Toon posts:

online radio synchroon streamen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi Guys,

Ik werk op een groot kantoor en helaas via de radio doet 1 miezerige zender het. Dus wij naar de winkel en speakers gekocht om aan te sluiten op de koptelefoon uitgang op de pc.

So far so good..

Na de eerste ruzies over welke radio zender we online gaan beluisteren lopen we nu tegen het feit aan dat de zenders niet synchroon lopen.

Ik heb al veel online gezocht. Een programma als radio delay zou een oplossing kunnen zijn? maar dat mogen we uiteraard niet installeren.

is er een handigheidje dat ik mis ? 8)7

Beste antwoord (via Verwijderd op 19-09-2017 12:49)

• road rebel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-10 00:34
Ik denk dat dat enkel haalbaar is als er een computer dient als server (of het nu louter clock of de volledige stream is maakt misschien niet eens zoveel uit). Zolang je geen extra software kan installeren zou ik niet weten hoe je het anders oplossen. Tenzij je voor netwerkluidsprekers gaat.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• road rebel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-10 00:34
Ik denk dat dat enkel haalbaar is als er een computer dient als server (of het nu louter clock of de volledige stream is maakt misschien niet eens zoveel uit). Zolang je geen extra software kan installeren zou ik niet weten hoe je het anders oplossen. Tenzij je voor netwerkluidsprekers gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
thanks, ik was er al een beetje bang voor..