Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

B683 3G router - geen internet?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ajvdvegt
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-11 21:20
Ik heb een 2de hands Huawei B683 3G router om een vogelcamera in een bos te ontsluiten, zodat ik thuis beelden kan bekijken.
Ik heb een (T-mobile) SIM in de router gestopt, en alles geconfigureerd. Het lijkt te werken, want z'n samenvatting is de volgende:
Connection Status Connected
SIM Card Status SIM Ready
IP Address 10.48.135.xxx
Network Type WCDMA
Received 3,479 B
Sent 42,389 B
Duration 00:33:27

Het 3G ledje is groen, en via Wifi en ook het LAN krijg ik keurig een IP-adres en kan ik op de router inloggen. Het punt is alleen: wat ik ook probeer, ik kan niet het internet op. De router zelf kan ook niet eens een NTP-server contacten (en de datum blijft dus op 1-1-2000 staan)

Ik vond nog deze versie nummers:
Hardware Version:WL1B683I001
Software Version:1146.11.994.19.118
Op de site van huawei kan ik geen info vinden, alle links geven een chinese 404: http://download-c1.huawei...=11625&siteCode=worldwide

Heeft iemand de complete manual (ik kan alleen de quickstart vinden), of een idee wat er mis zou kunnen zijn?

[ Voor 1% gewijzigd door ajvdvegt op 18-09-2017 22:25 . Reden: tabel layout ]

I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum

Alle reacties

• ajvdvegt
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-11 21:20
Ok, het probleem bleek dat de sim niet geactiveerd was.... mocht iemand anders dit ooit tegenkomen: APN= internet, authenticatie=PAP!

I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum