Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Outlook domein tweakers

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb gemerkt dat wanneer je je probeert te registreren met een @outlook.com domein, je een fout melding krijgt? Kan iemand mij dit uitleggen? _/-\o_
Relevante software en hardware die ik gebruik
-

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Topic openen.

Beste antwoord (via Verwijderd op 19-09-2017 13:15)

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 13:00:
[...]

Lukt hem nog steeds niet om te registreren :?
Whoops, nu ook echt weg :P

[ Voor 3% gewijzigd door Kees op 19-09-2017 13:09 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Alle reacties

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dat is denk ik als gevolg van beleid om een aantal gratis maildiensten niet toe te staan als registratie adres (te makkelijk een verse account aan te maken om een clone account op Tweakers te registreren, bijvoorbeeld om een ban te ontduiken).

In hoeverre het nog terecht is dat outlook.com opndienlijst staat is een goede vraag. Maar dat hoort niet in Algemene Zaken, dus ik zet deze even door naar Lieve Adjes.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Excuses, hoe kan ik dan een @outlook.com gebruiken om te registreren bij Tweakers

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:31

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Even los van het outlook.com probleem. @Verwijderd je hebt momenteel toch al een account? Meerdere accounts op Tweakers aanmaken is niet de bedoeling.

Verwijderd

Topicstarter
@rens-br Buiten mijn kant om, wil ik mijn neefje ook kennis laten maken met Tweakers. Hij weet nog niet wat voor opleiding die wilt doen en aangezien hier genoeg topics zijn met verschillende opleidingen en banen kan die Tweakers gebruiken om te beslissen.

• rens-br

rens-br

@Verwijderd ok helder. :) Het is nu even wachten op een persoon die wat verder in de systemen kan duiken.

[ Voor 58% gewijzigd door rens-br op 19-09-2017 11:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
rens-br schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 11:56:
@Verwijderd ok helder. :) Het is nu even wachten op een persoon die wat verder in de systemen kan duiken.
Top, excuses voor de onduidelijkheid van mijn kant ! :S

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Fotogenie(k)?

Overigens zie ik talloze users die wel gewoon geregistreerd hebben met een outlook.com adres. Dus wellicht dat mijn eerdere toelichting wat te gehaast was.

Welke foutmelding krijg je precies? (en zet even het specifieke adres waarmee je het probeerde in een topicreport)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• rens-br

rens-br

Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 11:59:
Top, excuses voor de onduidelijkheid van mijn kant ! :S
Geen probleem. :)

Verwijderd

Topicstarter
Orion84 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 11:59:
Overigens zie ik talloze users die wel gewoon geregistreerd hebben met een outlook.com adres. Dus wellicht dat mijn eerdere toelichting wat te gehaast was.

Welke foutmelding krijg je precies? (en zet even het specifieke adres waarmee je het probeerde in een topicreport)
Dit is de foutmelding

E-mailadres * : E-maildomein niet toegestaan

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:06

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Orion84 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 11:59:

Vroeger was het de bedoeling dat je registreerde met een 'betaald' email adres en kon je na, het aanmaken van het account, je mail adres weer aanpassen naar @gmail of @ hotmail c.q @outlook.

Maar dan praat ik over zeker 15 jaar geleden, geen idee of het beleid hiertoe inmiddels aangepast is of niet.

Xbox Live ID:Notna8310

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Fotogenie(k)?

Notna schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 12:09:
[...]

Vroeger was het de bedoeling dat je registreerde met een 'betaald' email adres en kon je na, het aanmaken van het account, je mail adres weer aanpassen naar @gmail of @ hotmail c.q @outlook.

Maar dan praat ik over zeker 15 jaar geleden, geen idee of het beleid hiertoe inmiddels aangepast is of niet.
Ik zie talloze (recente) user accounts die outlook.com als registratie adres hebben, dus dat lijkt me niet echt het issue.

Aangezien dit meer op een bug dan een beleidskwestie begint te lijken, schuif ik dit topic nogmaals naar een andere plekje :)

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:56

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
* Dirk checkt de mailbanlijst (waar @Orion84 ook gewoon bij kan :P ) en ziet outlook.com ertussen staan.

Outlook.com is dus op dit moment geblokkeerd. @Kees kan hopelijk wel vertellen waarom, want normaal is dat domein gewoon beschikbaar.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Kees
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Hij is weer van de lijst af, we hadden een paar dagen geleden een spammer die 500+ accounts probeerde te registreren met oa veel outlook en hotmail domeinen. Die bans hebben we er toen tijdelijk op gezet en zijn nu weer weg.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Topicstarter
Kees schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 12:44:
Hij is weer van de lijst af, we hadden een paar dagen geleden een spammer die 500+ accounts probeerde te registreren met oa veel outlook en hotmail domeinen. Die bans hebben we er toen tijdelijk op gezet en zijn nu weer weg.

Acties:
  • Beste antwoord

• Kees
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 13:00:
[...]

Whoops, nu ook echt weg :P

[ Voor 3% gewijzigd door Kees op 19-09-2017 13:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Danku zeer @Kees

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kees schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 12:44:
alle medicijnen die je wilt, zie nu de tweakblogs ?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Kees
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Nee, dat zijn reacties die 'anoniem' gedaan kunnen worden, dus geen account voor nodig.

Hier was iemand bezig die heel graag haar sexy video's met meer dan 2000 andere tweakers wilde delen.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kees schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 14:35:
[...]

Nee, dat zijn reacties die 'anoniem' gedaan kunnen worden, dus geen account voor nodig.

Hier was iemand bezig die heel graag haar sexy video's met meer dan 2000 andere tweakers wilde delen.
Ah, dan heb ik die helaas(?) gemist :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Kees
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Raven schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 14:37:
[...]

Ah, dan heb ik die helaas(?) gemist :P
Ik heb de linkjes uiteraard wel eerst opgeslagen O-)

Pagina: 1