.
[ Voor 99% gewijzigd door 10jasper10 op 09-11-2018 11:02 ]
[ Voor 99% gewijzigd door 10jasper10 op 09-11-2018 11:02 ]
In vino veritas, in aqua sanitas
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Daar hadden we het al eerder over inderdaadSwitchie schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 12:48:
@JohanNL heb er weinig vertrouwen in dat Wehkamp de MSI voor die prijs gaat uitleveren.
Alternatief zou kunnen zijn:
pricewatch: MSI GL62M 7REX-1269NL (LEOPARD PRO)
In vino veritas, in aqua sanitas
Gokje wagen prijsje winnen, zeg ik dan maarJohanNL schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 13:10:
Lijkt me ook onlogisch dat Wehkamp de laptop nog steeds tekoop aan bied als hij niet meer leverbaard zou zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Switchie op 19-09-2017 13:21 ]
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Persoonlijk raad ik sterk af om zo'n dure aankoop (1000+ euro) te overhaasten. Zeker i.v.m. de Best Buy Guide van oktober die over anderhalve week voor de deur staat. Geduld is met dit soort aankopen absoluut een schone zaak gezien je de komende vijf-zes jaar aan deze aankoop vast zit.10jasper10 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 07:43:
Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil graag een laptop met windows gebruiken, voor gamen en 3D programma's zoals blender gebruiken.
Maar ook voor school, Office enz.
Wat is je budget?
Ik heb ongv 1100 euro bij elkaar en ik ben berijd alles uit te geven als ik iets krijg rond een GTX 1050 of hoger en een CPU van een redelijke nieuwe generatie.
Iets meer mag ook maar dan moet ik nog een maandje wachten op loon en dat zit mij tegen.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, maar grote baard mij geen zorgen.
Wel of het scherm goed is en fijn in gebruik.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Merk maakt mij niet uit maar ik heb nu al 2 HP laptops gehad dus wat nieuws is wel fijn, ik zat te denken aan deze laptop http://deals.dell.com/productdetail/k98 of http://www.dell.com/en-us...-15-7567-laptop/fncwf514s Maar ik keek eerder in de engelse winkel dus dat was dom van me..
GTX 1050 >
Intel Core i# (redelijk nieuwe gen)
Het liefst een dual boot met een SSD voor windows en HDD voor games
Makkelijk open te maken voor onderhoud is fijn
1080P >
VERHAALTJE!!!
Ik had bijna genoeg voor de laptop die ik wou ($1,000) en toen ik mijn loon kreeg miste ik 7 euro... toen kreeg ik mijn loon en miste ik 6 euro want de korting ging er af!Toen wou iemand mij voorschieten en zag ik dat ik in de engelse dell store zat en in de nl winkel is hij nog duurder.... oh en ik zag dat er een nieuw model van was.
Dus nu heb ik geen geduld, ik sta open voor elke suggesties.
[ Voor 99% gewijzigd door 10jasper10 op 09-11-2018 11:04 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
De msi's worden heet?Jumpman schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:15:
De MSI's worden vrij heet, lees ik overal.
Volgens mij valt dat wel mee hoor... Veel verhalen van throttelende cpu'sThomaskrop schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:38:
[...]
De msi's worden heet?
Waar lees je dat want de msi laptops staan bekend om een van de beste laptop met koeling. Als het niet de beste is.
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Eigen ervaring en ik lees het op meer forums, de serie van MSI die je telkens aan de onderkant van de markt ziet (met de GTX 1050/1050 Ti en 1060) worden bij een serieuze game veel te heet, en inderdaad ook throttlende CPU's. De duurdere varianten heb ik geen ervaring mee, maar die zullen vast beter zijn. De budget serie met de GTX 960M en 970M waren inderdaad goed.Thomaskrop schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:38:
[...]
De msi's worden heet?
Waar lees je dat want de msi laptops staan bekend om een van de beste laptop met koeling. Als het niet de beste is.
[ Voor 23% gewijzigd door Jumpman op 20-09-2017 10:35 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Waarom perse die? Hij heeft voor dat geld niet eens een Ti versie van de 1050. De Dell van 1199 heeft dat wel: http://www.dell.com/nl-nl...d/inspiron-15-7577-laptop (Ti is -dacht ik zo uit mijn hoofd- ongeveer 30% sneller dan non-Ti).10jasper10 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:01:
Ik heb nu deze laptop in het oog om te kopen maar dan moet ik wel nog ff door sparen.
http://www3.lenovo.com/nl...Y520-15IKBN/p/88GMY500808
De € 1.199,00 versie.
Reacties?
Verwijderd
Ik heb hem dinsdag besteld, en volgens de site van de Wehkamp is de bezorger op dit moment toch echt onderweg met de bestelling.Switchie schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 12:48:
@JohanNL heb er weinig vertrouwen in dat Wehkamp de MSI voor die prijs gaat uitleveren.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq