Toon posts:

Blowhole aan voorkant, hoe ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een blowhole te maken aan de voorkant omdat de fan die daar nu hangt niet echt goed zijn werk kan doen omdat ie alles door een paar kleine gaatjes moet zuigen...

maar,

Hoe krijg ik dat gat precies boven de fan..

De fan hangt namelijk aan het metalen deel van de kast en in et plastic moet een gat komen (kan dit gewoon met een 7 gatenzaag?)

Verwijderd

Jah natuurlijk gewoon boren...

Blowhole aan de voorkant? Wil je je was ervoor hangen zodat het kan drogen ofzo? :P

• The Jester
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11-2024

The Jester

The fool escaped from paradise

Blowhole aan voorkant, hoe ?

Vraag maar aan je moeder >:)

As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...

Verwijderd

hahaha

Ik vond em héééél subtiel! B-)

Verwijderd

Topicstarter
hmmz...

Hoe krijg ik gewoon een gat van 8 cm precies boven die fan ???

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:19
Je probeert dus het gat in het plastic frontje precies op dezelfde plek te krijgen als die in het metaal ??

Dat hoeft niet per se helemaal precies te zijn. En je kan altijd nog een huzarensalade-bakje gebruiken om de ruimte tussen je plastic front en je metalen frame te overbruggen. Dat ziet er namelijk wel heel koel uit :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Een dremel gebrukken lijtk mij, of anders een goedkope rip-off van een dremel

• Barman
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Gewoon de zeven-gatenzaag, of de 5-gatenzaag gebruiken.
Je begint als volgt. Haal fan weg, teken met een potlood of een stift door het middelste gaatje een stip, haal de kap los, boor het gat, dremel (oa) het metaal weg in je kast (anders schiet het niet op), werk het gat af, ;) klaar. Vergeet niet alle hardware uit je kast te hale als je gaat dremellen.
Het is maar een droge opsomming, maar eigenlijk heel simpel. suc6

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Pagina: 1