Ik heb een 2de hands Huawei B683 3G router om een vogelcamera in een bos te ontsluiten, zodat ik thuis beelden kan bekijken.
Ik heb een (T-mobile) SIM in de router gestopt, en alles geconfigureerd. Het lijkt te werken, want z'n samenvatting is de volgende:
Het 3G ledje is groen, en via Wifi en ook het LAN krijg ik keurig een IP-adres en kan ik op de router inloggen. Het punt is alleen: wat ik ook probeer, ik kan niet het internet op. De router zelf kan ook niet eens een NTP-server contacten (en de datum blijft dus op 1-1-2000 staan)
Ik vond nog deze versie nummers:
Hardware Version:WL1B683I001
Software Version:1146.11.994.19.118
Op de site van huawei kan ik geen info vinden, alle links geven een chinese 404: http://download-c1.huawei...=11625&siteCode=worldwide
Heeft iemand de complete manual (ik kan alleen de quickstart vinden), of een idee wat er mis zou kunnen zijn?
Ik heb een (T-mobile) SIM in de router gestopt, en alles geconfigureerd. Het lijkt te werken, want z'n samenvatting is de volgende:
| Connection Status | Connected |
| SIM Card Status | SIM Ready |
| IP Address | 10.48.135.xxx |
| Network Type | WCDMA |
| Received | 3,479 B |
| Sent | 42,389 B |
| Duration | 00:33:27 |
Het 3G ledje is groen, en via Wifi en ook het LAN krijg ik keurig een IP-adres en kan ik op de router inloggen. Het punt is alleen: wat ik ook probeer, ik kan niet het internet op. De router zelf kan ook niet eens een NTP-server contacten (en de datum blijft dus op 1-1-2000 staan)
Ik vond nog deze versie nummers:
Hardware Version:WL1B683I001
Software Version:1146.11.994.19.118
Op de site van huawei kan ik geen info vinden, alle links geven een chinese 404: http://download-c1.huawei...=11625&siteCode=worldwide
Heeft iemand de complete manual (ik kan alleen de quickstart vinden), of een idee wat er mis zou kunnen zijn?
[ Voor 1% gewijzigd door ajvdvegt op 18-09-2017 22:25 . Reden: tabel layout ]
I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum