijkt het er op? Ik dacht dat Kodi namelijk niet officieel te krijgen was zonder sideloaden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EValentino
  • Niet online
DennusB schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:10:
[...]

Die Mr.MC IS dat echt Kodi of lijkt het er op? Ik dacht dat Kodi namelijk niet officieel te krijgen was zonder sideloaden...
Het is gewoon Kodi, maar zonder de plugins, omdat dit niet is toegestaan in de App Store van Apple. Maar ik gebruik hem toch alleen maar voor het streamen van media vanaf mijn homeserver, en dit werkt echt fenomenaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
EValentino schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:11:
[...]

Het is gewoon Kodi, maar zonder de plugins, omdat dit niet is toegestaan in de App Store van Apple. Maar ik gebruik hem toch alleen maar voor het streamen van media vanaf mijn homeserver, en dit werkt echt fenomenaal.
Klinkt interessant. Hebben ze iets van een trial toevallig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EValentino
  • Niet online
DennusB schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:11:
[...]

Klinkt interessant. Hebben ze iets van een trial toevallig?
Dat niet helaas, maar van die paar euro ga je echt geen spijt krijgen, ik heb juist spijt van Infuse, die gebruik ik echt nooit meer sinds ik Mr.Mc heb.

Weer wat geleerd dankzij DennusB: https://mrmc.tv/2017/09/1...e-3-1-0-new-skin-opacity/

[ Voor 14% gewijzigd door EValentino op 06-10-2017 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Grudgie schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:07:
Zal dit weekend er naar kijken. Waar wil je dat ik precies naar kijk?
Er staan daar wat testfiles waarmee je kan testen hoeveel decoding potentieel je device heeft.

De Vero 4K is gelimiteerd op 100Mb/s Netwerk dus kan streamen tot een bitrate tot +/- 100Mbit/s. (wat neerkomt op een limiet van /- 72GB per gemiddelde 120 minuten filmbestand.).
Van zijn eigen geheugen kan hij decoden tot 300 mbit/s zonder frames te droppen. Echter dus niet streamend.

Heb nog even gemeten hoeveel energie hij verbruikt bij het encoden van het 300mbit/s bestand, dit is een wopping 4,5 watt :*)

[ Voor 11% gewijzigd door procyon op 06-10-2017 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Hoe kan ik met de Shield uitlezen hoeveel mb's die trekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-04 15:36
De Nvidia Shield zou ik aanraden, die doet alles wat jij wilt (en meer) uitstekend. Prima apparaatje. Moeiteloos 4K 60fps HDR via Plex, Kodi etc.

Als je een nieuwe OLED TV gaat kopen hoef je een media speler niet eens nodig te hebben. Ik heb een LG C7V en daarbij kan ik via de ingebouwde Plex app (of Xplay app) ook prima 4K 60fps HDR afspelen zonder ondertiteling (niet nodig en de server waarop de media staat hoeft dan niet te transcoden dus werkt het vlekkeloos).

[ Voor 52% gewijzigd door EnigmaNL op 06-10-2017 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passat_v5
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-04 07:06
EnigmaNL schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:19:
De Nvidia Shield zou ik aanraden, die doet alles wat jij wilt (en meer) uitstekend. Prima apparaatje. Moeiteloos 4K 60fps HDR via Plex, Kodi etc.

Als je een nieuwe OLED TV gaat kopen hoef je een media speler niet eens nodig te hebben. Ik heb een LG C7V en daarbij kan ik via de ingebouwde Plex app (of Xplay app) ook prima 4K 60fps HDR afspelen zonder ondertiteling (niet nodig en de server waarop de media staat hoeft dan niet te transcoden dus werkt het vlekkeloos).
Ook ik heb de C7V, had een Eminent EM7680, maar helaas kon ik niet via mijn versterker (onkyo tx-nr 809) 4K afspelen, ondersteunt hij niet. Heb het geluid via optical laten lopen, maar kreeg helaas via kodi (17.4) niet de optie om het geluid via optical te laten lopen, kreeg alleen HDMI te zien, dus kreeg het niet werkend helaas. Terug gebracht naar de winkel, nu proberen zoals jij omschreef, ben nu me bibliotheek aan het vullen in Plex, hoop dat me nas (qnap 639 pro) nie te traag is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
passat_v5 schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 19:49:
[...]

Ook ik heb de C7V, had een Eminent EM7680, maar helaas kon ik niet via mijn versterker (onkyo tx-nr 809) 4K afspelen, ondersteunt hij niet. Heb het geluid via optical laten lopen, maar kreeg helaas via kodi (17.4) niet de optie om het geluid via optical te laten lopen, kreeg alleen HDMI te zien, dus kreeg het niet werkend helaas. Terug gebracht naar de winkel, nu proberen zoals jij omschreef, ben nu me bibliotheek aan het vullen in Plex, hoop dat me nas (qnap 639 pro) nie te traag is ...
Zolang je gebruik maakt van Directplay moet het wel lukken denk ik, mijn Plex server is ook niet zo snel en als hij 4K moet transcoden krijgt hij een beroerte. Directplay werkt prima, je kunt dan alleen geen ondertiteling gebruiken maar dat heb ik niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passat_v5
EnigmaNL schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 20:48:
[...]

Zolang je gebruik maakt van Directplay moet het wel lukken denk ik, mijn Plex server is ook niet zo snel en als hij 4K moet transcoden krijgt hij een beroerte. Directplay werkt prima, je kunt dan alleen geen ondertiteling gebruiken maar dat heb ik niet nodig.
Bedankt voor je reactie. Hoe kun je dat instellen dat direct play. Gewone films zoals 1080p met DTS Master HD geluid werkt perfect, maar 4k vergeet maar. Hoe en waar kan ik direct play instellen, heb als gekeken op de qnap plex app instellingen, maar kan er zo niets over vinden.
Heb al gezocht via google, je kan inderdaad op verschillende manieren afspelen, maar hoe in te stellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
passat_v5 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:58:
[...]

Bedankt voor je reactie. Hoe kun je dat instellen dat direct play. Gewone films zoals 1080p met DTS Master HD geluid werkt perfect, maar 4k vergeet maar. Hoe en waar kan ik direct play instellen, heb als gekeken op de qnap plex app instellingen, maar kan er zo niets over vinden.
Heb al gezocht via google, je kan inderdaad op verschillende manieren afspelen, maar hoe in te stellen..
Je hoeft er in feite niets voor te doen. Het bestand dat je wilt afspelen moet ondersteund worden door de TV en dan wordt hij gestreamt met Directplay, het enige dat de Plex server dan doet is het bestand naar de TV sturen zonder te transcoden. Voorwaarde is wel dat je ondertiteling uitzet omdat de server dan wel moet transcoden.

De server moet natuurlijk wel snel genoeg zijn om genoeg bandbreedte te leveren voor een 4K film. Ik vermoed dat jouw QNAP dan toch niet beschikt over genoeg bandbreedte, zelfs niet met Directplay.

Mijn Plex server draait op een oude computer met een Core i7 920, 6GB ram met gigabit LAN. 4K transcoden lukt niet, 4K Directplay wel.

[ Voor 16% gewijzigd door EnigmaNL op 08-10-2017 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passat_v5
oke, ondertiteling uitzetten, dat had ik nog niet gedaan, ga het nogmaals uitproberen. Heb net wel via usb een hdd aan de tv aangesloten, dat werkt wel perfect, alle bestandsformaten pakt ie, zelf H265 Hevc 10 bit DTS HD MA 7.1. Denk dat me nas maar naast me tv ga plaatsen, en rechtstreek ga aansluiten via USB misschien dat de LG er iets mee doet...wie weet...hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passat_v5
EnigmaNL schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 12:24:
[...]

Je hoeft er in feite niets voor te doen. Het bestand dat je wilt afspelen moet ondersteund worden door de TV en dan wordt hij gestreamt met Directplay, het enige dat de Plex server dan doet is het bestand naar de TV sturen zonder te transcoden. Voorwaarde is wel dat je ondertiteling uitzet omdat de server dan wel moet transcoden.

De server moet natuurlijk wel snel genoeg zijn om genoeg bandbreedte te leveren voor een 4K film. Ik vermoed dat jouw QNAP dan toch niet beschikt over genoeg bandbreedte, zelfs niet met Directplay.

Mijn Plex server draait op een oude computer met een Core i7 920, 6GB ram met gigabit LAN. 4K transcoden lukt niet, 4K Directplay wel.
oke, ondertiteling uitzetten, dat had ik nog niet gedaan, ga het nogmaals uitproberen. Heb net wel via usb een hdd aan de tv aangesloten, dat werkt wel perfect, alle bestandsformaten pakt ie, zelf H265 Hevc 10 bit DTS HD MA 7.1. Denk dat me nas maar naast me tv ga plaatsen, en rechtstreek ga aansluiten via USB misschien dat de LG er iets mee doet...wie weet...hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passat_v5
EnigmaNL schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 20:48:
[...]

Heb trouwens nog een vraagje, ik krijg het niet voor elkaar om via hdmi (arc) geluid te krijgen op mijn lg oled. De hdmi kabel in de lg tv, en de andere kant in de receiver (onkyo tx-nr 809). Instellingen op receiver goed gezet, op de LG tv bij geluid ook alles goed gezet, geluid via hdmi/opical, en daaronder vallend de 2 opties op auto gezet, en simplink op aan gezet, maar krijg helaas geen geluid via de receiver. Ik heb hdmi 2 (arc ) gebruikt op de TV , en hdmi 7 op de receiver, die poort alles netjes ingesteld zoals het moet, maar toch gaat er iets verkeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
passat_v5 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 19:12:
[...]

Heb trouwens nog een vraagje, ik krijg het niet voor elkaar om via hdmi (arc) geluid te krijgen op mijn lg oled. De hdmi kabel in de lg tv, en de andere kant in de receiver (onkyo tx-nr 809). Instellingen op receiver goed gezet, op de LG tv bij geluid ook alles goed gezet, geluid via hdmi/opical, en daaronder vallend de 2 opties op auto gezet, en simplink op aan gezet, maar krijg helaas geen geluid via de receiver. Ik heb hdmi 2 (arc ) gebruikt op de TV , en hdmi 7 op de receiver, die poort alles netjes ingesteld zoals het moet, maar toch gaat er iets verkeerd...
Je moet volgens mij "OUT MAIN (ARC)" op de receiver verbinden met HDMI 2 (ARC) op de TV. Zo werkt het op mijn Onkyo HT-R494 tenminste wel.

[ Voor 3% gewijzigd door EnigmaNL op 08-10-2017 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passat_v5
EnigmaNL schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 19:47:
[...]

Je moet volgens mij "OUT MAIN (ARC)" op de receiver verbinden met HDMI 2 (ARC) op de TV. Zo werkt het op mijn Onkyo HT-R494 tenminste wel.
Bedankt, werkt perfect, moest alleen ff uitzoeken waar ik dat ARC aan moest zetten, maar dat zat onder hardware instellingen in het menu van de receiver. We zijn weer een stap verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passat_v5
EnigmaNL schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 19:47:
[...]

Ff wederom een andere vraag, ik heb het geluid nu via arc - arc lopen, wat perfect werkt. Nu wil ik toch weer die eminent em7680 halen. Als ik die nu rechtstreeks aansluit op de TV, dan moet het als het goed is het geluid zoals het nu aangesloten is ook goed worden weergeven (DTS HD MA) , of heb ik dat verkeerd.

Ik las namelijk ergens op tweakers het volgende, wat me weer aan het twijfelen maakt:

"Helaas werkt dat niet. Bij HDMI wordt beeld en geluid niet apart doorgegeven, maar wordt het geluid in de horizontale en verticale blanking van het beeld gecodeerd. Als de receiver niet overweg kan met de hogere bitrate van UHD-video kan hij daar ook nooit de HD-audio gegevens uit halen"

Omdat ik het rechtstreeks aansluit, zal ik dat probleem niet tegenkomen neem ik aan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

passat_v5 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 16:48:
[...]

Ff wederom een andere vraag, ik heb het geluid nu via arc - arc lopen, wat perfect werkt. Nu wil ik toch weer die eminent em7680 halen. Als ik die nu rechtstreeks aansluit op de TV, dan moet het als het goed is het geluid zoals het nu aangesloten is ook goed worden weergeven (DTS HD MA) , of heb ik dat verkeerd.

Ik las namelijk ergens op tweakers het volgende, wat me weer aan het twijfelen maakt:

"Helaas werkt dat niet. Bij HDMI wordt beeld en geluid niet apart doorgegeven, maar wordt het geluid in de horizontale en verticale blanking van het beeld gecodeerd. Als de receiver niet overweg kan met de hogere bitrate van UHD-video kan hij daar ook nooit de HD-audio gegevens uit halen"

Omdat ik het rechtstreeks aansluit, zal ik dat probleem niet tegenkomen neem ik aan??
ligt eraan wat voor receiver/versterker je hebt als hij eARC heeft dan zou het moeten werken, maar gewone ARC (of optisch, coaxiaal digitaal) is allemaal gelimiteerd op standaard DTS en DD5.1 dus die gaan alles wat daarboven komt niet (correct) doorgeven dus geen support voor DTS HD MA, Dolby Atmos etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passat_v5
Anoniem: 66797 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 23:11:
[...]

ligt eraan wat voor receiver/versterker je hebt als hij eARC heeft dan zou het moeten werken, maar gewone ARC (of optisch, coaxiaal digitaal) is allemaal gelimiteerd op standaard DTS en DD5.1 dus die gaan alles wat daarboven komt niet (correct) doorgeven dus geen support voor DTS HD MA, Dolby Atmos etc
Mijn receiver heeft geen eARC, dus gaat hem dan niet worden...zal toch keer andere receiver worden dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teebee.2.0
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-09-2023
Kan je een usb toetsenbord gebruiken icm met de Shield TV?
En kan je deze aansluiten op bv. een Denon AVR-X3300W receiver en wordt dan Dolby Atmos goed doorgestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

@teebee.2.0 Dolby Atmos zou moeten werken aangezien de shield TV en je X3300H die ook ondersteund over USB toetsenbord weet ik niet, maar lijkt me wel. je kan zelfs je games naar de shield mirroren

ik krijg mijn shield dinsdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grid8400
  • Laatst online: 05-11-2024
Met mijn LG C7V eerst lopen klooien om met de Plex app op de LG 4K te kijken, maar dat werd hem niet.

Uiteindelijk de opstelling welke voor mij perfect werkt:

Synology NAS DLNA server draaien die de content aanbiedt.
LG via externe bronnen naar de NAS server en 4k content afspelen.

Werkt als een trein!

Enige is dat DLNA service niet heel stabiel is en je de server af en toe niet ziet. Even server starten stoppen en weer gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-04 23:31
Je kunt ook de app Xplay gebruiken op de LG OLED.
Kost een paar euro, maar altijd directplay en speelt alles vloeiend af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
wvkreg schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:34:
Je kunt ook de app Xplay gebruiken op de LG OLED.
Kost een paar euro, maar altijd directplay en speelt alles vloeiend af!
Behalve medium-high birate 4k HDR video's met HD audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
Bij mij alles wel Wireless op 5g. Files tot over 100mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
wvkreg schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 19:44:
Bij mij alles wel Wireless op 5g. Files tot over 100mb.
Heb je John Wick 2 al eens geprobeerd?
En jij krijgt HD audio op je receiver te zien? Dat vind ik knap..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
Yup. Receiver....ik heb een heos bar 5.1 setup.
John Wick 2 heb ik 90 gb br met dts HD inderdaad.
Pagina: 1