Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 14:35
Iemand ervaringen met deze nieuwe mvno provider?

https://mobile.tibbaa.com/abonnementen/

Ik zie wel weer allemaal termen van onbeperkt, maar dan in de FUP weer vage voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:16

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@fl2001 zo'n vage voorwaarden zijn het op zich niet.

Data:
Bij herhaaldelijk excessief gebruik, behoudt Tibbaa zich het recht voor om je hierop aan te spreken. We spreken van excessief gebruik als je het netwerk een aantal keer per maand veel meer belast dan de gemiddelde gebruiker. Het gemiddelde verbruik van een mobiele internetgebruiker wordt elk kwartaal getoetst en bepaald aan de hand van de Telecommonitor van de Autoriteit Consument en Markt. Bij misbruik kunnen we je internetsnelheid naar beneden bijstellen. Uiteraard waarschuwen we je eerst voordat we een dergelijke actie ondernemen.
De publicaties op de website van de ACM zijn openbaar, dus je kan daar heel eenvoudig kijken wat het gemiddelde verbruik is.

Bellen:
Bel maandelijks niet meer dan 6.000 minuten (100 uur) en veelal naar dezelfde telefoonnummers.
Voer geen langdurige telefoongesprekken, telkens achter elkaar naar hetzelfde (mobiele) nummer, 10 dagen achter elkaar.
Stuur maandelijks niet meer dan 4.000 sms-berichten veelal naar dezelfde telefoonnummers.”
Het doet mij overigens een beetje denken aan Robin Mobile. Die hebben ook abonnementen, waarbij de snelheid wisselt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
rens-br schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 09:58:
@fl2001 zo'n vage voorwaarden zijn het op zich niet.

Data:

[...]

De publicaties op de website van de ACM zijn openbaar, dus je kan daar heel eenvoudig kijken wat het gemiddelde verbruik is.

Bellen:

[...]

Het doet mij overigens een beetje denken aan Robin Mobile. Die hebben ook abonnementen, waarbij de snelheid wisselt.
Oke dat is waar.... Maar er staat ook dat als je teveel verbruikt dat je snelheid verlaagt kan worden, alleen ik kan nergens lezen welke snelheid je dan krijgt, lijkt me niet onbelangrijk ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

@fl2001 zal waarschijnlijk wel iets in de trant van 64kbit/s zijn. Maar ik verwacht dat de klantenservice je een stuk beter kan helpen ;) Heb je al contact met ze gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:53
fl2001 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 09:49:
Iemand ervaringen met deze nieuwe mvno provider?

https://mobile.tibbaa.com/abonnementen/

Ik zie wel weer allemaal termen van onbeperkt, maar dan in de FUP weer vage voorwaarden.
Zou bijna denken dat je er reclame voor zit te maken hier op tweakers >:) , nee maar even serieus nog nooit van gehoord.

zie nu ook dat Tibbaa Mobile sinds 14 september pas bestaat (https://www.telecompaper....n-in-eerste-jaar--1212436), ben benieuwd wat het kwaliteit van Tibbaa mobile is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schrudde
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09-06 22:11
Ik las ergens 3 Mb/s max op 3G
Handig voor scholieren en zo lijkt me. Geen buitenbundelrisks voor de ouders, zij lekker whatssappen enzo

[ Voor 64% gewijzigd door Schrudde op 19-09-2017 21:18 ]

• fl2001
Dit lijkt inderdaad gericht op jongeren/scholieren.

Mischien was het wel handig geweest als ze dit als prepaid hadden aangeboden, sim only markt lijkt me nu al behoorlijk vol.

Overigens reageren ze bij Tibbaa niet op de vraag welke verlaagde snelheid je krijgt als je teveel data verbruikt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
Ik had even na vraag gedaan na hoeveel verbruik en naar welke snelheid ze het internet verlagen, maar daar hadden ze geen antwoord op.

Ik vroeg wel of het een probleem was als ik met de tien euro abbonement bv 25 GB per maand zou verbruiken, en dat zou momenteel geen probleem zijn, behalve als heel veel klanten dat zouden gaan doen.

Ik vind het trouwens wel opmerkelijk dat als een simpel hun abbonnementen met 50 cent omhoog of omlaag gooit meteen op de tweakers frontpage staat, en dat er verder over deze nieuwe mvno niks word geschreven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

@fl2001 de Tweakers redactie kan niet al het nieuws en websites in de gaten houden. Heb je het al gesubmit via Tip de redactie. (linkje staat ook op de FP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:41
Het is inderdaad gericht op jongeren, ze maken actief reclame op Slam. Ik heb er twee weken over getwijfeld om het te submitten :P

Het verschil met Robin Mobile is er wel degelijk, daar moest je het doen met 2mbit, 5mbit of 10mbit ofzoiets. Hier heb je de keuze tussen 3G (brrr) en volgens mij gewoon fullspeed 4G.

Het hele eieren eten zit 'm in de FUP. Dat is gewoon extreem onduidelijk.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:21
Zo te zien hebben ze de snelheden ook iets verhoogd. Het goedkoopste abonnement van 7,99 was 3Mbit, nu 5Mbit.

Ook de andere abonnementen zijn verhoogd met de snelheden.

Hmm, misschien wel het overwegen waard.

[ Voor 9% gewijzigd door krakendmodem op 23-09-2017 16:05 ]

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-06 14:32
Ziet er goed uit! 5Mbit onbeperkt 3G voor €10,00 met het social media abonnement is best wel interessant. Ik heb er alleen 2 opmerkingen bij:
  • Het goedkoopste abonnement heeft social media, dit wekt de indruk dat ze aan zero rating oftraffic shaping doen. Ik las hier een tijd geleden dat T-Mobile door mocht gaan met haar zero rating met muziekstreams, is dit ook zoiets als 'de belangrijkste websites/social media en de rest traag/onbereikbaar'?
  • Wellicht zouden ze hier ook een prepaid variant voor op kunnen zetten. Ze bieden ook abonnementen met maandcontracten aan, van daar is het eigenlijk geen grote stap naar prepaid. Ik weet zeker dat 5Mbit onbeperkt dataverkeer(zelfs met 3G-only op KPN) voor €10,00 aan zal slaan.

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
Lijkt me niet. Ik gok dat het gewoon een normale snelheid is.

KPN doet namelijk ook voor 7,50 onbeperkt traag internet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Anoniem: 975457

Hahaha leuk deze discussie! We hebben Tibbaa Mobile inderdaad net opgericht. We hebben gekozen voor de Learning by Doing methode. Oftewel, we gaan gewoon lekker van start en we kijken wat goed gaat en wat minder goed gaat en dat passen we dan vervolgens aan.

Ik zal proberen zo goed mogelijk antwoord te geven op jullie vragen en hiermee een kort verhaal, lekker lang maken:

1. Snelheid en kwaliteit van het netwerk staat gelijk aan die van KPN, als die ruk is, dan is onze kwaliteit ook ruk. Over het algemeen maak ik mij daar bij KPN weinig zorgen om.

2. Bij alle abonnementen staan de snelheden en als je kijkt naar de prijzen vs de snelheden zijn wij volgens mij redelijk concurrerend, alleen wij staan nog niet aangemeld bij de vergelijkers. We proberen met de huidige abo's iets te bieden voor ieder wat wils en tegelijkertijd een overzichtelijk aanbod te bieden. Geen fratsen of gekkigheden.

3. De fair use policy.....tja daar valt een hele hoop over te zeggen en tegelijkertijd ook weer heel weinig. Ik zal het proberen toe te lichten aan de hand van een voorbeeld:

Stel dat er weer een ICO komt en een nieuwe Tibbaa-klant besluit om deze nieuwe cryptomunt op zijn unlimited 4G-netwerk van Tibbaa vanuit zijn Camper aan het Comomeer in Italië te gaan minen....dat kost ons bakken met geld en als wij daarbij ook nog eens iedere 4K Kodi-filmjunk als klant krijgen, dan kunnen we meteen stoppen. De FUP is erop gericht om dit soort 'gebruik' tegen te gaan. Hierbij is Unlimited, unlimited totdat we je na de derde waarschuwing verzoeken om een andere provider te gaan zoeken.

Dan hebben we een gebruiker (ik) die de Wifi verbinding in de trein niet trekt, vergeten was om op de Wifi thuis, Narcos van Netflix te downloaden en lekker op 4G gaat kijken. Op het toilet op werk waar de wifi slecht is dumpertfilmpjes gaat kijken op 4G. Die ene keer net te laat thuis is om ADO te zien verliezen op Fox en het toch graag live wilt zien. Op vakantie in Europa gebruik wil maken van Google Maps en op whatsapp bereikbaar wil blijven. Voor deze gebruiker is unlimited ook daadwerkelijk unlimited.

Ik begrijp uit een aantal semi overspannen reacties dat enkelen onder ons zijn/haar neus hebben gestoten aan de FUP van een provider. Dus...wij zullen je niet meer knijpen dan je abonnement toelaat en als je gebruik maakt van ons netwerk op een wijze waarop ons dat niet aanstaat, dan lijkt het mij uit commercieel oogpunt niet meer dan normaal om iemand op enig moment te verzoeken over te stappen naar een andere provider. Die grens, zoals je ziet op de site van ACM, ligt vrij hoog.

Wij zijn echt niet strenger dan onze concurrenten. Alleen het klinkt nu net omdat we een poging doen transparant te zijn, de FUP goed vindbaar is op onze site en nog niet precies weten wat er concreet in een FUP moet staan (zie learning by doing), dat dit ineens een enorm addertje onder het gras is, die wij ook nog een slecht hebben verstopt. Dit is dus niet zo. Het is allemaal zo eenvoudig, alleen het wordt door sommige providers af en toe zo lastig gemaakt.

Ik stel voor om te stoppen Tibbaa te vergelijken met een Robin Mobile, wees een early adaptor en sluit je bij ons aan. We hebben abo's die maandelijks opzegbaar zijn. Als het je niet bevalt ga je weer lekker verder shoppen. Het is allemaal geen hogere wiskunde.

Mochten jullie verder nog vragen hebben, laat maar horen!

Dank jullie wel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Als de snelheid bij KPN ruk is dan is het bij jullie ook ruk. Interessante bewering, gebruiken jullie exact dezelfde back-end als KPN dan eigenlijk? :)

Goedkoop bellen via VoIP

• dutchnltweaker
Anoniem: 975457 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 15:53:
Hahaha leuk deze discussie! We hebben Tibbaa Mobile inderdaad net opgericht. We hebben gekozen voor de Learning by Doing methode. Oftewel, we gaan gewoon lekker van start en we kijken wat goed gaat en wat minder goed gaat en dat passen we dan vervolgens aan.

Ik zal proberen zo goed mogelijk antwoord te geven op jullie vragen en hiermee een kort verhaal, lekker lang maken:

1. Snelheid en kwaliteit van het netwerk staat gelijk aan die van KPN, als die ruk is, dan is onze kwaliteit ook ruk. Over het algemeen maak ik mij daar bij KPN weinig zorgen om.

2. Bij alle abonnementen staan de snelheden en als je kijkt naar de prijzen vs de snelheden zijn wij volgens mij redelijk concurrerend, alleen wij staan nog niet aangemeld bij de vergelijkers. We proberen met de huidige abo's iets te bieden voor ieder wat wils en tegelijkertijd een overzichtelijk aanbod te bieden. Geen fratsen of gekkigheden.

3. De fair use policy.....tja daar valt een hele hoop over te zeggen en tegelijkertijd ook weer heel weinig. Ik zal het proberen toe te lichten aan de hand van een voorbeeld:

Stel dat er weer een ICO komt en een nieuwe Tibbaa-klant besluit om deze nieuwe cryptomunt op zijn unlimited 4G-netwerk van Tibbaa vanuit zijn Camper aan het Comomeer in Italië te gaan minen....dat kost ons bakken met geld en als wij daarbij ook nog eens iedere 4K Kodi-filmjunk als klant krijgen, dan kunnen we meteen stoppen. De FUP is erop gericht om dit soort 'gebruik' tegen te gaan. Hierbij is Unlimited, unlimited totdat we je na de derde waarschuwing verzoeken om een andere provider te gaan zoeken.

Dan hebben we een gebruiker (ik) die de Wifi verbinding in de trein niet trekt, vergeten was om op de Wifi thuis, Narcos van Netflix te downloaden en lekker op 4G gaat kijken. Op het toilet op werk waar de wifi slecht is dumpertfilmpjes gaat kijken op 4G. Die ene keer net te laat thuis is om ADO te zien verliezen op Fox en het toch graag live wilt zien. Op vakantie in Europa gebruik wil maken van Google Maps en op whatsapp bereikbaar wil blijven. Voor deze gebruiker is unlimited ook daadwerkelijk unlimited.

Ik begrijp uit een aantal semi overspannen reacties dat enkelen onder ons zijn/haar neus hebben gestoten aan de FUP van een provider. Dus...wij zullen je niet meer knijpen dan je abonnement toelaat en als je gebruik maakt van ons netwerk op een wijze waarop ons dat niet aanstaat, dan lijkt het mij uit commercieel oogpunt niet meer dan normaal om iemand op enig moment te verzoeken over te stappen naar een andere provider. Die grens, zoals je ziet op de site van ACM, ligt vrij hoog.

Wij zijn echt niet strenger dan onze concurrenten. Alleen het klinkt nu net omdat we een poging doen transparant te zijn, de FUP goed vindbaar is op onze site en nog niet precies weten wat er concreet in een FUP moet staan (zie learning by doing), dat dit ineens een enorm addertje onder het gras is, die wij ook nog een slecht hebben verstopt. Dit is dus niet zo. Het is allemaal zo eenvoudig, alleen het wordt door sommige providers af en toe zo lastig gemaakt.

Ik stel voor om te stoppen Tibbaa te vergelijken met een Robin Mobile, wees een early adaptor en sluit je bij ons aan. We hebben abo's die maandelijks opzegbaar zijn. Als het je niet bevalt ga je weer lekker verder shoppen. Het is allemaal geen hogere wiskunde.

Mochten jullie verder nog vragen hebben, laat maar horen!

Dank jullie wel! _/-\o_
Hoe zit het als je in een andere eu land bevind? Hebben jullie de zelfde roaming contracten als kpn? Of toch eigen afspraken?

Jullie geven op de website aan dat je internet ook kan gebruiken in de eu, roam at home Maar hoeveel mag je verbruiken per maand in de eu als je onbeperkt afsluit?
Tmobile bijvoorbeeld is het in de huidige situatie 10gb per maand, tele2 bij hun onbeperkt 6gb per maand.

Helaas vind ik onduidelijk welke prijzen buiten de eu gelden, Hoe het werkt als je in een andere eu land bevind? Zijn het de zelfde roaming contracten als kpn? Of toch eigen afspraken?

Ook heb ik geprobeerd te achterhalen
Hoeveel er verbruikt mag worden per maand in de eu als je een onbeperkt abonnement afsluit?
Tmobile bijvoorbeeld is het in de huidige situatie 10gb per maand, tele2 bij hun onbeperkt 6gb per maand.

Helaas kon ik zelf alleen dit in de algemene voorwaarde vinden:

17. Buitenland
De mobiele diensten van Tibbaa kan je ook in andere lanen van de EU gebruiken. Dit heet
roaming. Je kan gebruik maken van de diensten van de desbetreffende buitenlandse
aanbieder, met inachtneming van de gebruiksmogelijkheden, kwaliteitskenmerken en
voorschriften die door die aanbieder worden aangeboden. Tibbaa Mobile en/of de netwerk
aanbieder zijn gerechtigd wijzigingen aan te brengen in de gebieden en aanbieders waar
gebruik kan worden gemaakt van deze mogelijkheid, alsmede in de aangeboden diensten.

Graag zie ik een reactie tegemoet! :)

Update:
Misschien tip om binnenkort te beginnen met een eigen mobile verbruik app?

• fl2001
timmie1 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 23:38:
Ziet er goed uit! 5Mbit onbeperkt 3G voor €10,00 met het social media abonnement is best wel interessant. Ik heb er alleen 2 opmerkingen bij:
  • Het goedkoopste abonnement heeft social media, dit wekt de indruk dat ze aan zero rating oftraffic shaping doen. Ik las hier een tijd geleden dat T-Mobile door mocht gaan met haar zero rating met muziekstreams, is dit ook zoiets als 'de belangrijkste websites/social media en de rest traag/onbereikbaar'?
  • Wellicht zouden ze hier ook een prepaid variant voor op kunnen zetten. Ze bieden ook abonnementen met maandcontracten aan, van daar is het eigenlijk geen grote stap naar prepaid. Ik weet zeker dat 5Mbit onbeperkt dataverkeer(zelfs met 3G-only op KPN) voor €10,00 aan zal slaan.
Begrijp ik eigenlijk ook niet helemaal.... Zit weinig verschil in dus waarom dan ook niet voor die groep aanbieden idd.

Binnenkort ga ik op vakantie naar Spanje, met mijn nl bundel heb ik niet genoeg dus ging even kijken voor lokale providers met veel data.

Toen kwam ik Simyo.es tegen, die hebben dus gewoon geen verschil tussen maandelijks opzegbare abbonementen en Prepaid. Bij beide vormen is bv 25 GB mogelijk voor 28 euro.

Verbaast mij eigenlijk dat nog geen enkele provider in NL dat ook zo heeft....

@Anoniem: 975457 De FUP blijft toch vaag, wat als ik dagelijks 1 of 2 uurtjes wil netflixen, valt dat onder normaal gebruik?

MensionXL schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:21:
Als de snelheid bij KPN ruk is dan is het bij jullie ook ruk. Interessante bewering, gebruiken jullie exact dezelfde back-end als KPN dan eigenlijk? :)
We zitten op hetzelfde netwerk. het enige verschil is dat als er een Tibbaa gesprek op een mast binnenkomt komt deze eerst binnen bij KPN. Het KPN datacenter routeert deze door naar Tibbaa. Als het een call is van KPN wordt het bij KPN direct afgehandeld. Er zit dus 1 extra stap tussen.

Mocht jij meer weten dan ik, hoor ik het graag :) leren van elkaar is nooit verkeerd.

dutchnltweaker schreef op woensdag 27 september 2017 @ 00:10:
[...]

Hoe zit het als je in een andere eu land bevind? Hebben jullie de zelfde roaming contracten als kpn? Of toch eigen afspraken?

Jullie geven op de website aan dat je internet ook kan gebruiken in de eu, roam at home Maar hoeveel mag je verbruiken per maand in de eu als je onbeperkt afsluit?

Helaas vind ik onduidelijk welke prijzen buiten de eu gelden, Hoe het werkt als je in een andere eu land bevind? Zijn het de zelfde roaming contracten als kpn? Of toch eigen afspraken?

Ook heb ik geprobeerd te achterhalen
Hoeveel er verbruikt mag worden per maand in de eu als je een onbeperkt abonnement afsluit?

Helaas kon ik zelf alleen dit in de algemene voorwaarde vinden:

17. Buitenland
De mobiele diensten van Tibbaa kan je ook in andere lanen van de EU gebruiken. Dit heet
roaming. Je kan gebruik maken van de diensten van de desbetreffende buitenlandse
aanbieder, met inachtneming van de gebruiksmogelijkheden, kwaliteitskenmerken en
voorschriften die door die aanbieder worden aangeboden. Tibbaa Mobile en/of de netwerk
aanbieder zijn gerechtigd wijzigingen aan te brengen in de gebieden en aanbieders waar
gebruik kan worden gemaakt van deze mogelijkheid, alsmede in de aangeboden diensten.

Graag zie ik een reactie tegemoet! :)

Update:
Misschien tip om binnenkort te beginnen met een eigen mobile verbruik app?
Wij rekenen hetzelfde in Europa als dat je in Nederland zou betalen, dit is wettelijk bepaald. Unlimited blijft dus unlimited. Je krijgt geen extra kosten. Kan er wel een marketingding van maken, maar ik vind het niet bepaald een USP. Ik snap niet zo goed wat er onduidelijk aan is. Providers die je beperken in Europa houden zich zover ik weet niet aan de regels.

Waarom een verbruik app als je unlimited hebt. We kunnen wel voor de limited iets maken. Nu doen we gewoon een melding als je op 80% zit. Er komt overigens wel een app aan maar dat is niet alleen voor tibbaa Mobile, dat is ook voor de Tibbaa Smartcard (loyalty en Vpay) en Ticketing.

• dutchnltweaker
Anoniem: 975457 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:31:
[...]

Wij rekenen hetzelfde in Europa als dat je in Nederland zou betalen, dit is wettelijk bepaald. Unlimited blijft dus unlimited. Je krijgt geen extra kosten. Kan er wel een marketingding van maken, maar ik vind het niet bepaald een USP. Ik snap niet zo goed wat er onduidelijk aan is. Providers die je beperken in Europa houden zich zover ik weet niet aan de regels.

Waarom een verbruik app als je unlimited hebt. We kunnen wel voor de limited iets maken. Nu doen we gewoon een melding als je op 80% zit. Er komt overigens wel een app aan maar dat is niet alleen voor tibbaa Mobile, dat is ook voor de Tibbaa Smartcard (loyalty en Vpay) en Ticketing.
Nee dat eerste stuk wat je verteld snap ik, het is meer van wat zijn de bel kosten die buiten de bundel vallen in de EU en wat zijn de kosten voor buiten de EU? dus bijvoorbeeld een U.S.A. of Rusland dit bedoelde ik met onduidelijk.

fl2001 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:52:
[...]

Begrijp ik eigenlijk ook niet helemaal.... Zit weinig verschil in dus waarom dan ook niet voor die groep aanbieden idd.

Binnenkort ga ik op vakantie naar Spanje, met mijn nl bundel heb ik niet genoeg dus ging even kijken voor lokale providers met veel data.

Toen kwam ik Simyo.es tegen, die hebben dus gewoon geen verschil tussen maandelijks opzegbare abbonementen en Prepaid. Bij beide vormen is bv 25 GB mogelijk voor 28 euro.

Verbaast mij eigenlijk dat nog geen enkele provider in NL dat ook zo heeft....

@Anoniem: 975457 De FUP blijft toch vaag, wat als ik dagelijks 1 of 2 uurtjes wil netflixen, valt dat onder normaal gebruik?
Bij ons krijg je op de 24ste van de maand een Ideal betaalverzoek, als je die voor de eerste van de maand betaalt, dan bel en verbrand je weer unlimited data voor een maand. Wat is daar anders dan aan met prepaid?

Wat ons betreft valt dat gewoon onder normaal gebruik. Wij willen het best concreter voor je maken. Wil je dat wij zeggen dat je gerust 1 a 2 uurtjes kan netflixen per dag, dan staat het er morgen in ;)

dutchnltweaker schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:35:
[...]

Nee dat eerste stuk wat je verteld snap ik, het is meer van wat zijn de bel kosten die buiten de bundel vallen in de EU en wat zijn de kosten voor buiten de EU? dus bijvoorbeeld een U.S.A. of Rusland dit bedoelde ik met onduidelijk.
Ok goede vraag! Dat is vooralsnog 25 cent voor ieder land buiten Europa. We zullen het van de week of volgende week duidelijker op de site benoemen.

• dutchnltweaker
Anoniem: 975457 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:46:
[...]

Ok goede vraag! Dat is vooralsnog 25 cent voor ieder land buiten Europa. We zullen het van de week of volgende week duidelijker op de site benoemen.
Dat zou top zijn!

[ Voor 12% gewijzigd door dutchnltweaker op 27-09-2017 11:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
Tip voor @Anoniem: 975457, vraag even bij Tweakers of ze je een 'official' account willen geven, met een subtiteltje. Iedereen kan zich immers TibbaaMobile noemen en daarmee vragen beantwoorden :P

Jullie opvatting voor Unlimited is inderdaad zoals Unlimited bedoeld is, en zoals ik het ook zou willen hebben. Desalniettemin is het hele probleem natuurlijk dat er voorwaarden in de FUP zijn opgenomen waarmee je _in theorie_ gebruikers van het netwerk kan kicken terwijl iets voor de gebruikers wellicht als normaal gebruik gezien wordt. Ik zou het persoonlijk fijner vinden als er meer garantie gegeven kan worden.
Anoniem: 975457 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:31:
Providers die je beperken in Europa houden zich zover ik weet niet aan de regels.
Dat klopt niet; deze providers houden zich wel degelijk aan de regels. Er bestaat een 'maximale' prijs die een roaming-provider mag vragen 1GB EU-data, en deze heeft een relatie tot de maandprijs van een abonnement. Als je als provider unlimited data nationaal aanbied voor €2 per maand, dan hoef je in de EU nog geen 1GB aan te bieden. Biedt je als provider unlimited aan voor 50 euro per maand, dan moet je minimaal ~12GB aanbieden in de EU geloof ik.

Oh, nog een tip: GSMHelpdesk heeft jullie abonnementen niet juist overgenomen; hier staat 25 Mbps in plaats van 25MBps :P http://www.gsmhelpdesk.nl...le-aanbieder-in-nederland

[ Voor 7% gewijzigd door Richh op 27-09-2017 11:03 ]

• fl2001
Anoniem: 975457 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:42:
[...]

Bij ons krijg je op de 24ste van de maand een Ideal betaalverzoek, als je die voor de eerste van de maand betaalt, dan bel en verbrand je weer unlimited data voor een maand. Wat is daar anders dan aan met prepaid?

Wat ons betreft valt dat gewoon onder normaal gebruik. Wij willen het best concreter voor je maken. Wil je dat wij zeggen dat je gerust 1 a 2 uurtjes kan netflixen per dag, dan staat het er morgen in ;)
Persoonlijk denk ik meer aan prepaid, vooraf opwaarderen met een beltegoed kaartje, zoals elke prepaid provider in nederland zo werkt ;-) Denk aan hoe Bliep destijds te werk ging ;-) Volgens mij valt daar nog wel iets te halen, zeker in jullie doelgroep.

En er zit nog wel andere dingen dat anders is dan normale prepaid ;-)

Desnoods kan je zelf andere tarieven hanteren met Prepaid, wat lagere snelheid ook of zo iets.

Wat betreft de FUP, jullie kunnen wel doen alsof het allemaal heel duidelijk is, maar dat is het gewoon niet. Jullie zouden in principe nu na 5 GB per maand al kunnen zeggen, ja dat is te veel.

Ik zeg niet dat jullie zo te werk zullen gaan, maar volgens de FUP zouden jullie dat prima kunnen doen, zonder dat klanten daar tegen in kunnen gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie1
Anoniem: 975457 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:42:
[...]

Dus kan ik met dit systeem ook besluiten om een weekje of een (paar) maandje(s) geen gebruik te maken van jullie diensten en dus een tijdje niet te betalen? En evt. meer geld opwaarderen, zodat ik ook kan bellen en betalen per minuut?

En kan ik ook gelijk een grotere som geld opwaarderen, zodat ik een aantal maanden niet om hoef te kijken? En dat er geen geld van het tegoed wordt afgeschreven als ik besluit mijn maandbundel niet te vernieuwen?

[ Voor 12% gewijzigd door timmie1 op 27-09-2017 11:20 ]

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Anoniem: 975457 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:24:
[...]

We zitten op hetzelfde netwerk. het enige verschil is dat als er een Tibbaa gesprek op een mast binnenkomt komt deze eerst binnen bij KPN. Het KPN datacenter routeert deze door naar Tibbaa. Als het een call is van KPN wordt het bij KPN direct afgehandeld. Er zit dus 1 extra stap tussen.

Mocht jij meer weten dan ik, hoor ik het graag :) leren van elkaar is nooit verkeerd.
Wat is een Tibbaa gesprek - uitgaand vanaf een Tibbaa nummer of inkomend naar Tibbaa? En als dit door wordt gerouteerd naar Tibbaa, hoe kan het dan direct bij KPN worden afgehandeld? Immers zit Tibbaa er altijd tussen toch want je hebt een Tibbaa nummer?

En je doet nu net alsof er geen afhankelijkheid qua performance of kwaliteit bestaat door dit Tibbaa systeem ten opzichte van KPN. Maar misschien kan ik nog iets van je leren.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fl2001
Ik zie net dat Tibbaa de FUP wat duidelijker heeft gemaakt: https://mobile.tibbaa.com/fair-use-policy/

Voor een tientje per maand of 8 euro per maand bij een 2jarige contract, lijkt me dit toch wel een hele goede deal. Veel beter dan bv een Robin Mobile, of je moet veel bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fl2001 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:51:
Ik zie net dat Tibbaa de FUP wat duidelijker heeft gemaakt: https://mobile.tibbaa.com/fair-use-policy/

Voor een tientje per maand of 8 euro per maand bij een 2jarige contract, lijkt me dit toch wel een hele goede deal. Veel beter dan bv een Robin Mobile, of je moet veel bellen.
We doen ons best. We luisteren graag naar de mensen die met goede tips en argumenten komen.

De overige punten gaan we ook zeker nog naar kijken. We gaan bijv een aparte pagina op de site toevoegen waarbij we de kosten en voorwaarden voor mobiel gebruik in het buitenland duidelijker benoemen met bijbehorende tarieven.

Mochten jullie meer tips opmerkingen of onduidelijkheden hebben let us know.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 975457 op 29-09-2017 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

timmie1 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:18:
[...]

Dus kan ik met dit systeem ook besluiten om een weekje of een (paar) maandje(s) geen gebruik te maken van jullie diensten en dus een tijdje niet te betalen? En evt. meer geld opwaarderen, zodat ik ook kan bellen en betalen per minuut?

En kan ik ook gelijk een grotere som geld opwaarderen, zodat ik een aantal maanden niet om hoef te kijken? En dat er geen geld van het tegoed wordt afgeschreven als ik besluit mijn maandbundel niet te vernieuwen?
Geen probleem dat kan, als je dat wil doen stuur dan een mail naar mobile@tibbaa.com en dan verwerken we dat voor je. We zullen daar ook nog iets op de site over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Richh schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:59:
Tip voor @Anoniem: 975457, vraag even bij Tweakers of ze je een 'official' account willen geven, met een subtiteltje. Iedereen kan zich immers TibbaaMobile noemen en daarmee vragen beantwoorden :P

Jullie opvatting voor Unlimited is inderdaad zoals Unlimited bedoeld is, en zoals ik het ook zou willen hebben. Desalniettemin is het hele probleem natuurlijk dat er voorwaarden in de FUP zijn opgenomen waarmee je _in theorie_ gebruikers van het netwerk kan kicken terwijl iets voor de gebruikers wellicht als normaal gebruik gezien wordt. Ik zou het persoonlijk fijner vinden als er meer garantie gegeven kan worden.

[...]

Dat klopt niet; deze providers houden zich wel degelijk aan de regels. Er bestaat een 'maximale' prijs die een roaming-provider mag vragen 1GB EU-data, en deze heeft een relatie tot de maandprijs van een abonnement. Als je als provider unlimited data nationaal aanbied voor €2 per maand, dan hoef je in de EU nog geen 1GB aan te bieden. Biedt je als provider unlimited aan voor 50 euro per maand, dan moet je minimaal ~12GB aanbieden in de EU geloof ik.

Oh, nog een tip: GSMHelpdesk heeft jullie abonnementen niet juist overgenomen; hier staat 25 Mbps in plaats van 25MBps :P http://www.gsmhelpdesk.nl...le-aanbieder-in-nederland
Bedankt, gaan we achteraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krakendmodem
De gok genomen en een 1 jarig abonnementje besteld voor de Social Media pakket met 5Mbit.

5Mbit is niet veel maar nog steeds snel zat voor een beetje internetten. We gaan het zien. Leuk voor in de tablet :)

Edit: gisteravond besteld, maar nog geen mailtje ontvangen... Misschien vandaag?

Edit 2: nog steeds geen mailtje ontvangen...

[ Voor 29% gewijzigd door krakendmodem op 03-10-2017 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 978661

-

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 978661 op 04-10-2017 10:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 978661

krakendmodem schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 20:07:
De gok genomen en een 1 jarig abonnementje besteld voor de Social Media pakket met 5Mbit.

5Mbit is niet veel maar nog steeds snel zat voor een beetje internetten. We gaan het zien. Leuk voor in de tablet :)

Edit: gisteravond besteld, maar nog geen mailtje ontvangen... Misschien vandaag?

Edit 2: nog steeds geen mailtje ontvangen...
Beste,

We hebben zojuist nagekeken of je tussen de nieuwe aanmeldingen staat en helaas is dit niet het geval. Kun je ons zeggen via welke weg je de aanmelding gedaan hebt zodat wij dit meteen voor je kunnen oppakken.

Alvast bedankt dat je interesse hebt getoond in ons nieuwe product en we gaan dit snel oplossen!

Met vriendelijke groet,

Tibbaa Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
Anoniem: 978661 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:54:
[...]

Beste,

We hebben zojuist nagekeken of je tussen de nieuwe aanmeldingen staat en helaas is dit niet het geval. Kun je ons zeggen via welke weg je de aanmelding gedaan hebt zodat wij dit meteen voor je kunnen oppakken.

Alvast bedankt dat je interesse hebt getoond in ons nieuwe product en we gaan dit snel oplossen!

Met vriendelijke groet,

Tibbaa Mobile
Via https://mobile.tibbaa.com/abonnementen/#bestellen

Blijkbaar werkt die site dan niet op mobiel? Zal het straks eens op een desktop proberen.

PM is onderweg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 11:04
Wat is precies een reden om voor Tibbaa te kiezen?
Met deze prijzen zijn T-Mobile zelf en Tele2 zelfs betere keuzes:
3GB 4g + 240min:
€ 22,99 2 jaar
€ 24,99 1 jaar
€ 26,99 1 mnd
T-mobile 2jr €15 (incl €5 T-Mobile Samen korting) 5GB 4g + onbeperkt bellen + 120min bellen naar buitenland (= dus niet roaming) EU+Noorwegen.

edit: tenzij je voor het social media abo gaat. Maar dan stop je die in je laptop ofzo? Je wil toch sowieso wel kunnen bellen en een iets hogere snelheid willen, zeker voor video (waar social media steeds meer om draait). Lijkt me dat ze zich hard op jonge tieners richten en 2jarige abo's afsluiten om geld te verdienen, dat is de enige groep die hierin kan trappen.

Of heb ik het volkomen mis?

[ Voor 36% gewijzigd door Jazco2nd op 04-10-2017 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
Jazco2nd schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:13:

[...]

T-mobile 2jr €15 (incl €5 T-Mobile Samen korting) 5GB 4g + onbeperkt bellen + 120min bellen naar buitenland (= dus niet roaming) EU+Noorwegen.

edit: tenzij je voor het social media abo gaat. Maar dan stop je die in je laptop ofzo? Je wil toch sowieso wel kunnen bellen en een iets hogere snelheid willen, zeker voor video (waar social media steeds meer om draait). Lijkt me dat ze zich hard op jonge tieners richten en 2jarige abo's afsluiten om geld te verdienen, dat is de enige groep die hierin kan trappen.

Dat social media abonnementje is leuk voor erbij. Het is goedkoper dan prepaid internetten. Ik heb een tablet waar een simkaartje in kan, leuk voor mail, browsen en IM en af en toe een filmpje op YouTube. Dat lukt met 5Mbit ook prima.

Verder ben ik het wel met je eens. Heb zelf ook 4G internet dat 200Mbit doet bij KPN, maar hoe vaak gebruik je dat nu daadwerkelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

krakendmodem schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:17:
[...]

Dat social media abonnementje is leuk voor erbij. Het is goedkoper dan prepaid internetten. Ik heb een tablet waar een simkaartje in kan, leuk voor mail, browsen en IM en af en toe een filmpje op YouTube. Dat lukt met 5Mbit ook prima.

Verder ben ik het wel met je eens. Heb zelf ook 4G internet dat 200Mbit doet bij KPN, maar hoe vaak gebruik je dat nu daadwerkelijk?
Goedenavond,

Net even achter mijn laptop gedoken, maar nergens in de mail is je aanvraag terug te vinden, ook niet in de verwijderde items. Onze websitebeheerder de link laten nakijken, niets aan de hand. Ook bij het testen komt de aanvraag goed binnen. Er kan iets zijn misgegaan natuurlijk, maar andere aanvragen komen ook gewoon binnen.

Heel vervelend :(

Sorry voor het ongemak. Zou je het nog een keer willen proberen.

Groet,

Niels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Jazco2nd schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:13:

[...]

Je hebt het niet volkomen mis en je hebt nagenoeg gelijk bij de voorbeelden die je gaf. Echter wij hebben ook abonnementsvormen waarbij wij het meest goedkoop zijn. We richten ons niet op jonge tieners, overigens kunnen zij geen abonnement afsluiten zonder toestemming van hun ouders. Dus erin trappen vind ik een beetje klinken als stemmingmakerij... we proberen het juist goed te doen voor iedereen en iedereen een abonnement te bieden wat past. Weet niet wat voor ervaringen jij hebt met mobiele telecomproviders maar dat klinkt niet al te best.

Volgende week hebben wij een afspraak met diverse vergelijkingssites en dan is het doel dat wij met onze abonnementen overal minstens in de top 3 belanden.

Wordt vervolgd 😉

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 17% gewijzigd door rens-br op 28-11-2017 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
@tibbamobile: Er zijn en paar dingen die ik graag zou terugzien bij tibba mobile. Ik weet niet of het voor jullie haalbaar is, maar het concept wat Choozze vroeger aanbood(een 0-euro abonnement waarin 100 belminuten 100 smsjes en 100 mb zaten) je kon bundels bijkopen als je eroverheen ging. dat lijkt me erg leuk om terug te zien.
Verder vind ik het erg jammer dat het social media abonnement geen bellen bevat. Robin mobile heeft zo'n abonnement voor 14,95, maar dat bevat wel bellen(al is de internetsnelhid lager maar dat vind ik niet erg want gebruik het enkel voor mail). Ik zou zijn overgestapt als jullie in die prijs ook onbeperkt bellen hadden gestopt, zonder bellen vind ik het niet interessant, met bellen en dan een hogere prijs overigens ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dicksterk schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 23:09:
@tibbamobile: Er zijn en paar dingen die ik graag zou terugzien bij tibba mobile. Ik weet niet of het voor jullie haalbaar is, maar het concept wat Choozze vroeger aanbood(een 0-euro abonnement waarin 100 belminuten 100 smsjes en 100 mb zaten) je kon bundels bijkopen als je eroverheen ging. dat lijkt me erg leuk om terug te zien.
Verder vind ik het erg jammer dat het social media abonnement geen bellen bevat. Robin mobile heeft zo'n abonnement voor 14,95, maar dat bevat wel bellen(al is de internetsnelhid lager maar dat vind ik niet erg want gebruik het enkel voor mail). Ik zou zijn overgestapt als jullie in die prijs ook onbeperkt bellen hadden gestopt, zonder bellen vind ik het niet interessant, met bellen en dan een hogere prijs overigens ook niet.
Beste Dick,

Dank je wel voor je eerlijke en openhartige feedback. Wij zullen er naar kijken.

Wij hebben op dit moment een limited abonnement voor hetzelfde bedrag als Robin Mobile, met een aanzienlijkere hogere datasnelheid dan bij hen.

Wordt vervolgd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
@tibbamobile: zoals gezegd, ik heb die hogere snelheid niet nodig aangezien ik de data enkel gebruik om mail binnen te halen(wat automatisch om de 5 minuten gebeurd waardoor ik er nooit op hoef te wachten). Het enige waarnaar ik dus og zou willen overstappen is een onbeperkt abonnement met bellen/sms/data voor een lagere prijs dan 14,95, liefst maandelijks opzegbaar(geen eis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rage corp
  • Laatst online: 08-06 10:32

rage corp

omdat ik het zeg :)

ik vind het een nette prijs voor een net data abbo!

zie onderstaande link:

https://www.cable.co.uk/g...peed-do-i-need-for-skype/

5Mbit is genoeg voor voip bellen en HD video bekijken op netflix...

Voor de meeste toepassingen is 5Mbit genoeg.. Het punt is de meesten willen meer voor minder O-)

my 2 cents

https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=86689&sid=76873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prepaidsmurf
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-09-2020
Vorig jaar betaalde ik nog 5 euro voor 5 GB data, dit jaar kom ik tot nu toe niet onder de 7,50 euro omdat er mij, ongevraagd, "onbeperkt" belminuten in de maag worden gesplitst. Aan deze koppelverkoop moet een einde komen.

Daarom verwelkom ik uit principe dit in vele opzichten "blieper (oude stijl) dan bliep (nieuwe stijl)" social media abonnement.

Maar de maximaal 3GB per dag voor minimaal 8 euro die het moet kosten (en, niet te vergeten, de 10 euro die worden gevraagd voor de data SIM) ligt te hoog wat mij betreft. Sinds mijn Bliep tijd heb ik per maand nooit meer dan 5 GB verstookt.

Een abonnement met gegarandeerd minstens 5 GB per maand voor 5 euro (met eventueel een daglimiet van, zeg, 1 GB, als dat de wholesale prijs drukt) op een vergelijkbare snelheid (3-5 Mbps) zou wel interessant zijn. Liever nog dan dat heb ik simpelweg pay as you go met 10 MB per cent.

Potemkin-kabinet Rutte = 3 x Waternoodsramp + 1 x razzia Putten. Geen dijkbewaking, mondkapjes, economie. Prins "Intelligent Carnaval" Rutte III behoort zijn biezen te pakken. Competentie boven partijbelang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@rage corp Leuk om te horen!

@prepaidsmurf Helder verhaal als ik het goed begrijp staat bliep voor delight of Lyca en de andere bliep voor Tibbaa? Gelukkig zijn er heel veel aanbieders en is er voor ieder wat wils.

De 10 euro voor de simkaart is niet omdat wij daar geld aan willen verdienen, maar omdat wij de kosten voor activatie en verzendkosten enigszins willen dekken. Naast voornoemde geven wij ook nog eens een loyaltycard, een powerbank en gratis tickets voor een event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prepaidsmurf
Anoniem: 975457 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:42:
@rage corp Leuk om te horen!

@prepaidsmurf Helder verhaal als ik het goed begrijp staat bliep voor delight of Lyca en de andere bliep voor Tibbaa? Gelukkig zijn er heel veel aanbieders en is er voor ieder wat wils.

De 10 euro voor de simkaart is niet omdat wij daar geld aan willen verdienen, maar omdat wij de kosten voor activatie en verzendkosten enigszins willen dekken. Naast voornoemde geven wij ook nog eens een loyaltycard, een powerbank en gratis tickets voor een event.
Er was ooit, lang geleden, een bedrijf dat ook onbeperkt internet op een lage snelheid aanbood, Bliep geheten, maar in plaats van een maandbundel had je strikt genomen een dagbundel. Op een gegeven moment konden (of wilden) ze dat niet meer. Met als gevolg dat een groot deel van de doelgroep afhaakte en zijn toevlucht elders zocht. Het bedrijf bestaat nog steeds, maar de dagbundels nieuwe stijl zijn te beperkt.

Ik krijg bij bedrijven als Lyca, Vectone (grrrrr) en Delight Mobile trouwens de SIM wel gratis thuis gestuurd. Bij de Lyca bundel van 7,50 bijvoorbeeld krijg je dan separaat een activatiecode via email zodat de SIM bij b.v. diefstal niets waard is. Dat lijkt me een stuk simpeler dan thuis te moeten blijven voor een koerier. Een paspoort nummer hebben ze ook niet nodig.

Potemkin-kabinet Rutte = 3 x Waternoodsramp + 1 x razzia Putten. Geen dijkbewaking, mondkapjes, economie. Prins "Intelligent Carnaval" Rutte III behoort zijn biezen te pakken. Competentie boven partijbelang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilovali
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-06 20:03
@Anoniem: 975457
Afbeeldingslocatie: https://share.pilovali.nl/6T87xT2b.png
Jullie contactform is dood op https://tibbaa.com/home/?page_id=282

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Zozo bedankt voor het snelle opmerken, die link is niet meer relevant. We gaan het verwijderen! 8)7 Mocht je/jullie nog meer zaken zijn tegengekomen. Lemmeknow! _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 975457 op 16-10-2017 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

prepaidsmurf schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 15:56:
[...]

Er was ooit, lang geleden, een bedrijf dat ook onbeperkt internet op een lage snelheid aanbood, Bliep geheten, maar in plaats van een maandbundel had je strikt genomen een dagbundel. Op een gegeven moment konden (of wilden) ze dat niet meer. Met als gevolg dat een groot deel van de doelgroep afhaakte en zijn toevlucht elders zocht. Het bedrijf bestaat nog steeds, maar de dagbundels nieuwe stijl zijn te beperkt.

Ik krijg bij bedrijven als Lyca, Vectone (grrrrr) en Delight Mobile trouwens de SIM wel gratis thuis gestuurd. Bij de Lyca bundel van 7,50 bijvoorbeeld krijg je dan separaat een activatiecode via email zodat de SIM bij b.v. diefstal niets waard is. Dat lijkt me een stuk simpeler dan thuis te moeten blijven voor een koerier. Een paspoort nummer hebben ze ook niet nodig.
Helder verhaal, het is uiteindelijk ons doel om niet te gaan concurreren in de markt van de 'schrapers' in de mobiele telecom.

Tibbaa is een start up/fin tech met vrij ambitieuze plannen, die verder reiken dan enkel het zijn van een 'telecomboer', onze visie met betrekking tot de Mobiele Telecom is om uiteindelijk alles gratis weg te geven in combinatie met andere producten. Daar zijn wij nog niet, maar goed....hoe eet je een olifant...hapje voor hapje.

Ik begrijp verder dat je problemen hebt met het opgeven van een paspoortnummer en thuisblijven voor een koerier. Toevallig hebben wij dit twee weken geleden (tijdelijk) losgelaten. Weet wel dat het niet lang zal duren voordat de anonieme simkaart wordt afgeschaft.

In principe als ik Pietje Puk invoer en ik aansluitend alleen nog maar mijn simkaart hoef te activeren via een mail of een webagina, dan is dit nagenoeg ook anoniem.

https://www.providers.nl/...verbod-anonieme-simkaart/

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 28-11-2017 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
Anoniem: 975457 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:07:
[...]

Helder verhaal, het is uiteindelijk ons doel om niet te gaan concurreren in de markt van de 'schrapers' in de mobiele telecom.

Tibbaa is een start up/fin tech met vrij ambitieuze plannen, die verder reiken dan enkel het zijn van een 'telecomboer', onze visie met betrekking tot de Mobiele Telecom is om uiteindelijk alles gratis weg te geven in combinatie met andere producten. Daar zijn wij nog niet, maar goed....hoe eet je een olifant...hapje voor hapje.

Ik begrijp verder dat je problemen hebt met het opgeven van een paspoortnummer en thuisblijven voor een koerier. Toevallig hebben wij dit twee weken geleden (tijdelijk) losgelaten. Weet wel dat het niet lang zal duren voordat de anonieme simkaart wordt afgeschaft.

In principe als ik Pietje Puk invoer en ik aansluitend alleen nog maar mijn simkaart hoef te activeren via een mail of een webagina, dan is dit nagenoeg ook anoniem.

https://www.providers.nl/...verbod-anonieme-simkaart/
Dat is inmiddels oud nieuws: https://www.emerce.nl/nie...paid-simkaarten-nederland

Prepaid blijft dus in Nederland gewoon bestaan, zo als het momenteel is.

Bij jullie is het trouwens absoluut niet anoniem. Je kan misschien een willekeurige naam opgeven, maar aangezien je moet betalen via bank is het alles behalve anoniem.

Maar goed, dat maakt verder niet uit en volgens mij bedoelde Prepaidsmurf dat ook niet op die manier.

Aan ze naam te zien heeft ie denk ik gewoon liever ene echte prepaid simkaartje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prepaidsmurf
fl2001 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:45:
[...]

Aan ze naam te zien heeft ie denk ik gewoon liever ene echte prepaid simkaartje :-)
Niet noodzakelijk: ik gaf al aan onder welke voorwaarden ik interesse zou hebben in wat nog steeds een rare prepaid constructie met de nadelen van een abonnement is. Het lijkt me niet verstandig om onnodig drempels op te werpen als je een nieuw produkt wilt verkopen en ik heb daar dus al gedeeltelijk gelijk in gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
Ik vraag mij wel altijd af waarom dit soort maandelijkse opzegbare sim only's ook niet voor Prepaid worden aangeboden.

Je bereikt er dan toch alleen maar een groter doelgroep mee? Of zijn er nadelen voor providers waar ik niet aan denk?

Bij de spaanse SIMYO heb je bv geen onderscheid meer tussen maandelijks opzegbare abbonnementen en Prepaid, tarieven zijn precies hetzelfde...

Of providers gokken er op dat iemand vergeet op te zeggen en zo weer een maand extra aan inkomsten hebben en bij Prepaid kan dat natuurlijk niet.

Ben ook wel benieuwd hoelang tibba het gaat uithouden met huidige FUP. 8 euro per maand en rond de 90 GB per maand mogen verbruiken vraag mij af hoelang dat goed zal gaan.

[ Voor 14% gewijzigd door fl2001 op 16-10-2017 17:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

@fl2001 @prepaidsmurf

Prepaid hoe jij het bedoelt past niet in onze strategie. Wij zijn van origine een ticketingbedrijf en groot geworden in Ticketing. Ik schat dat wij op het moment zo'n 30% marktaandeel hebben in Nederland, maar goed dat is op basis van onze eigen inschatting. Wat wij zeker doen, is elk jaar hard groeien.

Om te kunnen blijven groeien, moeten wij innovatief blijven en disruptive manieren vinden om de concurrentie te slim af te zijn. Op prijs ga je het op de lange termijn verliezen, tenzij je hele diepe zakken hebt.

Mobile is een onderdeel van de overkoepelende strategie van Tibbaa en wij hebben als doel (endgame) onze mobiele abonnementen gratis weg te geven. Oftewel geld verdienen en marge maken op onze Tibbaa Mobile abonnementen is voor ons minder relevant. Als we dat wel doen is dat uiteraard mooi meegenomen. Wij zijn bezig met een platform waarbij iedereen van elkaar profiteert, de consument, de retailer, de promotor, etc en wij zijn geen charitatieve instelling en uiteraard is het de bedoeling dat wij er ook een paar kruimels aan overhouden.

Laten we eerlijk zijn, al die MVNO's zoals Youfone, Tele2, Simpel, Robin Mobile, Hollandse Nieuwe, etc etc, vechten elkaar helemaal de tent uit met prijzen en de reden is heel simpel. Bellen, sms'en en dataverbruik zijn allemaal hygiënefactoren, het moet werken. Leuke flitsende reclames, leuk voor de branding van je merk, maar het komt er uiteindelijk op neer; kan ik bellen ja of nee en betaal ik niet teveel hiervoor.

Ik ken niemand in mijn vriendenkring die nu bij provider zit omdat ze de reclame zo geweldig vinden. Ze hebben allemaal een abonnement bij een provider, omdat zij de beste deal hadden of een deal kregen die goed genoeg was om te blijven en geen zin hadden in dat hele gedoe met overstappen.

De dreiging voor ons komt ook niet van voornoemde telecomboeren, maar van andere start ups en fin techs.

Er is zojuist een artikel geplaatst in Telecompaper, dat geeft misschien iets meer inzicht over het grote plan van Tibbaa. Artikel gaat er voornamelijk over, wat wij als doel hebben en waar wij naartoe willen. Wij zijn benieuwd wat jullie hiervan vinden.

https://www.telecompaper....-grote-community--1216113

[ Voor 116% gewijzigd door Anoniem: 975457 op 17-10-2017 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Anoniem: 975457 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:26:
@fl2001 @prepaidsmurf

Prepaid hoe jij het bedoelt past niet in onze strategie. Wij zijn van origine een ticketingbedrijf en groot geworden in Ticketing. Ik schat dat wij op het moment zo'n 30% marktaandeel hebben in Nederland, maar goed dat is op basis van onze eigen inschatting. Wat wij zeker doen, is elk jaar hard groeien.

Om te kunnen blijven groeien, moeten wij innovatief blijven en disruptive manieren vinden om de concurrentie te slim af te zijn. Op prijs ga je het op de lange termijn verliezen, tenzij je hele diepe zakken hebt.

Mobile is een onderdeel van de overkoepelende strategie van Tibbaa en wij hebben als doel (endgame) onze mobiele abonnementen gratis weg te geven. Oftewel geld verdienen en marge maken op onze Tibbaa Mobile abonnementen is voor ons minder relevant. Als we dat wel doen is dat uiteraard mooi meegenomen. Wij zijn bezig met een platform waarbij iedereen van elkaar profiteert, de consument, de retailer, de promotor, etc en wij zijn geen charitatieve instelling en uiteraard is het de bedoeling dat wij er ook een paar kruimels aan overhouden.

Laten we eerlijk zijn, al die MVNO's zoals Youfone, Tele2, Simpel, Robin Mobile, Hollandse Nieuwe, etc etc, vechten elkaar helemaal de tent uit met prijzen en de reden is heel simpel. Bellen, sms'en en dataverbruik zijn allemaal hygiënefactoren, het moet werken. Leuke flitsende reclames, leuk voor de branding van je merk, maar het komt er uiteindelijk op neer; kan ik bellen ja of nee en betaal ik niet teveel hiervoor.

Ik ken niemand in mijn vriendenkring die nu bij provider zit omdat ze de reclame zo geweldig vinden. Ze hebben allemaal een abonnement bij een provider, omdat zij de beste deal hadden of een deal kregen die goed genoeg was om te blijven en geen zin hadden in dat hele gedoe met overstappen.

De dreiging voor ons komt ook niet van voornoemde telecomboeren, maar van andere start ups en fin techs.

Er is zojuist een artikel geplaatst in Telecompaper, dat geeft misschien iets meer inzicht over het grote plan van Tibbaa. Artikel gaat er voornamelijk over, wat wij als doel hebben en waar wij naartoe willen. Wij zijn benieuwd wat jullie hiervan vinden.

https://www.telecompaper....-grote-community--1216113
Lezen zonder inloggen gaat niet, misschien kun je het plakken hier? ;)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antidote
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:27
Anoniem: 975457 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 23:48:
[...]

Volgende week hebben wij een afspraak met diverse vergelijkingssites en dan is het doel dat wij met onze abonnementen overal minstens in de top 3 belanden.

Wordt vervolgd 😉
Gezien meer recente uitingen ben ik erg benieuwd naar het vervolg.
Hoe komt Tibbaa uit het vergelijk met andere "telecomboeren"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

antidote schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 00:58:
[...]

Gezien meer recente uitingen ben ik erg benieuwd naar het vervolg.
Hoe komt Tibbaa uit het vergelijk met andere "telecomboeren"?
Dat volgt, eind deze maand, hebben we als doel zichtbaar te zijn bij de diverse vergelijkingssites. Verwacht er niet teveel van, bij sommige abonnementen staan we op 1, bij een ander abonnement weer op 3, 5, 12 etc. Ligt er maar net aan wat de concurrentie doet met iets vergelijkbaars op dat moment. Morgen is het weer anders...

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 975457 op 18-10-2017 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
@Anoniem: 975457 Misschien zijn veel mensen jullie hier vergeten maar ik niet!
Helaas staat er nog steeds nergens bij de algemene voorwaarden niet en op jullie website geen kosten wat het per land kost als je geen unlimited abonnement hebt, dus wat het buitenbundel tarief is.

Ook voor de landen buiten de EU weet ik op dit moment niet wat jullie kosten, en bieden jullie ook 4G roaming aan bij een 4G abonnement in de EI?

Voor de rest een mooie 2018 gewenst voor jullie bedrijf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• game007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-05 13:06
Een week gelden besteld. Geen simkaart ontvangen en Tibbaa reageert niet op mail.
Ze gaan zeker binnenkort failliet |:(

My blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1039639

Beste game007. Naar aanleiding van je post het volgende; op 6 februari hebben we je aanvraag voor een social media abonnement mogen ontvangen. Hierop heb je meteen een bevestiging ontvangen. Vanmorgen is de sim kaart naar je verstuurd, dus als de postbezorging snel werkt kun je deze dus al morgenochtend in huis hebben.
Veel plezier ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilovali
Voor de mensen die een poosje Tibbaa gebruiken: hoe bevalt het?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• game007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-05 13:06
@Anoniem: 975457 De sim kaart is vandaag ontvangen. Toen ik de bestelling deed stond er op jullie site :
Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/cFc6i7/a.png
Oke bij navraag is de voorraad op. maar waarom werken jullie de site vervolgens bij en verwijderen de cadeaubon maar laten de powerbank staan terwijl jullie weten dat deze nooit word geleverd omdat jullie door de voorraad heen zijn?
Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/jaF3Vn/b.png
Dit is wel misleidend 8)7

Een review over Tibbaa volgt over een week.

My blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Anoniem: 1039639 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 14:29:
Beste game007. Naar aanleiding van je post het volgende; op 6 februari hebben we je aanvraag voor een social media abonnement mogen ontvangen. Hierop heb je meteen een bevestiging ontvangen. Vanmorgen is de sim kaart naar je verstuurd, dus als de postbezorging snel werkt kun je deze dus al morgenochtend in huis hebben.
Veel plezier ermee.
@Anoniem: 975457 zouden jullie nog kunnen reageren op mijn bericht van januari?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuTTLeYs
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:38
Zijn er al mensen die Tibbaa gebruiken ?
Hoe is het qua bereik/dekking en internet snelheid ?

Ik heb 8 dagen terug Tibbaa besteld maar nog niks binnen. Per maand opzegbaar en hopelijk snel binnen maar duurt wel lang nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
Ik ben ook behoorlijk benieuwd naar de ervaringen met tibbaa. Het zou fijn zijn als jullie ook iets over de gebruikte soort NAT en de ervaringen met de FUP tot nu toe zouden kunnen zeggen...

@Anoniem: 975457 is er evt. wel de mogelijkheid om gebeld te worden met een social media abonnement? Of is dat maar een M2M simkaart met een 097 nummer?

[ Voor 28% gewijzigd door timmie1 op 04-03-2018 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
@Anoniem: 975457 @Tibbaa @Tibbaa Mobile

Wil de echte Tibba Mobile opstaan? Inmiddels hebben er 3 accounts hier regelmatig gereageerd, zitten hier geen fakers tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:17
timmie1 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 22:01:
Ik ben ook behoorlijk benieuwd naar de ervaringen met tibbaa. Het zou fijn zijn als jullie ook iets over de gebruikte soort NAT en de ervaringen met de FUP tot nu toe zouden kunnen zeggen...

@Anoniem: 975457 is er evt. wel de mogelijkheid om gebeld te worden met een social media abonnement? Of is dat maar een M2M simkaart met een 097 nummer?
Het Social Media Abo heeft een 06 nummer, het ontvangen van SMS berichten is mogelijk. Bellen/SMS'en is niet mogelijk.

Vandaag overigens de sim van dit abo ontvangen, netjes 5Mbps.

[ Voor 5% gewijzigd door Rub147 op 05-03-2018 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Heb een mail naar Tibbaa gestuurd, of ze een aantal vragen willen beantwoorden. Ben benieuwd of Tibbaa reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thegreenhunter
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-06 19:27
Ik zie net dat de maand abonnementen zijn geschrapt. Vreemd wel dat er hier helemaal geen reactie meer komt van hun kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prepaidsmurf
Volledigheidshalve dient wel opgemerkt te worden dat de eenjarige en tweejarige belminuten-vrije 5 Mbps abonnementen in prijs gedaald zijn en dus aantrekkelijker zijn geworden voor b.v. oude klanten van KPN Onbeperkt Online (slechts 128 Kbps en sinds kort in prijs verhoogd van 7,50 naar 8,99 door dubieuze toevoeging van belminuten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thegreenhunter
Volledigheidshalve dient wel opgemerkt te worden dat de eenjarige en tweejarige belminuten-vrije 5 Mbps abonnementen in prijs gedaald zijn.
Welke dan? Die Social Media prijzen sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prepaidsmurf
Het kan best zijn dat ik een prijsverlaging gemist heb. Maar in mijn hoofd was het nog 7,99/8,99/9,99 en inmiddels is het 6,6/7,43/NA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thegreenhunter
Oh ok, die lagere prijzen heb ik nog niet gezien op de site? Die andere idd wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunnyfield
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-05 11:32
Ik zie op de website dat bij 'Tibbaa Unlimited' internet in NL unlimited is en in het buitenland met buitenland bundels werkt. Dus niet meer unlimited in de EU? Elders wordt er wel nog gesproken over internet gebruik in de EU mag niet hoger zijn dan internetgebruik in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
Okey inmiddels heeft het social abbonement een datalimiet van 500 MB.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prepaidsmurf
fl2001 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:43:
500 Mb = 62,5 MB...

Maar je hebt dan wel weer 250 belminuten, die buitengewoon hardnekkige vorm van herpes waarmee de telecomboer ons ongevraagd besmet en waar we waarschijnlijk NOOIT MEER vanaf zullen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilovali
fl2001 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:43:
Bedoel je niet Tibbaa Start?
https://mobile.tibbaa.com/product/tibbaa-social-media/

Titel is 'Start' geworden en URL is zelfde gebleven :P
prepaidsmurf schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:34:
[...]

500 Mb = 62,5 MB...

Maar je hebt dan wel weer 250 belminuten, die buitengewoon hardnekkige vorm van herpes waarmee de telecomboer ons ongevraagd besmet en waar we waarschijnlijk NOOIT MEER vanaf zullen komen.
Ik neem aan dat het een typefout is. Welke mobiele provider heeft in godsnaam 62,5 MB aan data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
Pilovali schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 19:37:
[...]

[...]

Ik neem aan dat het een typefout is. Welke mobiele provider heeft in godsnaam 62,5 MB aan data.
Ik snap de verwarring (?) wel.

500Mb (Mbit) is 62,5MB (megabyte).
Ik snap alleen niet waar deze vergelijking vandaan komt.. een bundel bevat megabytes, de snelheid in megabits.

Gok dat prepaidsmurf het heeft over Mbit versus MBytes.

[ Voor 13% gewijzigd door krakendmodem op 28-03-2018 06:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prepaidsmurf
Pilovali schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 19:37:
Natuurlijk, maar ik ben aan het muggenziften omdat de snelheid er vroeger wel goed op stond, met eenheden en al.

Ik kan zeggen dat deze koerswijziging na de laatste prijsverlaging (opruimingsactie?) nogal onverwacht kwam. Ik was mijn laatste tegoeden al aan het weg werken om eventueel overstag te kunnen gaan.

Ben benieuwd naar een Post Mortem, maar waarschijnlijk krijgen we nooit te horen waarom het enige abonnement waarmee men zich van de meute wist te onderscheiden het veld moest ruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
Zie trouwens ook dat je geen maand abonnement meer kan afsluiten.....

Ze denken waarschijnlijk, klanten komen niet, dus laten we de voorwaarden verslechten, prijzen verhogen, dan komen de klanten misschien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:27
Ik zie het voordeel niet in van deze provider? Tele2 is namelijk gewoon veel goedkoper.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunnyfield
Voordelen tov Tele2:
* Unlimited EU roaming
* 4G roaming

Hun beltarieven naar andere landen zijn ook voordelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
TibbaMobile heeft nu ook Prepaid: https://mobile.tibbaa.com/product/tibbaa-pre-paid/

Het kost 8,26 euro. Maar het is mij niet duidelijk wat je daarvoor nou krijgt, of ik kijk niet goed en zie het niet staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
Tibbaa roept bij mij telkens een "net niet" gevoel op. 4ct per mb is leuk voor en prepaid sim voor erbij, maar beleln voor 9ct en sms voor 10ct is totaal niet leuk. dan is bliep veel voordeliger, of lyca als je met bundels wilt werken, dan krijg ej voor dat 10tje onbeperkt bellen/sms/data. als ze nou 1ct per mb, 1ct per minuut en 1ct per smm hadden aangeboden had ik het genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05:28
Mijn mobiel contract loopt begin juli af. Was op zoek naar wat nieuws en kwam op een idee: audio streamen in de auto op de hoogste kwaliteit. Dat gaat data kosten, kom tussen de 40 en 50 GB / maand aan de wekelijkse ritjes mits altijd aan.

Woon in een dun bevolkt gebied, de dekking van T-mobile en Tele2 komt hier in deze provincie duidelijk tekort. Blijft over voor deze hoeveelheid data, kpn (ruim 80 euro per maand!), robin mobile snelheid max 25 Mbps en dit Tibbaa: 200 Mbps 35 euro /maand bij 2 jaar of 32 euro bij 1 maand. Ruim de helft goedkoper als KPN, 10x zoveel snelheid als Robin Mobile...Zie ik iets over het hoofd? De FUP heeft tibbaa volgens mij goed uitgelegd, is deze deal niet heel erg mooi? 35 euro 1 jaar, onbeperkt data (en bellen/SMS), 200 Mbps KPN netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunnyfield
Ja dat is een mooie deal indien je geen goede dekking hebt voor Tele2 of T-Mobile (icm Alles-onder-1-dak). Overigens is Robin Mobile 5Mbps (€20 per maand) ook prima voor het streamen van HQ muziek. Bij Robin Mobile wordt je data-snelheid na 27GB afgeknepen naar 1Mbps, maar dat is nog steeds ruim voldoende voor het streamen van muziek (320kbps = 0,3Mbps).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-06 00:42
Sunnyfield schreef op maandag 18 juni 2018 @ 16:53:
Ja dat is een mooie deal indien je geen goede dekking hebt voor Tele2 of T-Mobile (icm Alles-onder-1-dak). Overigens is Robin Mobile 5Mbps (€20 per maand) ook prima voor het streamen van HQ muziek. Bij Robin Mobile wordt je data-snelheid na 27GB afgeknepen naar 1Mbps, maar dat is nog steeds ruim voldoende voor het streamen van muziek (320kbps = 0,3Mbps).
Alleen moet je in de auto rekening houden dat er af en toe gebufferd moet worden ivm minder bereik waardoor 1Mbps wel aan de karige kant is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Sunnyfield schreef op maandag 18 juni 2018 @ 16:53:
Klopt, zeker door de ping van 4G is dat geen probleem. 3G en 1Mbps is helaas toch minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunnyfield
Op de Tibbaa website staat geen Unlimited abo meer. Het grootste abo is nu 3GB per maand vanaf €23... klinkt als een aflopende zaak.

• Jeffrey87
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 08:30
De website is ook offline; krijg nu een Wordpress pagina welke vraagt om een wachtwoord.

Het einde van Tibbaa?
Pagina: 1