Is het mogelijk om 90 minuten cd's op de hp9310I te branden? Heb het nog niet echt voor mekaar gekregen.
gewoon uitproberen dan komje er achter.
dat heb ik gedaan. Maar het lukt gewoon niet.
was dan ook benieuwt of andere het wel konden en wat ik dan verkeert deed.
was dan ook benieuwt of andere het wel konden en wat ik dan verkeert deed.
sorry maar dan kan ik je niet verder helpen
zou het niet weten heb ze nog nooit gezien en heb zelf geen brander 
Fox666Mulder wel
Fox666Mulder wel
lijkt wel of niemand ooit met een HP9310i 90 minuten cdŽs heeft gebrand.
jwel... jij....Op dinsdag 10 juli 2001 23:17 schreef onkruid71 het volgende:
lijkt wel of niemand ooit met een HP9310i 90 minuten cdŽs heeft gebrand.
mgoed... geen volle 90 minuten erop gepleurd
Weet iemand een site waar op staat welke branders de hogere minuten CD's (90 en 99 minuten) kan branden?
Zit me of te vragen of mijn Plextor het aankan.
Zit me of te vragen of mijn Plextor het aankan.
Verwijderd
Zover ik weet, lukt het dus niet op die manier. Slechts sommige branders willen naar de 84 min of meer gaan.
Als je er één treft die 90 en 99 doet, is dat exemplarich. Vandaag koop je er één, die doet het. Morgen koop je er net zo één, en die doet het niet. Samen met m'n broer heb ik al 4 Plex branders geprobeerd. (4xSCSI, 1x IDE). Geen 1 van die 4 wilde 90 minuten doen... Dus tjah..
Afgezien nog van de vraag welke CD lezers er wat mee kunnen...
Als je er één treft die 90 en 99 doet, is dat exemplarich. Vandaag koop je er één, die doet het. Morgen koop je er net zo één, en die doet het niet. Samen met m'n broer heb ik al 4 Plex branders geprobeerd. (4xSCSI, 1x IDE). Geen 1 van die 4 wilde 90 minuten doen... Dus tjah..
Afgezien nog van de vraag welke CD lezers er wat mee kunnen...
Volgens mij kunnen HP fikkers het zo wie zo niet want ik heb het ook al verschillende keren geprobeert met een 9110 en geen succes
Turn it off and on again.
Move HA -> Opslagmedia
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Ik snap niet waar je het over hebt. 
Koop dan kwaliteits that's Write 792 mb cd-r's.
Ga naar de Site van That's Write...en dan zie je dat er maar een stuk of 10 branders deze cd's ondersteunen. (waaronder Ricoh en Yamaha...maar geen HP dacht ik)
Koop dan kwaliteits that's Write 792 mb cd-r's.
Ga naar de Site van That's Write...en dan zie je dat er maar een stuk of 10 branders deze cd's ondersteunen. (waaronder Ricoh en Yamaha...maar geen HP dacht ik)
wat dacht je hiervan?Op woensdag 11 juli 2001 13:37 schreef Hooi het volgende:
Waar heb jij het gevonden ?
http://www.thatswrite.com
Pagina: 1