Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Game laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo forum,

Ik wil graag een gaming laptop kopen voor erbij, ik heb op het moment een desktop (gtx 1070, 1440p 144hz) en daar doe ik de zwaardere games op spelen. Ik ben op zoek naar een 17 inch laptop want dat vind ik gewoon een fijne resolutie om op te gamen.

Wat ga je met je laptop doen
Gewoon games, ik speel veel heroes of the storm, overwatch, rocket league en pugb

Wat is je budget?
1600 euro +-100

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Niet echt meer voor lan party, en bij mijn vriendin. Dus het gewicht maakt mij niet uit

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb niet echt voorkeuren maar ik zou toch wel graag 120hz scherm willen omdat ik nu 144hz heb, en ik denk van 144hz naar 60hz een grote stap terug is.

Zelf had ik deze gevonden:
pricewatch: MSI GP72MVR 7RFX-498NL (LEOPARD PRO)

Alleen deze beschikt over gtx 1060 3gb vram is dat genoeg voor de games die ik speel komende jaren vooruit mee te kunnen? Of moet ik toch voor de 6gb zoeken? Die zijn wel iets van 200 euro duurder.

Ik hoor graag meningen en misschien alternatieve!

Alvast bedankt

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2017 12:39 ]

Alle reacties

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Neem de 6GB variant, de 3GB is zeker niet zo toekomstvast en schiet in sommige games (PUBG) al te kort.

En je weet dat een Full HD resolutie ook op 15" te vinden is?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar mijn voorkeur gaat uit naar 17 inch want ik vind 15 toch iets te klein, is de 6gb variant 200 euro meer waard dan de 3 gb? En de andere AAA games speel ik op de desktop.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2017 13:08 ]

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 13:07:
Ja, maar mijn voorkeur gaat uit naar 17 inch want ik vind 15 toch iets te klein, is de 6gb variant 200 euro meer waard dan de 3 gb? En de andere AAA games speel ik op de desktop.
De tip van @Tsurany wat betreft het 6gb model zou ik inderdaad meenemen.
Of jij er 200 euro extra voor overhebt is aan jou. Wij kunnen jou niet in de portemonnee kijken :)

Maar wat is er b.v. mis met dit model?

pricewatch: Lenovo Legion Y720-15IKB 80VR002EMH

6gb v-ram + 16gb ram voor hetzelfde geld als je oorspronkelijke keus

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 13:07:
Ik vind van wel, zeker als je er langere tijd mee wilt doen. Je merkt dat de modernere games op de hoogste textures toch graag meer dan 3GB VRAM gebruiken en dat zal enkel meer worden. Met 3GB zal je toch tegen wat performance issues aan gaan lopen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Topicstarter
Hmm dan zal ik maar nog even wachten op een goede aanbieding, trouwens die lenovo kan wel maar is wel 60hz? Want toen ik van 60hz naar 144hz ging was toch wel een grote stap haha. Maar ik ben niet van plan tombraider en die triple A games te gaan doen op de laptop.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 14:45:
Hmm dan zal ik maar nog even wachten op een goede aanbieding, trouwens die lenovo kan wel maar is wel 60hz? Want toen ik van 60hz naar 144hz ging was toch wel een grote stap haha. Maar ik ben niet van plan tombraider en die triple A games te gaan doen op de laptop.
Dan heb je bij deze dus je keus gemaakt :p

Ik kan overigens je voorkeur voor 120/144hz prima volgen. Probleem is alleen dat, als je hiervoor gaat, je met een gelijkblijvend budget, (behoorlijk) gaat interen op de onderdelen die uiteindelijk de pixels moeten berekenen.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Pagina: 1